poes heeft zware operatie gehad

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

joke20

poes heeft zware operatie gehad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-04 15:17

hey bokkers,

Vandaag is me kat Mieke gesteralliseerd, ze moest om 9.00 uur bij de DA
wezen. heb er jammer genoeg niet zelf weg kunnen brengen pa en ma hadden dat voor me gedaan Lachen
Op werk me kon ik me hoofd er niet echt bij houden
Dacht steeds aan Mieke We zijn nu een klein half uurtje thuis, ze is nog suf, en wordt al een beetje wakker, ze kruipt een beetje over de grond en valt dasn weer in slaap, ze heeft ook al geprobert te staan en en een stukje te gaan lopen. Dat ging wel, nu ligt ze weer
Het was een zware zei da assistente
Ze mag tot 20.00 uur geen eten en drinken omdat het er anders uit kan komen.En ze mag de komende 10 dagen niet buiten, en geen rare sprongen maken.

groetjes Joke en pootjes van Mieke

spokie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 15:40

Zielig is dat om te zien, he?
Ik heb ook zitten janken hoor toen mijn poezen gestreriliseerd moesten worden. Ik vond het zo zielig en voelde me echt een dierenbeul. Ze gingen ook heel lelijk tegen mekaar doen en ze konden heel slecht lopen in het begin. En ze mogen natuurlijk nergens opspringen. Wij hebben ze allebei apart onder een wasmand gedaan 's nachts en daarop een stoel gelegd, zodat ze niet door het hele huis gingen lopen. Mijn vriend had een week vrij om op ze te kunnen passen.
Maar gaat helemaal goed komen hoor. Na een paar dagen zijn ze weer helemaal de oude.

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-04 17:59

ja dat is het zker, ze ligt alleen maar op de grond nu en beweegt zich slepend wat voort.

Happy in me eigen huis met mijn 2 katjes Joris en Lana

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie