wat vinden jullie hier van????

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
TotalMona
Berichten: 173
Geregistreerd: 24-06-04
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 15:44

ja je hebt gelijuk, maar sabine was er niet toen ze het zadel op wilde halen, en toen zei ze zelf: leg het dan maar ergens neer. en dan is het je eigen risico dat het gestolen kan worden. dan moet je wachten, als het gezegd is dat het gestolen kan woren als het buiten de kast gelegd wordt. beetje eigen schuld is het dan ook. niet dan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 15:55

wie BEN jij ? Verward

zarko4life

Berichten: 73
Geregistreerd: 03-08-04
Woonplaats: schijndel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 16:20

hoi,
volgens mij valt dit al onder stelen ik durf het niet zeker te zeggen maar.........?!?
en ik zou met je ouders naar dat meisje toe gaan en een dik verhaaltje gaan vertellen...... (je weet wel ) (een hartig gesprekje).
nou maar ik ga weer
doeg
groetjes melissa

Guetta

Berichten: 3969
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Klundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 16:22

ik zou samen met jouw ouders eerst naar haar toe gaan. en anders naar haar ouders stappen.. die weten vast wel dat zij geen zadel gekocht heeft

TotalMona
Berichten: 173
Geregistreerd: 24-06-04
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 16:43

je kan wel naar haar ouders gaan, maar daar heeft ze minimaal contact mee en zouden duas nergens van weten. dat heeft waarschijnlijk niet veel zin. je kan eigenlijk niet veel doen. er is geen bewijs of wat dan ook. en ik zou mijn zadel ook terug willen. en ik zou zelf neit weten hoe ik het zou m oeten oplossen. je kan praten en bellen wat je wilt maar je meot bewijs hebben dat zij je zxadel verkocht heeft of wat dan ook voordat je haar kan aangeven. zij beweert dat die gestolen is (wat ik wle geloof) maar niemand weer wat er echt gebeurd is. allen zij!! eel sterkte en ik hoop dat je je zadel terug krijgt. maa rniet zo roddelen over haar. want ik kan ook een boekje open doen, over sommige.

flowerxxx

Berichten: 2070
Geregistreerd: 26-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 21:06

Wat dit meisje eerder heeft gedaan bij anderen heeft niets te maken met dit verhaal. Dit heet gewoon verduistering en is strafbaar. Een eerder gesprek met die opa en oma heeft niets opgeleverd dus ik zou naar de politie stappen. Neem het bewijs dat je hebt mee. En misschien zijn er mensen die weten/hebben gezien dat je het zadel aan haar gaf om te proberen? Ook zou ik kijken of je nog ergens een aankoopbon hebt van het zadel. Dat het nu gestolen is is niet jou probleem maar dat van haar. Ze had het zadel in haar bezit en toen is het gestolen. Als dat echt zo zou zijn zou ze hier ook aangifte van doen lijkt mij. Als ze dat niet heeft gedaan is dat al wat vreemd. Ze is dus gewoon aansprakelijk voor het zadel! Verder zou ik niet die 35 euro accepteren. Dan koop je alles gewoon af en een zadel heeft toch wel een hogere waarde.

succes!!!

MissJ

Berichten: 8726
Geregistreerd: 22-04-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 21:11

flowerxxx schreef:
Wat dit meisje eerder heeft gedaan bij anderen heeft niets te maken met dit verhaal. Dit heet gewoon verduistering en is strafbaar. Een eerder gesprek met die opa en oma heeft niets opgeleverd dus ik zou naar de politie stappen. Neem het bewijs dat je hebt mee. En misschien zijn er mensen die weten/hebben gezien dat je het zadel aan haar gaf om te proberen? Ook zou ik kijken of je nog ergens een aankoopbon hebt van het zadel. Dat het nu gestolen is is niet jou probleem maar dat van haar. Ze had het zadel in haar bezit en toen is het gestolen. Als dat echt zo zou zijn zou ze hier ook aangifte van doen lijkt mij. Als ze dat niet heeft gedaan is dat al wat vreemd. Ze is dus gewoon aansprakelijk voor het zadel! Verder zou ik niet die 35 euro accepteren. Dan koop je alles gewoon af en een zadel heeft toch wel een hogere waarde.

succes!!!


OK dan!
Hier kan ik me helemaal in vinden.

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 18:01

Halllooo, ze had het zadel!!!
Als ik iets verkoop en de persoon kan het niet meteen betalen maak ik een contractje op, zodat ik bewijs heb dat deze betreffende persoon mijn zadel heeft. Maar...had je zoiets van een mondeling contract??? Want dat geldt volgens mij ook.
Ik zou inderdaad naar de politie toestappen! 35 Euro's voor een zadel??? Zijn ze nu helemaal gek geworden???
Wat ik best wel een beetje jammer vind is dat er weer eens namen genoemd worden. Ik hoop echter wel dat je hier iets van geleert hebt en dat je je geld of zadel terug krijgt!

warco
Berichten: 11
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 19:59

wel un betje sneu van je vriendin , het is egt niet jou schuld hoor. Maar ik zou haar geen egte vriendin meer noemen[/code]

MissJ

Berichten: 8726
Geregistreerd: 22-04-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 21:39

warco schreef:
wel un betje sneu van je vriendin , het is egt niet jou schuld hoor. Maar ik zou haar geen egte vriendin meer noemen[/code]


MSN taal!

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 14:12

Nou ehm totalmona.... de geloofwardigheid van sabine is natuurlijk 0,00 na alles wat ze iedereen heeft geflikt. Ze vertrekt zonder te betalen bij de stalhouders... pikt pony's tot 2x toe... spullen en voer zijn niet veilig in haar buurt. JA ik heb het meegemaakt en ben ook bestolen door haar!!
Ik werk me uit de naad om de paardjes te kunnen onderhouden en zij profiteerde daar flink van mee en niet alleen bij mij Aan de vlietweg hoeft zij nergens haar smoel te vertonen want zowat elke boer aan die weg krijgt nog geld van haar. Nu dit verhaal weer met een zadel.... Waarom moeten wij Sabine geloven na alles wat zij heeft gedaan??

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 16:51

Nou ik had het wel geweten, ik had haar flink in mekaar getimmert net zolang tot ik me geld of zadel terug kreeg. Als ik jou was zou ik maar eens wat gaan ondernemen, aangezien ze ander bij de politie straks zeggen waarom je daar zolang mee gewacht heb. Vind het echt belachelijk dat mensen zo van andere profiteren, ga zelf werke voor je cente! hoop voor je dat het goed afloopt

xSuusx
Berichten: 1299
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 22:16

hoi,
sorry hoor totalmona,
als sabine gelijk gad had zei wel gewonnen met de politie zaak toch?
maar jah ze heeft verloren van een meisje van 14jr!
dus je kan zelf al merken dat sabine het omdraait.!
en ze weten allemaal op de vlietweg hoe sabine in elkaar zit.
kijk totalmona,
ik weet dat je sabine der vriendin bent dus je neemt het voor haar op!
maar je weet zelf hoe goed ze in elkaar zit!
en vraag maar aan fsoudan hoe ze in elkaar zit want je weet het zelf ook.
okej toen sabine mijn spullen had en me paardje elke dag 4 x liet lopen toen ik op vakantie was terwijl ze hoog drachtig was vond ik ook maar raar!!!
en stiekem me kast sleutel bij laten maken en ik heb het ook allemaal gedaan! om haat terug te pakken!en dan verliest ze van een meisje van 14 jr terwijl zei jaar of 18 is schandalig!ow totalmona je hoeft het niet voor sabine op te nemen werkt zich wel weer in de nouw.

gr

TotalMona
Berichten: 173
Geregistreerd: 24-06-04
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 09:04

ik ben GEEN vriednin van Sabine, dat wil ik ook niet zijn. ik ken haar gewoon. en zij hoeft Piet geen geld meer te geven. want ik was er zelf bij toen ze hem het laatste stalgeld gaf. en zij heeft inderdaad heel veel dingen gedaan. maar zij is niet de enige, die zulke dingen heeft gedaan. ze is er ook weleens ingestonken met d'r domme kop. Ze hebben haar kast ook verschillende malen opengebroken. ik neem het niet voor haar op. maar er worden gewoon dingen omgedraaid! zij verdient dit eigenlijkook wel! maar om via bokt haar helemaal de grond in te trappen tegenover mensen die haar helemala niet kennen, vind ik wel een beetje overdreven. zoe het zle fuit met je zadel. dat hoeft toch niet op internet? iedereen mag weten hoe sabine in elkaar zit. maar zo hoeft dit neit. en dat met die paarden stelen. dat deed iemand anders, zij was erbij. maar heeft ze niet gestolen. En dit weet ik zeker, want ik weet echt hoe dat gegaan is. maar zij is gewoon zo dom, dat ze zich overal in laat meeslepen. en ze laat zich omlullen. ze is stiekem en bedriegd mensen. maar bij elk verhaal is er wel een schepje bovenop gegooid. en ik ga neit met haar om ofZo. maar toch spreek ik haar weleens en zei verteld me altijd alles. en vaak hoor ik die zelfde verhalen ook anders. ik vertrouw haar ook niet als het erop aankomt. maar dit vind ik allemala wel erg overdreven!!!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 09:09

Als ik weet dat een stalgenoot spullen van me pikt.......... breek ik ook zelf haar kast open. En weet je wat het gekke ik......... bij mij is in al die jaren dat ik nu in de paarden zit en das 26 jaar nog nooit een kast opengebroken....

Toen ik 14 enz was was ik ook een puber, een stoere puber........ ik stond langs de westvliet weg bij Arend Olieman, en natuurlijk hadden wij ook wel eens ruzie onder elkaar.......... maar spullen van elkaar pikken........ echt niet.

Ik had ook haar kast open gebroken, en lag mijn zadel er niet in....... dan had ik voor dezelfde waarde meegenomen....... heel simpel

Belker

Berichten: 15307
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 09:22

Bokt lijkt mij niet de juiste plaats om dit soort vetes uit te vechten.
Slotje.