pubelia krijgt er een stalmaatje bij!

Moderators: A_nouk, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

pubelia

pubelia krijgt er een stalmaatje bij!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-04 18:53

pff druk gehad maar ben ik weer!
ja jullie lezen het goed we krijgen er een stalmaatje bij!

annemarie rijd nu op galway! ze is aan het adres gekomen door mij omdat hun bij mijn ouders in de straat wonen en dat ik carly(hun dochter van 7)tegen kwam er voor op het pleintje! toen vroeg ik nog of hun deden rijden! toen kwam annemarie er bij staan en zei dat ze niet meer konden rijden omdat ze daar gestopt waren met lessen! toen zei ik dat ze mischien wel op galway kon komen rijden. toen is e een keer komen kijken naar mijn les. en vroeg aan jeannette of ze 1 keer in de week kon komen rijden! en dat kon. en omdat het al een tijdje kriebelde om een eigen pony te hebben. en er staat bij ons een stal vrij! na afgelopen vrijdag aan jeannette gevraagt of zij een beetje rond wou kijken. en jeannette dacht gelijk aan de paardemelkerij in zeeland! dus gebelt en hadden er 3 ruinen staan een paar d en een paar e ruinen en we konden zaterdag komen kijken! ik mocht mee en er waren een aantal mooie ruinen maar 1 viel al af was een c pony! een d pony schuurde zn manen helemaal kort. en daar naast stond een ruin die aandacht vroeg door te bijten!daar naast stond een pony orchead's vidal een mooie ruin van 3,5 jaar en 2 maanden onder het zadel! daar viel annemarie's keuze al snel op. dus laten borstelen en voor te dragen los aan de hand. draf en stap. toen hadden ze hem opgezadelt een een meisje van daar er op gereden. toen jeannette er op gegaan en die kon hem al aan de teugel krijgen!! en hij was nergens bang van! toen annemarie erop. ging ook goed! toen er nog eventjes over gepraat! vandaag(zondag) weer eventjes erheen geweest en ze wil hem. we hebben er al 2 jongen kinderen carly en lynn los opgezet en hij deed niks! braaf paardje met mooie gangen! dus nou komt er (zodra ze haar motor heeft verkocht) bij ons op stal!!! gezellie!!
*LOL*

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie