'Jij kunt ook nooit eens NIET aan paarden denken!'

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 10:00

Daarom zit ik zoveel op bokt OK dan! ! Hier zegt nooit iemand "he praat nu eens over wat anders dan die stomme paarden". Haha!
Mijn vriendje klaagt hooguit dat ik stink als ik thuiskom. "Bah, stinkie-Tine, ga douchen!" Laatst had ik twee biks zakken in de auto laten liggen, oke dat meurde ook wel heel erg Bloos , toen was ie toch best wel ff pissig.
Mijn moeder heeft helemaal niks met paarden: "Het zijn voorhistorische beesten, dinosaurussen, met die lange nekken en die grote koppen." (Ik zat zelf meer te denken aan grote konijnen waar je op kunt rijden Haha! .)
Op mijn opleiding horen ze af en toe aan wat er nu weer allemaal gebeurd is, ga ik te lang door worden er lelijke paarden op het bord getekend voor mij. En de mannelijke medestudenten voegen daar graag de geslachtsdelen aan toe. Haha!

grid

Berichten: 8816
Geregistreerd: 10-12-03
Woonplaats: Idyllisch Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 11:29

Haha! Ik had op de HAS (hogere agrarische school) wel de mazzel dat het merendeel paardengek was --> dat was echt een openbaring tegenover mijn middelbare school waar ze me voor gek verklaarden dat ik zo vaak naar mijn verzorgpony's ging (soms na t uitgaan niet eens ging slapen omdat ik om 9 uur toch alweer les had enz enz)

Mijn vriend gaat regelmatig mee naar de wei en vind het dan ook leuk, zijn pas zelfs weer een keer met de wagen weg geweest OK dan! --> hij kwam er pas zelfs mee dat ie op 1 paardje van de wei wel op zou durven want die is zo lief hihi Lovers

Maar soms (meestal omdat ie zichzelf verveeld heeft omdat ik in het weekend een dag bij de paarden gepland had) heeft ie zoiets van sayla gaat altijd voor mij dat is niet eerlijk ( Verward zoals ik al zei zie ik hem elke dag en sayla niet altijd, dus waarom hij dat op sommige momenten denkt Verward ) een kwartier later of verontschuldigd hij zich meestal alweer en zegt dan dat ie me gewoon miste, omdat ik de hele dag weg was en hij toen ie uitgeslapen was niks meer te doen had.
Ook kan hij mijn vriendin (ook mega paardengek) en ik soms wel heel doordringend aankijken als we in een nonstop geklets zijn beland, maarja dat heb je ooit als je haar een week of langer niet gezien hebt Schijnheilig --> ach soms vind ik mezelf dan zelfs irri dat ik niet kan stoppen.....

Heb nu ook al weer een mega verhaal getyped Schijnheilig (ach zal wel in het aard van het beessie zitten Knipoog )

Alice

Berichten: 3136
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Doornenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 12:22

Ik ben bijna de hele dag met paarden bezig en 's avonds ook nog eens met me eigen paardje, dus iedereen ziet op mijn voorhoofd "PAARDEN PRAAT" staan.
Als ze het over mij hebben of een geintje maken is het; Hé, paardengek!
Iedereen denkt ook dat ik over niks anders kan praten... Verward Kan ik wel,..als hun met een ander onderwerp beginnen Haha!
Nee, mijn werk is paarden en mijn vrijetijd is paarden, dus dan weet je het wel

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 12:53

Ben 7 dagen in de week ongeveer in totaal 6 tot 13 uur met de paarden bezig per dag. Wrijvingen... Geen, hij heeft het maar te accepteren Haha! Haha!

_Rebec
Berichten: 4352
Geregistreerd: 04-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 22:34

dat hoor ik ook regelmatig.
ook van vriendinnen ga je alweer naar die paarden toe.
en m'n ouders dalijk word je nog een paard.

sommige vriendinnen zeide na een tijdje bekijk het maar maar dat boeit me niet zoveel. m'n verzorgpony's zijn nr 1 samen met "bientoi"

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-04 23:02

Nou, dat zijn heel wat uiteenlopende ervaringen! Gelukkig heb ik mijn moeder ook overgehaald om paard te gaan rijden, dus dat scheelt wel hoor Lachen En nu ze vanuit de serre uitzicht hebben op 2 paarden kunnen ze er ook niet echt omheen Haha! Maar goed, ik heb het ook niet altijd erover hoor, wel bijna altijd Knipoog ...maar goed, als ik me inleef in anderen dan begrijp ik ook wel dat ze er weleens genoeg van hebben (net zoals ik weleens genoeg krijg van dat eeuwige tennis van mijn ouders Rolleyes Ik tennis zelf ook maar ben lang niet zo fanatiek! Meer voor het sociale Haha! )

coydog

Berichten: 4694
Geregistreerd: 19-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 23:08

Gelukkig heb ik een collega die als ik bij haar zit vraagt hoe het met de paarden is.
En ze is nog serieus geinteresseerd ook.
Ze wil zelfs wel eens een keer langskomen om te kijken en een ritje met de kar te doen.

Unity
Berichten: 2116
Geregistreerd: 14-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 12:32

Tja in het begin dacht vriendlief dat het wel over zou waaien. 2,5 jr en flink wat discussies later heeft hij het dan eindelijk door:
Als de keus moet vallen, paarden of hij, dat ie dan toch echt het veld moet ruimen.

Dus hij gaat zich nu langzaam aan steeds meer voor de paardjes interesseren en is zelfs begonnen met rijden OK dan!
Laatst bijgewerkt door Unity op 30-06-04 12:34, in het totaal 2 keer bewerkt

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 12:33

Unity schreef:
Tja in het begin dacht vriendlief dat het wel over zou waaien. 2,5 jr en flink wat discussies later heeft hij het dan eindelijk door:
Als de keus moet vallen, paarden of hij, dat ie dan toch echt het veld moet ruimen.

Dus hij gaat zich nu langzaam aan steeds meer voor de paardjes interesseren..... OK dan!


Zo ook die van mij... hij heeft me zelf weer aan de paarden geholpen (nadat ik een tijdelijke stop van een jaar of 5 had gehad). Dus als hij vervelend doet, zeg ik gewoon dat het ZIJN schuld is dat ik paardverslaafd ben. OK dan!

nelis

Berichten: 4936
Geregistreerd: 02-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 14:30

mijn vriend zegt altijd dat hij mijn geheime minnaar is aangezien ik al getrouwd ben met mijn paard..

maar ff zonder gekheid wij hebben hier thuis echt af en toe ruzie er over met name over het feit dat mijn hobby zoveel tijd en geld kost.
kan ik af en toe best verdrietig van worden
maar als ik moet kiezen dan zal ik altijd voor de paarden kiezen hoe gek ik ook op mijn vriend ben
en nou maar hopen dat ie niet toevallig ook langs bokt surft... Knipoog

Llover

Berichten: 542
Geregistreerd: 26-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 10:16

hahah ik heb zo vaak ruzie met mijn vriend over paarden, hij is dan ook blij dat ie te koop staat, rot mannen af en toe ook!!

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 12:35

Llover schreef:
hahah ik heb zo vaak ruzie met mijn vriend over paarden, hij is dan ook blij dat ie te koop staat, rot mannen af en toe ook!!


Dan had ik die van mij ook te koop gezet.. Vriendjelief dan Knipoog !

Pjelk

Berichten: 1957
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 16:33

Op zich valt het met de nijdige reacties mee maar probeer mezelf tegenwoordig gewoon maar wat in te houden bij paadenleken. Tsja als je niet aan paarderitus Verward lijdt is het moeilijk mee praten en zijn die ellenlange verhalen heel oninteressant. Toch vind ik het heel lastig het onderwerp wat me toch het meest bezig houdt te omzeilen. En begin dus maar over het weer Gaaaap

grid

Berichten: 8816
Geregistreerd: 10-12-03
Woonplaats: Idyllisch Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 16:36

Okkie1 schreef:
Dan had ik die van mij ook te koop gezet.. Vriendjelief dan Knipoog !


--> sorry maar mijn paard hoort er ook bij, dus als ie daar niet aardig tegen kan zijn dan is t voor mij gauw over (hij hoeft t niet leuk te vinden, maar moet t wel accepteren dat ie erbij hoort!)

Gulpje

Berichten: 8073
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: In Uranus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 17:54

Same problem here Haha!

Hij wil er niks meer over horen haha!
Hij zal nooit jaloers zijn op of over andere jongens, hij vertrouwt me 100%, maar het paard...oeioeioei! Is wel grappig ook, want als hij meegaat naar stal bekijken Dees en hij elkaar een beetje met een schuin oog Haha! Mijn bijnaam is trouwens Paardenkop, en niet alleen mn vriendje noemt me zo... Verdrietig Tong uitsteken

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-04 20:01

Heb mooi mijn vent er de deur voor uit getrapt! Ik had Guus al voor ik iets met hem kreeg en hij wilde wel even voor mij besluiten wanneer ik wel en niet naar de paarden mocht of wat ik wel en niet daar deed.... FOUT Scheve mond Ik vind dat die mannen zich maar aanpassen.. natuurlijk is het geven en nemen! Ik heb daarom ook voor Guus een verzorgmeid genomen zodat ik 2 avonden door de weeks ook thuis ben... een avond rustig aan vroeg thuis en 2 avonden vollop bij de paarden. Was helaas nog niet genoeg Scheve mond Oke dan niet Haha! Knipoog
Dat je eens een keer zo'n opmerking maakt kan ik mee leven.. mij moeder noemt me gewoon al paard Haha!
Maar ik vind wel dat de volgende manlief zich maar aanpast en anders niet. Mijn paardjes gaan voor alles