'Jij kunt ook nooit eens NIET aan paarden denken!'

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mews

Berichten: 5501
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 20:35

De vriendin van m'n broer heeft vroeger veel paarden gehad en heel veel wedstrijden gereden. Nu ik in september m'n eerste, en zij gaat mij helpen en we hebben het over níks anders als we hier zijn, haha, alleen over Röskur en paarden en pony's en wedstrijden en knollies. Knipoog M'n broer wordt er helemaal gek van. Nagelbijten / Gniffelen

Ik wil geen relatie meer op het moment door m'n knollie. Na een best lange relatie wil ik genieten van m'n vrijheid. 17 is bovendien veels te jong. *LOL* En ik heb Röskur al natuurlijk!! *LOL*

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 21:50

Dat zinnetje komt me erg bekend voor Nagelbijten / Gniffelen
Krijg het van vele mensen in me oren gesmeten.

PussInBoots

Berichten: 2814
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: Oost Groningen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 21:51

Oh heerlijk ik ben niet de enige!!! Maar stiekem is manlief apetrots op ons superpaard!!!!

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 22:01

ik ken het niet. eric jan vind het geweldig voor me dat ik Gammon heb. Lachen

Gaia

Berichten: 1465
Geregistreerd: 13-01-02
Woonplaats: Nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 22:56

Ik ken het ook niet. Mijn man was bang voor paarden, toch was hij degene die met het idee kwam om een tinker te kopen. Nu vraagt hij dagelijks hoe het met haar gaat, en gaat hij regelmatig gezellig mee. Hij is inmiddels ook stiekem wel trots op Rhona.
Mijn ouders en vrienden hebben er ook nooit geen problemen mee gehad. Maar ik houd er ook wel rekening mee, dat sommigen van hen misschien niet zo gek zijn op paarden als ik Schijnheilig

Mauwie

Berichten: 358
Geregistreerd: 19-03-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 23:02

Mijn vriend rijdt zelf geen paard maar hij wilt het wel gaan leren en hij is altijd geinterreseerd als ik erover praat en hij gaat ook graag mee als ik ga rijden dus dat vind ik wel leuk Haha!

ikkies
Berichten: 120
Geregistreerd: 05-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 07:45

Gelukkig ik ben dus niet de enige die er meerdere woordenwisselingen over gehad hebben. Ik hoor het minimaal 1 x in de 2 weken.
Het zijn niet jouw paarden, nee van m'n vader. Ik ben ong. 6 dgn in de week 1,5 uur per dag bezig. Hij is alleen geintereseerd als ze op de renbaan gelopen hebben, dan moet ik binnen een kwartier de uitslag door geven.
Nou is hij ook allergisch voor paarden de ene maand gaat het beter als de andere maand. Soms als ik al naar hem kijk worden ze ogen al rood. De hoefsmid vond ons ook een erg leuke combinatie Verward een paardengek met een vriendje die allergisch is voor paarden.

esther82

Berichten: 2160
Geregistreerd: 02-06-03
Woonplaats: Bennebroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 09:30

Voor mij weer een reden om heeeeeel blij met mijn vriend te zijn. Hii is zelf ook 'paardengek', en geloof me dat scheelt al de helft. Ieder weekend rijdt hij op Givar en dus heeft hij er volledig begrip voor als Givar weer eens voor alles gaat en ik niet al te frisruikend weer thuis kom. Toch zijn er ook momenten dat hij wel eens roept dat er ook andere dingen in het leven zijn dan de paarden. Daar heeft hij natuurlijk gelijk in. Juist al die andere dingen in het leven maken je relatie zoveel meer dan het al is. En dat we toevallig allebei op paarden vallen is mooi meegenomen. Haha!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 09:39

krijg ik gelukkig nooit te horen van mijn vriend. Dat komt omdat die paarden een groot deel uitmaken van mijn leven. er zijn mensen die altijd werken, en die praten alleen over hun werk, dat is hun leven. Maar gek genoeg krijgen die nooit dat verwijt te horen. Andere mensen praten alleen over hun kinderen omdat ze daar helemaal in opgaan.

Dennis

Berichten: 31472
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 09:45

Ik krijg het vooral hier thuis te horen. Van m'n vriend gelukkig niet.
M'n vriend heeft ontdekt dat er zonder paarden geen echte Ciska is. Met de kerst ben ik een week mee geweest naar Centerparcs met m'n vriend en zijn ouders, maar na een dag of 4 werd ik helemaal onrustig(zonder dat ik het zelf door had). Ik heb een geweldige week, maar het feit dat ik niet ff de deur uit kan stappen om m'n paardje even te zien maakt mij echt onrustig.

Cheveyo

Berichten: 17591
Geregistreerd: 03-07-03
Woonplaats: aan het eind van de regenboog!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 09:46

Geen last van, manlief is net zo blij met ons ventje als ik zelf. Mijn ouders ook en dat is wel fijn.

Guetta

Berichten: 3969
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Klundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 09:55

mijn moeder rijdt ook.. dus daar nooit gezeur mee... en vriendje vind het ook niet erg.. alleen zeurt hij op zaterdag altijd da ik stink


wekelijkse uitmest dag Schijnheilig

MoniqueT

Berichten: 8847
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Macisvenda, Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 10:04

Heerlijk, zo'n echtgenoot die net zo maf is van paarden als ik zelf. We mennen samen, voeren samen, knuffelen samen. Alleen, hij mest! Dus ik stink niet. Maar ik poets, was, vlecht, scheer en weet ik wat allemaal.

Het is hier een gezinsgebeuren, ook de kids zijn hardstikke gek met de paarden.

xingridx
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 11573
Geregistreerd: 05-03-03
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 10:24

Het zorgt wel voor wrijving met ouders ja Scheve mond
Heb dr al heel wat ruzies om uitgevochten hier thuis Knipoog
Maar het vervelende is dat mijn ouders dol zijn op de straf 'een week geen paarden' Scheve mond
Dus ik moet me meestal maar inhouden, wil ik gewoon wegmogen Tong uitsteken

Mn ouders hebben niet zoveel met paarden, mn zusje gewoon helemaal nix en mn broertje vindt ze geweldig en die rijdt ook *LOL*

coydog

Berichten: 4694
Geregistreerd: 19-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 10:39

Dat ik er veel mee bezig ben is geen probleem,mijn vriend rijdt zelf ook.
Meestal als ik ga rijden roept hij dat hij geen zin heeft om al die tijd op stal te zitten en blijft dan toch hangen.
Het is nu meer dat er iedere dag een soort strijd is wie er mag rijden.
Ik heb een paard gekocht maar hij is er verliefd op.
Verder moet mijn moeder niets van paarden hebben en vertel ik daar dus niet zoveel tegen.
Mijn dochter is net zo gek van paarden dus dat zit wel goed.
Mijn zoon is niet meer zo enthousiast, duidelijk geval van pubertijd.
Die trekt z'n eigen plan en zegt niks over onze paardenverslaving.
All met al hoor ik die opmerking alleen op m'n werk, maar niet omdat ik er zoveel over praat, ze willen er daar gewoon niets over horen.
Echte paardenhaters, mijn baas roept bij alles wat ik heb dat het door die rotpaarden komt.
Val ik van de trap en loop ik moeilijk: dat krijg je met die krengen levensgevaarlijk. Verward
Heb ik last van m'n rug en moet ik mensendieck gaan doen: tja dat komt door het paardrijden, dat is vreselijk slecht voor je rug.
En zo gaat dat maar door.

Marliesje

Berichten: 5885
Geregistreerd: 25-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 11:57

Mijn familie heeft het inmiddels wel geaccepteerd. Mijn vriend ook maar als het te erg word zegt hij wel eens "Paard, paard, paard, paard. Dan weet ik genoeg.

grid

Berichten: 8816
Geregistreerd: 10-12-03
Woonplaats: Idyllisch Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 13:43

Bloos Schijnheilig yep! ook mijn vriend heeft dat wel eens!! Gelukkig hebben wij er geen ruzie of zo over. Hij voelt zich alleen soms achtergesteld Scheve mond (terwijl ik hem iedere dag zie en mijn sayla niet altijd Verward ), maar over het algemeen kan ie er wel mee leven en om lachen --> had ie maar niet verliefd moeten worden op een paardengek Haha! (uhh ondertussen Saylagek Lovers )

Rytm

Berichten: 4869
Geregistreerd: 19-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 14:23

Ik hoor het bijna iedere dag op school, mn vriendin en ik zijn helemaal into paarden maar de rest van de klas niet en het schijnt dat wij vanaf elke onderwerp weer bij paarden belanden.
Sja...we proberen er rekening mee te houden maar soms wil dat niet echt lukken..

Thuis is iedereen wel geintresseerd in paarden dus daar is het nooit een probleem.

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 14:52

Mist schreef:
Dat hebben ze bij mij allang opgegeven, een man heb ik sowieso niet (woon alleen MET de paarden Haha! ) en mijn ouders...die gaven mij vorige week met mijn verjaardag een draadloze infra-rood camera met monitor....zodat ik ze zelfs snachts nu in de gaten kan houden, vanuit mijn bed Knipoog

Gaaf zou ik ook wel willen hebben zo'n camera.

En om op de vraag terug te komen nee heb ik niet zo'n last van in mijn omgeving. Mijn vader heeft zelf gereden, mijn zus rijd, mijn moeder vind het allemaal wel best en mijn vriend helpt zelfs mee bij zorro.

carola

Berichten: 8691
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 14:58

Ik krijg het ook nooit te horen van mijn vriend. En eigenlijk vind ik dat die mensen ook wel gelijk hebben die dat zeggen, want er IS ook meer dan alleen paarden. Je verarmt jezelf echt enorm als je hele leven alleen maar paard is, tenminste, dat vind ik dan.
Toen ik nog jonger was kon ik niet over paarden ophouden, maar nu is m'n paard echt iets voor mij alleen, en daar heb ik het nooit over met niet-paardenmensen.

grid

Berichten: 8816
Geregistreerd: 10-12-03
Woonplaats: Idyllisch Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 15:16

carola schreef:
Ik krijg het ook nooit te horen van mijn vriend. En eigenlijk vind ik dat die mensen ook wel gelijk hebben die dat zeggen, want er IS ook meer dan alleen paarden. Je verarmt jezelf echt enorm als je hele leven alleen maar paard is, tenminste, dat vind ik dan.
Toen ik nog jonger was kon ik niet over paarden ophouden, maar nu is m'n paard echt iets voor mij alleen, en daar heb ik het nooit over met niet-paardenmensen.


Ja ik ben ook niet iemand die t altijd alleen over paarden heeft en paarden komen al helemaal niet ter sprake bij niet-paardenmensen of ze moeten er zelf naar vragen, maarja mijn vriend dat is anders --> die wil ik natuurlijk alles vertellen over wat ik heb meegemaakt, wat ik wil kopen, wat ik van plan ben enz enz... dat hoort bij mijn leven dus ook bij hem

Marliesje

Berichten: 5885
Geregistreerd: 25-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 15:21

Inderdaad, met je vriendje is anders, en ik luister ook heel braaf naar zijn voetbalverhalen. Knipoog

Tempus

Berichten: 2288
Geregistreerd: 25-05-04
Woonplaats: Beverlo Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 15:54

mijn ouders vooral, heb ik die dag nog niks gezegd over paarden en dan gaat het zo van ben je nu weer daar met die paarden of kun je over niks anders praten. Maar als paarden je leven zijn is dat wat moeilijk

Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 16:32

Gelukkig hoort ik dat dus nooit.
Mijn vriend en ik respecteren elkaars hobby en laten elkaar daar vrij in.
Gelukkig gaat mijn vriend heel erg leuk met Ossie om.

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 17:29

Bij mij draait eigenlijks alles om paarden, dus ben er eigenlijk ook een tijd er mee bezig...

Het is soms zo erg dat ik koeien aan zie voor een stel bonte paarden Haha!