Update Mira in de kreukels

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

samirah

Woonplaats: tegenwoordig meer in het Zuiden maar nog regelmatig in het mooiste stukje van de achterhoek

Update Mira in de kreukels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-06-04 12:32

Eind mei is Mira onderuit gegaan en in de draad beland.
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=249472

Inmiddels zijn we een paar weken verder en gaat het langzaam beter. Ik heb afgelopen week de osteopaat erbij gehad omdat ik het niet vertrouwde. Mira had behalve haar peesblessure die volgens de osteo meeviel, een oude blessure in het bekken en wat spanning bij het middenrif. Dit heeft ze behandeld en ze komt over een paar weken terug voor de laatste behandeling en dan is ze ook van de blessure in het bekken af. Mira genoot van de behandeling en probeerde op haar manier mee te helpen, dat was echt schattig om te zien. Na de behandeling mocht ze even buitenspelen en was ze zo blij dat ze een klein sprintje trok. Dit in combi met het meteen veel beter lopen geeft mij goede hoop dat ze er wel weer komt. Ik heb ook een zalf met symphytum gekregen en wat druppels waar dat ook in zit samen met arnica als extra ondersteuning voor de pezen. Volgens zowel de osteo als de homeopaat valt het met de pezen erg mee en komt alles weer goed.

Nu na iets meer dan een maand rust komt het draakje al beetje bij beetje te voorschijn dus dat gaat nog leuk worden Haha!

2 "gouden" paarden wie had dat ooit gedacht.. en toen kwam daar nog een 3e bij.. :j *\o/*

springen is passie, dressuur is een kunst

Glitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 16:13

Blij dat het al wat beter gaat!!!
Zo te horen wordt ze al weer aardig de oude...!!
Veel sterkte nog Ach gut

Bloeme-Rose (Special D x Gribaldi)
Wieke (Ymte x Leffert)

isabelleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 18:49

heel erg tof dat het beter gaat
nog veel suc6 met je paardje

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie