THOR EN THESS MIJN KANJERS

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
catoo76

Berichten: 228
Geregistreerd: 02-10-02
Woonplaats: thuis

THOR EN THESS MIJN KANJERS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-04 08:09

hey allemaal,

nou jullie hebben al veel gelezen van mijn groom passoa, maar nu ik uit het ziekenhuis ben wil ik ook hier nog eens vertelllen hoe blij ik ben dat er zulke mensen bestaan zoals flaim en passoa, dat ik mijn droom niet hoef op te geven, en dat ik rustig kan herstellen, zodat ik misschien straks WEL weer op het paard zit!!!!!!
zie profiel voor meer info.
meiden bedankt, ik was gisteren op stal, zag mijn kanjers goud glimmen in de zon, buikjes rond, netjes verzorgt, ik nu nog half gammel de wei in, werd enthousiast begroet door mijn dikkerdjes, en ik kon mijn tranen moeilijk in bedwang houden!!
HELEMAAL GOUD DIE MEIDEN.
die meiden die kunnen er wat van, helemaal toppie ga zo door en ik kom maandag weer als ik tenminste nu mijn rust neem .
nou tot snel maar weer. en nogmaals bedankt Pling

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 08:25

gelukkig ben je weer uit het ziekenhuis, doe vooral rustig aan, en laa hun het allemaal maar lekker doen Lachen
Doe maar zo min mogelijk wat dan kan je straks weer lekker rijden en ook weer voor je lieverds zorgen!

Glitch

Berichten: 8457
Geregistreerd: 19-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 10:34

Ben blij dat je weer uit het ziekenhuis bent!!
Laat je maar lekker verwennen nu.....Lachen
En super van die meiden dat ze zo goed voor je paardjes zorgen...
Nog eventjes en jij kan dat ook weer.....en ook weer lekker rijden!! Lachen

Yvette90

Berichten: 3764
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Zwartewaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 22:33

Wow las dat stukje in je proefiel........... Rijd ik 600 paarden op een dag Tong uitsteken:P:P Nee hoor ik vind het heel erg leuk om met Thessa en Thorson lekker te rijden!!! Ik hoop dat ik je snel weer zie en we weer samen kunnen rijden Lachen Jij veel beterschap en je kan vast snel weer rijden Maar doe rustig aan Diana en ik zorgen wel voor je knollies Lachen