Schoppen OK, maar dit???

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Morticia

Berichten: 181
Geregistreerd: 18-06-04
Woonplaats: den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 13:13

ik zou wat aan de oorzaak doen maar zeker ook aan het schoppen! dus niet alleen aan de oorzaak. de oorzaak heeft namelijk langere 'behandeling' nodig dan het schoppen...dat is wat ik denk.

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-04 16:51

LadyJane schreef:
En als je haar 's nachts gewoon eens lekker buiten laat staan in de paddock?? Eigen schuld, dikke bult!!


Ja daar staat ze nu ook, maar dat is nog op de meeste plaatsen een drekbende (paddock-aanleg-man, waar blijft gij Boos! )

Ik heb toch sowieso rubber gehaald voor tegen de stalwand, en vervelen blijft ze zich toch altijd wel dus daar is geen enkel middel tegen. Ik heb mijn andere twee paarden als vergelijkingsmateriaal (en de paarden die ik vroeger heb gehad) en die hadden nergens last van, dus dat wateraderverhaal geloof ik geen snars van. En dit is het eerste paard dat zo'n draak op stal is, dus nou ja, het zij zo...weinig aan te doen vrees ik.

Caira
Berichten: 26072
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 16:59

Probeer eens een bad met sebacil! Mijn merrie heeft het ook heel lang gedaan, die bleek mijt in de sok te hebben.

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-04 17:01

irish_lady schreef:
Probeer eens een bad met sebacil!


Sebacil is toch uit de handel genomen Verward Ik heb wel neocidol, dat werkt ook goed tegen mijt, toch?

Caira
Berichten: 26072
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 17:07

Gewoon alle 4 de benen behandelen! Baat het niet, schaadt het ook niet!