Eindelijk weer thuis!

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Georgette

Eindelijk weer thuis!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-04 08:32

Gister was het dan eindelijk zover! Hyper! Ik heb vier en een halve week stage gelopen in Engeland, bij BCA. Ik heb best een hele leuke en leerzame tijd gehad, maar gister was ik heel blij dat ik weer terug naar huis ging!

We zouden gister om kwart voor 4 de lucht in gaan vanuit Londen Gathwick. De man van BCA die ons naar het vliegveld bracht, had niet even aan ons gevraagd hoe laat onze vlucht was en bracht ons om kwart voor 10 er al naartoe. Gevolg was dat we daar om kwart over elf al stonden, terwijl we pas om half 2 konden inchecken, omdat de vlucht er nog niet opstond! Boos! Stonden we daar met al onze tassen...
We moesten dus aardig lang wachten. Eindelijk was het op een gegeven moment half 2 en zijn we gaan inchecken. Dat duurde ook aardig lang, want er stond nogal een lange rij Scheve mond .

Toen we eenmaal waren ingecheckt hebben zijn we gelijk door de douane heen gegaan en nog wat taxfree geshopt. Bij het inchecken zeiden ze tegen ons dat we om 3 uur bij de vertrekhaven moesten zijn. Maar om kwart voor 3 wisten we nog helemaal niet waar we moesten zijn, bij welke gate. Dus wij vragen hoe dat zat. Ze wisten ervan en ze zeiden dat het zo snel mogelijk op het bord zou komen te staan. Nou, 3 uur stond er nog niks, kwart over 3 ook niks en zo ging dat door tot kwart voor 4! Dat was de tijd dat we eigenlijk zouden vliegen. We hadden het ondertussen al meerdere keren gevraagd, hoe het nou zat enzo. Ze zeiden dat het vliegtuig 20 minuten vertraging had. Maar 5 over 4 stond er nog niks...

Zo kan ik nog wel even doorgaan, maar rond kwart voor 5 (een uur later dan eigenlijk de bedoeling was!) zaten we in het vliegtuig. En daar zeiden ze ook nog eens dat het nog 45 minuten zou duren voordat we gingen opstijgen! Gelukkig heeft dat maar 20 minuten geduurd. Maar we hadden dus inmiddels wel een aardige vertraging!

Nou, 20 minuten later gingen we dan eindelijk de lucht in en dat was weer kicken! Na een half uurtje werd het minder leuk, we kregen nogal last van turbulentie Scheve mond , er stond een behoorlijke wind.
De heenreis was m'n eerste keer in een vliegtuig en toen vond ik het echt leuk, maar na die turbulentie van gister vind ik het toch echt iets minder leuk. Het had niet 10 minuten langer moeten duren! (mist kotssmiley Boos! )

Kwart over 7 Nederlandse tijd kon ik dan eindelijk naar m'n ouders en m'n broertje toe! Ik was echt blij om ze weer te zien, ik heb ze heel erg gemist!

Toen ik thuis kwam hingen er allemaal ballonnen, heel erg leuk. Vannacht kon ik ook eindelijk weer heerlijk slapen in m'n eigen bedje. Het is gewoon weer heerlijk om weer thuis te zijn!

14-11-'14 trotse mama geworden van Sven!

Gek op paardenvriend Jaro ♥

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 09:25

Welkom terug Haha!

Dat is zo irritant als je zo lang moet wachten en het vliegtuig ook nog eens vertraging

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 09:28

welkom thuis!
lekker om weer thuis te zijn als je een tijdje bent weg geweest he:)

Dag lieve mama...

rona

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 09:29

Welkom terug in Nederland Haha!
Ik heb nog nooit gevlogen maar die turbelentie lijkt me erg eng Haha!
Jullie zullen wel vertraging hebben gehad omdat engeland had verloren Tong uitsteken

Rona, Linanda en Oackly

Frank

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 18:41

Lekker! Dat heb je ook weer gehad.
Linet moet ook nog haar verre stage doen, ik zie er nu al tegenop.... Boos!

We hadden de Lente, we hadden de Zomer, we hadden de Herfst.
Helaas, de Winter nam je mee..

[EA-CO] Diverse stoere, zomerse setjes te koop!

gretoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 19:31

Heey!!
Welkom thuis!! haha!! Ik ben ook zeker blij om weer thuis te zijn! Ik kwam thuis en ik zag slingers hangen en er hing een heeeeeel groot doek met welkom thuis en de namen van mn ouders, zus, broers, zwager, nichtje en honden erop!!
Heel leuk dus!!
Was zeker weer beter om in mn eigen bedje te slapen! Lachen

Ik heb t leuk gehad geo!!

Euforie Scandic x Stedinger L1 + 13 :-)

Euforie, Scandic x Stedinger x Gribaldi
Euforie L1 + 6

Georgette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-04 11:16

Ik heb het ook super leuk gehad! Het was echt weer raar om thuis te zijn. Zelfs het rechts rijden met auto's en alles was wennen. Maar wel weer super om thuis te zijn! Ga zo direct eindelijk weer naar de paarden!

14-11-'14 trotse mama geworden van Sven!

Gek op paardenvriend Jaro ♥

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie