weer hard aan het werk na trail

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

ghisje

weer hard aan het werk na trail

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-04 13:34

Helaas zit de vakantie er al weer een paar dagen op en ben ik weer hard aan het werk. Niet van harte, het vakantie ritme zit er nog in. Voor die het niet wisten, ik heb op Kreta de trail gereden bij Odysseia stables.
In een woord geweldig Haha!

Kreeg via de mail wat foto's toegestuurd en kreeg gewoon heimwee. Heerlijk tussen de middag picknicken tussen de olijfbomen, zwemmen met de paarden in zee en op afgelegen paadjes in volle galop.
Maar bovenal veel stappen vanwege de hoogte en warmte en om van de omgeving te genieten.
En wat je hier ook niet snel zal meemaken, 2 F16's die vlak over komen vliegen en de paarden het niet eens erg vinden. Het enige nadeel was dat we nog al de bergen in gingen en ik dus flink last van mijn hoogtevrees heb gehad. Maar we hadden heerlijke paarden. Goed verzorgt en het karakter paste super bij iedereen.

Mocht je een leuk trailadres zoeken, dan is deze stal zeker een aanrader, wordt gerunt door Sabine, komt uit nederland en heeft nationaal gereden. Ze zijn ook nieuwe stallen aan het bouwen die ze na de zomerstop in gebruik nemen.

Nu is het wachten tot september dan gaan we een weekeindje in de ardennen rijden.
Helaas lukt het mij niet om er foto's op te zetten, maar mocht je wat willen zien laat het dan weten via een pb dan stuur ik ze toe via mail.

Geniet van de momenten dat het goed gaat,
ze duren vaak te kort

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie