Hoe zijn jullie aan jullie verzorgpony gekomen?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
vemrulz

Berichten: 3536
Geregistreerd: 24-06-04
Woonplaats: Hapert

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 18:05

jongen uit mijn klas heeft een pony
en daar mag ik zo vaak als ik wil kome rijde!


Jigger_lief

Berichten: 1548
Geregistreerd: 23-06-04
Woonplaats: midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 18:07

haaii,


Gewoon vragen aan mensen in de buurt die paarden hebben

werkt soms heel goed OK dan!


Kus charlotte en Jigger

Jiggertje

Dressuur B +7

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 18:21

Nou ik heb ook wel advertenties op internet geplaatst, daar had een vrouwtje op gereageerd, en ik had toen ook op m'n eigen site gezet dat ik misschien een verzorgfjord zou krijgen... Maar ik kreeg toen een mail dat er al meiden waren wezen kijken en het klikte etc. Maar was het vergeten van me site af te halen (maar goed ook), want toen mailde iemand anders weer, van: Is dat nog door gegaan met die pony? En dat was dus niet meer doorgegaan, dus zodoende vroeg ze of ik voor haar Fjord, Herman wilde zorgen en een maandje daarna is hij ergens anders naar toe verhuist, en kwam Astrid er ook bij als gezelschapspony Lachen

    If you can dream it, you can do it ...

xingridx
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 11564
Geregistreerd: 05-03-03
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 19:25

Ik had een advertentie op marktplaats gezet met de gedachte dat er toch wel niemand op zou reageren, maar een paar dagen later had ik een mailtje van Marianne, dat ik mocht bellen als ik interesse had.
Dus toen gevraagd aan mn ouders of ze het eventueel goed zouden vinden als k verzorgpaard zou krijgen, da was goed, dus toen afspraak gemaakt en wezen kijken.
En toen bleek dat het om een stuk of 8 tinkers ging *LOL* en nou rij ik daar alweer 1,5 jaar en k vind het hartstikke leuk daar OK dan!

*Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam*
12-05-2016 Esmee Simone <3
28-12-2018 Dafne Joëlle <3

Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 19:51

Ik heb aangebeld en gevraagd of ik de pony een keertje mocht poetsen LachenNu, 11 jaar verzorg ik haar nog steeds, dus m'n poetskwaliteiten zaten toen wel goed Lachen:D:D:D

Tinker Lowara; M1+2 eindstand, Tinker Arwen; M1+15 eindstand, Tinker Elke; M2+6/M1+11,Tinker Maeve L2+2 eindstand, Tinker Sansa te klein gebleven :+

DeSa
Berichten: 12885
Geregistreerd: 24-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 20:01

m'n vriendin heeft een eige pony, en ik ging dan best vaak mee, en ook als zij les had, dus toen zei die lesgeefster tege me vriendin, van ik weet misschien nog wel een leuk ponytje die je vriendin kan verzorgen, dus toen ben k 1x met die vriendin daar naartoe gegaan, en die mensen waren heel blij dat er iemand was die hun pony wilde verzorgen, er stonden nog 2 shetlanders bij in de wei, maar daar hadden ze nix over gezegt, en ik ben nogal verlegen Bloos dus durfde ik niet te vragen of ik die ook mogt verzorgen, toen na 2/3 maanden tog de knoop doorgehakt, en gewoon gevraagd of ik die shetten ook mogt verzorgen, en t mogt! dus nu heb ik 3 verzorgpony's eind september heb ik ze al een jaartje.

nijntjepluis
Berichten: 311
Geregistreerd: 23-06-04
Woonplaats: kampen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 20:02

Ging vanaf mij tweede alleen naar de kinderboerderij toe. Toen ik in groep 4 zat voor de 2de keer had ik daar mijn eerste verzorgpony Tamy maar die was toen al 33 en overleed naar 3/4 jaar. In groep 6 verzorde ik een veulen maar toen ben ik er een hele tijd niet meer heen geweest omdat hij ging verhuizen. Toen half jaar niet geweest ofzo was ik d'r dus kwijt. Toen ben ik de ezels gaan verzorgen wat ik nog steeds doe. en sinds een jaar de moeder van dat ene veulen waar ik et net overhad. Het is zeg maar als beloning voor het vrijwilligerswerk dat ik daar doe dat ik die dieren mag verzorgen.

Sterker dan de dood is de liefde

Quarterh0rse

Berichten: 8491
Geregistreerd: 22-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 20:04

ik ben er ook via marktplaats aangekomen Haha!

Dnies90
Berichten: 3411
Geregistreerd: 24-01-04
Woonplaats: De Meern.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 20:20

via en vrouw van mijn oude stal (baasje lander verzorgpony INkie)

miepiemaaike
Berichten: 88
Geregistreerd: 24-10-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 22:54

ik was toevallig op marktplaats aan het kijken, de advertentie sprak me aan en toen een afspraak gemaakt en het klikte meteen.

ArubaSma

Berichten: 187
Geregistreerd: 18-06-04
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 10:05

Mijn beste vriendin heeft een pony en die verzorg ik wel eens. Haha!

Lots of love Nadicia

Duncan

Berichten: 1562
Geregistreerd: 02-05-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 11:04

Wat heb ik toch een lieve moeder, ze is naar de iegenaren van mijn eertse verzorgpony gestapt en die waren toevallig net een paard aan het inrjden waardoor ze iemand voor hun pony zochten, de paarden die ik nu verzorg waren van een mevrouw die mijn moeder kende, mijn moeder gevraagd of ik eens mocht komen en nu rijd ik daar al bijna 4 jaar!

Tinuss

Berichten: 1962
Geregistreerd: 21-10-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 11:07

mijn moeders vriendin heeft een paard en zij zou haar oren open houden en toen jeanie (ook op bokt) iemand nodig had heeft ze mij direct gebeld. En ik rij jeanie nu alweer bijna 2 jaar.

Je moet niet dronken dat ik denken ben!!!!!!!!!!!!!

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 11:10

zag 2 shetties op een boerderij, bij de boer gevraagd en die vond het wel leuk als ik hen kwam zorgen.. dus ja zo heb ik 2 jaar voor hen gezorgd met veel plezier gewoon een dappere stap nemen en bij hen vragen.

minka

Berichten: 5689
Geregistreerd: 25-12-02
Woonplaats: Oost-Souburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 11:32

Ik zag een advertentie van iemand die een verzorger zocht voor die d'r pony in wilde rijden op internet staan. Heb toen samen met iemand die pony ingereden en daarna die pony nog een half jaar verzorgd. Jammer genoeg werd hij verkocht en kocht de eigenaar een nieuwe pony...

...deze pony ben ik toen niet meer gaan verzorgen, omdat ze om de haverklap nieuwe pony's aanschafde en weer verkocht, en aangezien ik me toch aan zo'n beestje hecht Knipoog
Net voordat die andere pony verkocht werd, kwam er een nieuw iemand op de pensionstal staan en haar fjordje werd het bak(speel)maatje van mijn toemalige verzorgpony. En zij vertelde dat ze nog een verzorger zocht voor Pim en zo ben ik voor Pim gaan zorgen Haha!

Tancreda4

Berichten: 24007
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 11:51

Ik had echt vet geluk met Lenteroos!
Ik reed met een meisje in de les, en die vond mij blijkbaar aardig genoeg om me te vragen of ik met haar een verzorgpaard wilde. TUURLIJK! Dus wij richting die boer, en vroegen of het dier er nog was, en of we er nog konden verzorgen. En de dag erna was onze eerste dag OK dan! En zo ben ik daar 3 jaar blijven hangen. Lenteroos ging weg, deed ik automatisch een ander paard daar op stal, en zij ook. Hoefte we niet meer te delen Haha!
Tancreda afgemaakt - deed ik vanzelfsprekend Genderose aangezien die nog niemand had. Nu ben ik daar officieel gestopt, maar volgens mij kun je ook zeggen dat ik Otto een beetje doe Nagelbijten / Gniffelen

Hoe ik aan Mystery kwam? Via bokt OK dan! Ze had mijn advertentie zien staan, en ik kreeg al snel een pbtje, en van het een kwam het andere Lachen Daar ben ik nu wel mee gestopt...

lucky_sterre

Berichten: 94
Geregistreerd: 25-06-04
Woonplaats: oegstgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 12:03

heey
ik heb een advertentie geplaatst op
www.marktplaats.nl en nu heb ik een
verzorgpony Pling
doegg xx soof

Party!! k krijg volgend jaar een eigen paaard!:D
lucky en sterre en tagi ik zal jullie nooit vergeten!!!!! houw van jullie! Lovers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 13:33

Vroeger toen ik nog een een top-Penny meisje was, ging ik met een vriendinnetje mee naar haar verzorgshetje. Die heb ik 5,5 jaar verzorgd.

Toen werd hij verkocht en heb ik een tijdje een fries gereden.

Toen hoorde ik van de eigenaar van dat shetje dat hij een haflingerveulentje had gekocht, was ik een keer komen kijken. 2 weken later had hij er nog eentje gekocht.

Die man had net kanker gehad en het leek mij en mijn vriendin wel een goed plan om hem een beetje te helpen door de haffie's te gaan borstelen.

Dat meisje is onderhand gestopt en ik verzorg Indie nog steeds, al 4,5 jaar. Ondertussen is die andre haf weg en staat er naast In nog Morris, veulentje van Indie en Dewi, de jaarling van die andere haf.

Romano_lover

Berichten: 136
Geregistreerd: 27-04-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 13:37

Ik ben gewoon in de buurt rond gaan kijken en ik heb ook vaak op Marktplaats gekeken. En ik hed gewoon geluk dat je in het Amstelpark van Amsterdam nog verzorgers nodig hadden Pling Knipoog Knipoog Maar ik heb best lang gezocht, maar met resultaat. Dus gewoon even door bijten. En dat heb je er heel veel plezier van Ik tenminste *LOL* *LOL* *LOL*

Haha! I love Romano Haha!

Cellaa
Berichten: 114
Geregistreerd: 12-12-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 14:01

Via Bokt! *LOL*
Bij verkoop en verzorgsters gezocht, zocht nicole een verzorgster!
Dus afspraak gemaakt en wezen kijken!
Nu 2 keer gereden en het gaat heeeel erg goed Haha!

Mars..

Mandyy

Berichten: 30476
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 15:01

aangebeld bij die mensen waar ik een pony zag staan.

x_eva_x

Berichten: 803
Geregistreerd: 14-12-02
Woonplaats: Tholen, zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 15:05

via marktplaats, hun hadden een advertentie gezet en ik ook, zo lazen we elkaars advertentie

L1 + 5 met m'n paardje Rigley

o0Steffie0o

Berichten: 4578
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 15:56

via marktplaats (ik zat toen nog niet op bokt) daar heb ik een aantal keer advertenties geplaatst en steeds werden afspraken op het laatste moment afgebeld..
totdat ik iemand kreeg die echt op zoek was en daar ben ik nu nog steeds

Kim1986

Berichten: 726
Geregistreerd: 04-08-02
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 16:09


===>PennyPatrouille: we're watching you >;)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Freekfuchs, Roadracer en 109 bezoekers