Lekker wezen shoppen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
sammetje

Berichten: 1654
Geregistreerd: 09-12-03
Woonplaats: nootdorp

Lekker wezen shoppen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-04 18:50

Vandaag had ik lekker een dagje vrij en ben ik lekker gaan shoppen voor mijn paard. Ik heb haar nog niet zo heel erg lang en dus had ik ook nog niet zoveel spulletjes voor haar. Vandaag hebben we daar alvast wat verandering in aangebracht....

Ik heb een "inrijd"zadeltje gekocht voor mijn paard. Een mooi dik dek (een soort Anky-pad) en een heel mooi lux zwart dekje afgezet met een gouden koord. Een zweetdeken met hals ook afgezet met zo'n gouden koord. Een nieuwe poetsbak, wat nieuwe borstels. Een nieuw halster met twee touwen en een hengstenketting. Een longeerlijn. Een mooie nieuwe rijbroek en chaps. Verder beugels, beugelriemen en een singel en manenspray, zadelzeep, lederolie en hoevenvet!

Ik heb mij dus een ongeluk gesjouwd met al die spullen. Natuurlijk wilde ik alles eerst mee naar huis nemen om het aan mijn vriend te showen. heel leuk als je op 4 hoog woont (zonder lift)

Ben helemaal blij met mijn nieuwe spullen, alleen mijn bankrekening iets minder... Bloos!

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 19:00

Hahaha, wat zul jij je lekker hebben uitgeleefd Knipoog Kan het me helemaal voorstellen, ik deed dat ook in het begin De laatste tijd heb ik eigenlijk weinig meer voor Nap gekocht, op de een of andere manier was het niet nodig en heb ik mezelf maar eens op een iets andere garderobe getrakteerd i.p.v. alleen maar rijbroeken Knipoog

Frank

Berichten: 5239
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Andijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 19:16

Er is weer een ruitershop heel blij!
Waar ben je heen geweest?

ArubaSma

Berichten: 187
Geregistreerd: 18-06-04
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 19:56

Haha, Wat wordt je paard toch weer eens lekker verwend. Haha!
Maarja dan heb je dat ook al weer gedaan toch beter alles in 1 x dan beetje vor beetje Haha!