Wat te doen bij noodweer!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 17:08

hmm ik geloof dat bij ons nog 1 paard en 1 pony buiten staan
ik ga denk ik om een uur of 8 heen
als het dan stormt gooi ik ze naar binnen en anders blijven die bikkels buiten
al moet ik dan wel op me fietsie
liefde voor paarden gaat door weer en wind he Haha!

nielsforever
Berichten: 719
Geregistreerd: 16-06-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 17:16

hier is het ook nog lekker rustig.ik denk dat het vanavond pas bij ons komt ik zit nogal achteraf!!heeeelemaal in groningen.....hihi neej maar wel alleen vanaaf want mijn mannetje die is vrachtwagenchauffeur en die zit op de BOOT naar engeland vanaaf.ik hoop maar dat hij vaart!!!!gelukkig ga ik deze keer niet mee.ik word nog al zeeziek.maar ik heb me stevig vast gezet in de stoel achter de computer en de schuurdeuren zitten goed dicht meer kan ik er niet aan doen.helaas als het aan mij ligt werd het vandaag al 30 graden!!!! Cool en ik zet wel ff de radio aan in de schuur misschien een goeie tip??voor nielsson dan is ie niet zo alleen. Verward

Durante

Berichten: 3252
Geregistreerd: 21-08-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 17:20

Ik wou net naar me paardje toe gaan,begon het toch ineens te stormen en regenen,ik heb maar ff gebeld naar de boer,daar waar m'n paardje staat,hij wou zijn eigen paarden gewoon buiten laten lopen,want hij dacht dat ze op stal onrustiger zouden worden,buiten kunnen ze wel wat achter bosjes gaan staan enzo,ach,dan laat ik de mijne ook maar buiten,want ik denk dat;als ie in z'n eentje op stal ook maar onrustig word,maar toch vind ik het eigelijk ook wel weer 'n beetje zielig,als zr met dit weer buiten staan Verdrietig

orban

Berichten: 2145
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: balen(belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 17:25

Hier heeft het al de hele namiddag gestormd. Ik was naar een braderij geweest en tijdens zo een regenbui zag je de tentjes gewoon vliegen. Rijden zit er vandaag zeker niet in met dit weer krijgt hij een dagje vakentie.Hopelijk word het morgen beter!!

boontje
Berichten: 239
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Castricum

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 17:29

Ik kreeg vanochtend te horen dat ik mijn paard van de kliniek kon ophalen.Ik heb zelfs helaas moeten besluiten om hem te laten staan en hem vrijdag pas op te halen.
Morgen zou het ook nog erg wisselvallig zijn met veel kans op storm en rukwinden.

Durf het niet aan.Liever mijn paard vrijdag heelhuids thuis dan onderweg van de kliniek verongelukken Knipoog

Baal er wel van, had hem graag opgehaald.

inka

Berichten: 937
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: Bemmel.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 18:08

Hier waaid het al goed.
Overal liggen takken en we hebben eerst een dikke
boomstam van ons pad af moeten halen om thuis te komen.

Cars

Berichten: 1929
Geregistreerd: 29-12-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 18:13

Ik woon dus in het bos Bloos! ......
En ik moet eerlijk zeggen dat ik niet echt gerust ben met dit weer.......tsjee wat gaat het tekeer nu en het word nog erger Ziek ......

Paard staat overigens lekker te dutten onder een grote eik Verward .......

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 18:15

Citaat:
Wie vult het aan?


Men neme een bak chips en installeert zich met een goed boek op de bank!! OK dan!

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 18:38

hier regent het een beetje maar nog geen onweer gehoord hoor!
valt NOG reuze mee

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 18:44

Het is hier al flink tekeer gegaan.
Zul je zien, zijn we vanavond Nederland - Letland aan het kijken, valt de stroom uit Tong uitsteken Iets komischer kan ik me ff niet voorstellen Tong uitsteken Tong uitsteken

Cowgirl

Berichten: 23749
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 19:15

ja idd lekker Ned-Letland kijken.

Verder loopt mij pa te schelden dat ie een boompje(lees een stammetje met een hoop bladeren in de top) niet goed kan vastzetten.
Straks is het knak boompje. Bloos!

nano
Berichten: 998
Geregistreerd: 07-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 19:38

mijn bikkel en de paarden van de boer blijven ook gewoon buiten staan..de storm valt hier wel mee..ja het heeft een paar keer gehageld en nu is het een beetje rengen achtig..wel zijn er veel ruk winden maar denk dat ze wel blijft staan..
ps. zijn er meer paarden die gewoon buiten blijven staan?

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 20:08

Mijn paarden blijven ook lekker buiten. Ze vinden het veel te fijn dat er eindelijk eens GEEN dazen en vliegen zitten Tong uitsteken

Bopper
Berichten: 203
Geregistreerd: 31-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 21:00

die van mij staan ook buiten en grazen rustig door.

de shetlanders heb ik allemaal met ankers vastgezet zodat ze niet wegwaaien Knipoog

en ik zit hier lekker droog en warm binnen nu ff computeren en kijk afentoe naar buiten of de kalveriglo niet weer wegwaait. staat met touwen vast maar je weet maar nooit.

baukje
Berichten: 167
Geregistreerd: 02-09-03
Woonplaats: sint pancras

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 09:27

de rubberboot van mijn dochter binnen halen voor hij aan de andere kant van het dorp ligt. missy staat zeer stevig op haar benen met die dikke buik dus die red het wel.
hoop nu voor het eerst dat het veulentje NIET komt.ivm het weer

nano
Berichten: 998
Geregistreerd: 07-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 13:26

nou ik ben net bij der langs geweest en zo te zien heeft ze het allemaal over leeft...ze stonden met z'n drieeen lekker tegen elkaar aan. Nagelbijten / Gniffelen

Hollander
Berichten: 263
Geregistreerd: 04-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 13:46

die van mij heeft ook lekker buiten gestaan..ze worden er lekker hard van..hij zal wel moeten want van de winter zou hij toch echt ook buiten moeten blijven overdag.

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-04 01:35

imker schreef:
Men neme een bak chips en installeert zich met een goed boek op de bank!! OK dan!


Men neme idd een zak chips en kruipt gezellig achter Bokt.
Ik had alles bij de hand, maar heb het niet nodig gehad. Heb alleen een beetje wind gezien en heb heerlijk geslapen trouwens OK dan!