gezellig naar de les

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

obelixje

gezellig naar de les

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-04 13:54

Gisterenavond ging ik lessen met mijn paardje. normaal gaat mijn vader mee om de trailer te rijden, maar die was nu een weekje weg. daarom had ik mickey uitgenodigd mij te vergezellen. (heb zelf nog geen trailerrijbewijs, ben inmiddels een x gezakt Huilen )

Maar goed, wij dus op weg. ik had mickey gevraagd of ze haar camera mee wilde nemen, om foto's te maken tijdens de les. ze had hem dus ook meegenomen, maar er moesten nog andere batterijen in.
Ondertussen waren we al onderweg en reden we door een groot bosgebied. daar lopen wel eens herten, maar het gebeurt maar heel zelden dat je er een ziet. Wij dus niets vermoedend door aan 't rijden, en ineens liep daar een hert voor onze auto!!! *LOL* Gelukkig reden we niet hard (er liggen daar heel hoge drempels) en dus konden we op tijd stoppen. het hert was een jong mannetje en bleef heel rustig op de weg staan! Ik dus snel tegen mickey: kom we gaan een foto maken Cheese!

Nou, helaas, dat is dus mooi niet gelukt, want we moesten heeeeel snel de batterijen verwisselen, en toen bleek dat die batterijen die ik mee had genomen ook niet goed waren.... Helaas, dit kodak-moment hebben we dus niet vast kunnen leggen

De les ging daarna gelukkig wel aardig. Ik heb dus ook daar geen foto's van, maar zodra mickey weer een keer zo lief is om mee te gaan, hoop ik eens wat foto's te plaatsen van m'n beest. Die is wel bijna net zo mooi als dat hert dat we zagen Lachen

mickey, nog bedankt dat je meeging!!!

Freggel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 17:09

Ik zie heel soms een hertje als ik in Ommen aan het buitenrijden ben. Maar tot nu toe ook steeds geen camera bij me gehad . Maar dat maakt het moment dat je er 1 ziet niet minder om Lachen .

My horse is a real gentleman. When we go over a Fence, he insists on ladies first

Principieel gezien ben ik tegen principes.

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 18:37

Dat Hert was echt heel mooi om te zien.
Aangezien we toch al heel langszaam reden en er verdre niemand op de weg reed hebben we lekker de auto stilgezet en naar het Hert voor ons op de weg zitten kijken.
Wat een leuk ding was dat.

Je les ging trouwens ook heel netjes.
Jullie zijn echt weer vooruit gegaan. Het zag er zeker goed uit en sommige stukes zelfs super !

Enne graag gedaan hoor Knipoog

Take time to do what makes your soul happy.
[ITP] En dan kiest ponylief voor een knuffel van zoonlief <3

obelixje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-04 21:46

ja, mijn pa is altijd maar aan 't zeggen dat daar geen herten zijn... gaat ie één keer niet mee, staat er eentje voor de auto! Tja, moet ie maar niet naar duitsland gaan... kheb zo het vermoeden, dat ze daar morgen gelincht worden na de voetbalwedstrijden van vandaag...
Kzie het al in de krant staan: fietstoeristen aangevallen door duitse hooligans.... Ow jeetje Verward

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie