jeeej eindelijk weer een verzorgpaardje :D

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mauwie

Berichten: 358
Geregistreerd: 19-03-03
Woonplaats: Amersfoort

jeeej eindelijk weer een verzorgpaardje :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-04 16:30

Er kwam weeres een nieuwe advertentie binnen van iemand die een bijrijdster zocht...en aangezien ik volgend jaar stage moet lopen en alleen het weekend tijd heb maak ik al weinig kans,maar toch heb ik maar even gereageerd. En normaal word ik aaaltijd afgewezen dus ik had de hoop al opgegeven maar nu kwam er een mailtje dat ze JUIST iemand voor in het weekend zocht en in de vakantie voor nog een dag extra! Ik helemaal blij! Ik ga vanavond kijken,het is een d-pony een schimmeltje...ik ben benieuwd! Ik voel me weer helemaal zoals in de penny-jaren hahaha Schijnheilig Ik moet er wel wat voor betalen maar tis niet veel,wou me net weer isnchrijven bij de manege dus ik bespaar nu wel money money Sorry moest ik even kwijt Tong uitsteken

bleuke

Berichten: 193
Geregistreerd: 20-05-04
Woonplaats: Munsterbilzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 16:33

Hopelijk klikt het met het schimmeltje, proficiat hoor! Het zal gauw weer beter gaan met het rijden nu je weer regelmatig kunt.

Samantha_

Berichten: 10808
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 16:35

Leuk zeg, gefeliciteerd!
Veel plezier met je nieuw bijrijdpony!

Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 16:52

Gaaf hoor!
Zijn er niet veel denk die alleen iemand voor in het weekend zoeke, veel plezier!

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 17:11

Gaaf zeg, wat een toeval dat ze iemand voor het weekend zocht !
Heel veel plezier ermee, en wanneer krijgen we foto's?

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 17:13

Leuk hoor en zeker omdat het in het weekend is.
Veel plezier ermee en snel Cheese!

Mauwie

Berichten: 358
Geregistreerd: 19-03-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-04 21:59

zooow!!! Ik ben vanavond langsgeweest om kennis te maken en ook nog een proefritje whaha Tong uitsteken Heeel ardig meisje de eigenares! De pony is een Connemara schimmel,echt heel mooi beesje! Hij reed ook lekker en ik heb zelfs al een sprongetje gemaakt wat erg leuk was!! Nou ik ben helemaal blij..en idd ik heb echt geluk dat zij alleen iemand voor in het weekend zocht...en in de vakantie ga ik ook nog lekker een dagje doordeweeks Haha! Als ik wat vaker ben geweest maak ik foto's en die zijn dan natuurlijk hier te zien Haha!

bleuke

Berichten: 193
Geregistreerd: 20-05-04
Woonplaats: Munsterbilzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 15:04

Dat komt helemaal goed!
En naar het schijnt wordt het dit weekend mooi weer, dus rijden maar en laat ons niet te lang wachten op die foto's.

Nadir

Berichten: 12720
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-04 23:11

Leuk Marlies!
Dacht alleen dat je Soest te ver fietsen vond, maar nu ga je he-le-maal naar Baarn... Schijnheilig
Veel plezier, misschien kunnen we op lange termijn een keertje samen rijden, zoals vroeger... Die goeie ouwe tijd he... *LOL*

Mews

Berichten: 5500
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 00:58

Inderdaad erg toeval, dat kwam mooi uit! Haha! Leuk dat je nu weer een verzorgpony hebt! Gauw foto's maken! Cheese!

Mauwie

Berichten: 358
Geregistreerd: 19-03-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-04 12:53

xtwisterx schreef:
Leuk Marlies!
Dacht alleen dat je Soest te ver fietsen vond, maar nu ga je he-le-maal naar Baarn... Schijnheilig
Veel plezier, misschien kunnen we op lange termijn een keertje samen rijden, zoals vroeger... Die goeie ouwe tijd he... *LOL*


T verschil is alleen dat ik elke dag naar soest moest na school en nu 1 a 2 keer per week naar baarn. En ik woon nu eenmaal in een paardloze stad hehehe..dus ja jemoet er wat voor over hebben Knipoog Lijkt me leuk keertje samen rijden OK dan! En...ik heb een fotootje gemaakt Cheese!

Afbeelding