Een nieuwe lente, een nieuw paard...

Moderators: A_nouk, Murosch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

BelleFleur

Een nieuwe lente, een nieuw paard...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-04 18:03

Toch maar eventjes vertellen over "mijn" nieuw paardje...

Stel je voor (zonder te erg Penny te klinken) : op een dag ga je met een vriend van je naar een galabal. Blijkt er daar een collega van hem te zijn die ook stapelzot loopt van paarden, en ik kreeg al meteen het voorstel om eens mee te gaan wandelen ofzo (of dat galakleed er voor iets tussenzit weet ik niet, maar kom...).
De eerste paar maanden kwam het er niet echt van, maar uiteindelijk vonden we toch allebei een gaatje, en zo werd de eerste wandeling gepland... Zalige wandeling, en Silvy leek wel heel erg op mijn vroegere paard ! We konden het meteen goed vinden, en op een avond na een examen reed ik er weer heen om nog eens te gaan wandelen.

Ik was meteen weer helemaal verkocht, en het beestje bleek nog eens talent te hebben ook. Vorige week ben ik voor het eerst dressuur gaan rijden met haar, en ik moet zeggen, voor een eerste keer ging het best fijn, een heerlijk soepel paardje waar ik met mijn beperkte rijkunst nog veel van kan leren. En toen de vraag : zou jij haar in de zomer wat willen rijden, want dan komt er nog een paard bij en dat wordt wel heel erg druk... PRIMA hoor, met alle plezier Haha!

Voor foto's hoop ik binnenkort te kunnen zorgen, ik moest van de eigenaar eerst goede examens maken, en dan terug komen rijden zodat ik niet ook nog eens met examens zit in augustus... Maar 't ziet er alleszins naar uit dat ik weer voor een tijdje een paardenvriendinnetje gevonden heb!

bakkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 18:17

Aaah leuk joh!
Zo komt het nog lekker aanwaaien ook! haha
Ik zou zeggen heel veel plezier enne we willen wel snel foto's zien he! *LOL*

SarahJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 18:49

Hey!
Leuk voor jou joh!
Hier dromen we toch allemaal van, niet Knipoog . (Ik in ieder geval wel Haha! .)
Hopelijk ben je er in eerste zit door, zodat je een hele vakantie lang van haar kan genieten .

Van waar ben je ergens in Kampenhout?
Zelf ben ik van Erps-Kwerps, dus dat is niet zo ver van bij jou vandaan.
Groetjes !

There is something about the outside of a horse that is good for the inside of a man ~ Winston Churchill

BelleFleur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-06-04 20:03

Foto's zullen nog eventjes moeten wachten, met veel geluk zie ik haar van't weekend, de andere paarden van de stal gaan dan op wedstrijd en ik ga normaal gezien mee...

Wat betreft Kampenhout : ik woon in de Lepelstraat, dus da's helemaal de kant van Elewijt...

Erps-Kwerps is inderdaad niet zo ver, ik ben daar ooit zelfs nog op stage geweest met Stephane Bruneel...

rona

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 21:30

Wat leuk.
Zo zie je maar dat je op de raarste plekken een verzorgpaardje kan tegen komen. Haha!
Veel plezier ermee OK dan!

Rona, Linanda en Oackly

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie