vandaag kwam de fokker van mijn paard

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
kojack

Berichten: 6396
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-10-01 19:59

he hallo
vorige week had ik al verteld dat ik een bbrief van hun gekregen had
en vandaag was het zover ze kwamen kijken Haha!
nou ze kwamen wat later dan verwacht dus ik had hem al opgezadeld (ze wouden hem weer eens zien lopen)
ik zat er net op toen ze aankwamen oh wat leuk was dat die mensen waren zo blij hem te zien Party!! Party!!
alleen wat ik raar vond dat mijn paar dhun helemaal niet herkende behalve de hond dat was echt Lovers
nou ja ik ben maar gaan rijden en mijn moeder was met ze naar de kantine gegaan nou ze wisten niet wat ze zagen ze hadden niet verwacht dat ie zo was gaan lopen bij hun deed hij namelijk niet zo heel veel omdat ze bang van hem geworden waren
helaas zal je altijd zien dat hij vandaag niet zo een zin had (ik was ook zenuwachtig hoor) dus hij gaf een bokje en was wat moeilijker als normaal nou ze moesten het ook nog opnemen op de video
nou na het rijden had ik hem afgespoten en onder het solarium gezet daar keken ze wel van op toen heb ik hun de stal laten zien
toen gaven ze me foto's van toen hij jong was als veulen en ouder oh wat leuk was dat Haha! Haha!
alleen wat ik raar vond dat hij geboren is met 4 witte voetjes en als bruine en hij is nu verkleurd tot stekelharige vos met een wil been en de andere wat oplopend Verward
maar ja dat doet er niet toe
binnenkort ga ik naar zijn moeder kijken want die hebben die mensen nog
ik ben echt blij dat ze zijn geweest ik krijg nog meer foto's en een videoband
ik heb wel gezegd dat ze vaker mochten komen en het meisje dat hem heeft verzorgd gaat binnenkort een keer mee op wedstrijd
leuk he?
nou groetjes Party!! Party!! Party!! Party!! Party!!


Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-01 23:51

Gaaf dat ze langskwamen. Ik kan begrijpen dat je een beetje zenuwachtig was hoor.

Maar alles is goed gegaan, toch?

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: b000tje, Sanet, sterregoud, VosjeN en 31 bezoekers