lang gewacht maar we gaan het toch proberen

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

snaauwtje

lang gewacht maar we gaan het toch proberen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-04 23:47

,:oo hallo allemaal , ik heb shogun nu twee jaar en iedereen riep al wanneer ga je nou eens een wedstrijd rijden , ik zelf heb het heel lang afgehouden maar nu gaat het toch gebeuren hoor ,
volgende maand hebben we wedstrijd bij ons op stal en ik heb mij ingeschreven samen met een stalgenoot die net zo onzeker is als ik dus dat zal nog wel lachen worden , zij is net zo zenuwpees als ik , de vorige keer is zij afgestapt omdat ze moest spugen van de zenuwen ik ben benieuwt wat ze nu gaat doen Bloos , ik ben nu al aan het oefenen met sho en het gaat goed maar er zit ook nog geen juuuuuuury , mijn groote zus leest voor, maar die heeeft dit nog nooit gedaan Verward maar we hebben nog even de tijd , ze heeft al in haar tuin een bak getekend en haar dochtertje van 11 loopt dan de proef om te oefenen , samen hebben ze de grootste lol want de tuin is niet van afmeting als de rijbak dus ze leest als een gek door anders is zij te laat , ik heb erg gelachen *LOL* toen ik dit hoorde maar de letters is ze elke keer kwijt zegt ze en daarom doen ze dit , ze zou het zo erg vinden als ze het verkeerd zou lezen Verward dus oefenen . *LOL*

zelf laat alles maar over mij heen komen en hoop er het beste van te bakken, eens moet je over die drempel heen dus gaan we er voor . OK dan!
jullie horen nog wel hoe het is afgelopen .

Paradise

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 23:54

Voor mijn eerste wedstrijd was ik ook kei zenuwachtig, maar dat komt wel goed hoor Knipoog

Heel veel suc6 in ieder geval..!!

snaauwtje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-04 23:58

Paradise schreef:
Voor mijn eerste wedstrijd was ik ook kei zenuwachtig, maar dat komt wel goed hoor Knipoog

Heel veel suc6 in ieder geval..!!

Scheve mond Bedankt gr

ChristaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 00:01

Ik heb zelf nog nooit een wedstrijd gereden. Ook omdat ik onzeker ben. Ik kan me dan ook goed voorstellen hoe jij je voelt Verward

Heel veel succes

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 06:55

vroeger had ik net zo veel stress. en nu, nu rioj ik voor mijn plezier wedsrijden. Hou altijd in gedachte dat je voor je plezier rijdt. Dat is het belangrijkste.

rona

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 09:16

Dat gaat wel goedkomen.
Iedereen is voor zijn eerste wedstrijd zenuwachtig maar als je eenmaal aan het rijden bent wordt het minder.
Heel veel succes met oefenen en je wedstrijd OK dan!

Rona, Linanda en Oackly

PartoutZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 12:06

Gaat het dan eindelijk gebeuren!? Haha!
Wanneer precies...?? Want dan kom ik natuurlijk wel even kijken!! Tong uitsteken

Enne niet zenuwachtig zijn!! Dat is nergens voor nodig... gewoon denken dat je even lekker gaat rijden! OK dan!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie