Mooie droom uigekomen blij en verdrietig

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Gitta
Berichten: 1970
Geregistreerd: 01-10-01
Woonplaats: Zwijndrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-01 16:29

Hallo allemaal
Pas geleden had ik een stukje neergezet realiteit of mooie droom over dat ik mijn paar te koop had gezet en bang was dat ik niemand voor hem kon vinden omdat hij atrose heeft.
Wilde toch even vertellen dat het gelukt is hij heeft een nieuwe baas over 4 weken wordt hij gehaald.
Een wat oudere man uit Drenthe heeft hem gekocht voor lekker wat rijden door het bos zo zie je maar weer soms lukt het toch. Maar het is wel dubbel aan de ene kant krijgt hij een fijn leven en aan de andere kant raak ik mijn maatje kwijt en ben dan ook best blij dat hij nog even blijft.

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-01 16:46

fijn voor je hoor dat je een goed tehuis hebt kunnen vinden voor hem!

maar heel begrijpelijk dat je er verdrietig om bent tegelijkertijd!

Hopelijk went het straks snel voor jullie allebei en zo heb je een mooie reden om lekker naar Drenthe op vakantie te gaan!!!

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-01 18:12

Raar he, die twee zo verschillende gevoelens. Heel dubbel. Maar wel ook heel begrijpelijk.
In ieder geval zal je paardje met die man samen oud kunnen worden, en heerlijk van de ritjes kunnen genieten!
Wie weet kun je over een tijdje nog eens langs gaan om te kijken hoe het met hem is.
En verdrietig zijn mag hoor, gewoon huilen als je zin hebt. Ook al wordt je paardje opnieuw gelukkig, afscheid is gewoon moeilijk. Neem daar maar lekker de tijd voor!
Heel veel sterkte!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-01 19:12

heel dubbel snap ilk
had mijn vriendin ook
als je meer wilt lezen zie profiel over mijn verhaal
sterkte ermee he