Duimen svp

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-01 10:18

Hoi allemaal, als het goed is gaat het vandaag echt gebeuren. Barbje wordt verhuisd. Mijn vriend samen met zijn vader en zijn vriendin gaan hem laden en als hij goed en wel op de trailer staan brengen ze hem weg. Ik zit nu op mijn werk en als ze vertrekken bellen ze mij zodat ik ook naar Eersel kan gaan. Spannend allemaal. Ik ben ook heel benieuwd hoe hij het zal doen daar. Toen hij op het begin op de pensionstalling kwam, eigenlijk als handelspaard was hij heel verdrietig en at een paar dagen niet. Maar toen kwam de oude eigenaresse ook niet meer. En nu komen wij wel elke dag dus dat zal wel goed komen. Liefs Lisette

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-01 13:00

hoi gaaf. Ik vroeg me dat pas nog af.

Maarre ze eerste paar dagen zal best wel anders zijn voor een paard. Nieuwe omgeving..alles anders. maar gun hem die tijd en dan zal het vast wel goed komen.

ik duim voor je!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-01 18:30

Hercules heeft werkelijk nergens problemen mee gehad, maar wij hebben hem dan ook uit een donker hol gehaald. En er eentje achter gelaten. Voltrack was een verwende kwast en die at dus alles wat hij niet kende niet. Nog steeds doet hij vreselijk moeilijk af en toe, maar hij heeft ook ontdekt dat er niets anders is... Ha ha... Als er andere paarden zijn is mijn ervaring dat ze minder moeilijk doen. Toch een beetje aanspraak. Toen Joop een paar daagjes in de Uithof stond hield Hercuul gewoon op met eten.. heel zielig wel, ook omdat hij begon te huilen toen we met n lege trailer terug kwamen..

lau (zit kroket te eten)