LIEF Pennymeisje!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MarijkeO

Berichten: 232
Geregistreerd: 26-06-04
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 17:07

leuk!
en ook cool dat je een positieve ervaring hebt met een penny meisje!
en ach we zijn het bijna allemaal geweest he!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 18:21

Bij mij in de buurt zijn de lieve pennymeisjes schaars.
Al hoewel het er een heeele boel zijn...
Er zit hier een manege, en ik heb al een beetje mot met die mensen omdat ze heel erg uit de hoogte doen. (als je ze tegenkomt in het bos bijvoorbeeld).
Een boel van die meiden zijn ronduit brutaal. Lopen gewoon door je wei etc. er word ook een heleboel gepraat over mensen in de buurt en hun paarden. Over het algemeen trek ik me daar niks van aan, maar somsgaan ze echt te ver.

dan gaat er weer een roddel dat wij verzorgsters zoeken en dan staan er elke dag weer 3 aan de deur Rolleyes

Jammer genoeg ken ik weinig lieve pennymeisjes Scheve mond

Vliendertje

Berichten: 5105
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: T is wa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-04 19:38

in ieder geval ken je er nu 1..Haha!

inib
Berichten: 358
Geregistreerd: 22-11-04
Woonplaats: Ruurlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 17:13

Alacairion, jammer dat ze bij jullie zo schaars zijn, , ligt misschien ook wel aan de manege waar je bent, bij ons kan en mag bijna alles en echte wedstrijdruiters zijn er niet en mensen die uit de hoogte doen al helemaal niet want die vinden onze stal niet chic genoeg, wij hebben geen solarium en warm en koud water op de spuitplaats maar het is er wel heel gezellig en de lesprijzen zijn zo dat bijna iedereen kan rijden.

Vliendertje

Berichten: 5105
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: T is wa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 18:39

nu in de vakantie wel 1! lief beesiej!

Moirsa

Berichten: 8440
Geregistreerd: 03-05-04
Woonplaats: Sneek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-05 18:35

das toch leuk?
misschien wel een super penny aanval *help*

Auky

Berichten: 5821
Geregistreerd: 30-10-04
Woonplaats: Gent (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 15:47

Jus_dOrange schreef:
ik vind zelfs stallen uitmesten te gek (vaag he Bloos )


Ooh dan mag je best wel eens hierheen komen hoor Tong uitsteken

geintje Knipoog

Vliendertje

Berichten: 5105
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: T is wa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 17:02

de manege van inie is gewoon de leukste en de beste hier in de buurt , voorel omdat ze de kids goed begeleiden zie je aan ons kid , ouders geen verstand van paarden kid helemaal gek er van en dat word op deze maniet opgelost ...
lieneke heeft nu gewoon een 2e moeder genaamd ja jullie raden het al inie
maar van ons mogen ze en iedereen gelukkig op deze manier en als lienke gaat puberen stoppen we haar een tijdje achter het behang , goed dik behang , komt ze wel weer tot zich zelf .... toch ????????
gr moeder van lieneke
ps
alhoewel een sauna of solarium bij onze manege was niet gek ......
voor ons ouders dan he
whahahahahah
doeii breek wel weer eens in op bokt
ihihihihihih lieneke boos

Vliendertje

Berichten: 5105
Geregistreerd: 07-03-04
Woonplaats: T is wa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 12:33

moeders....word er gek van!

rosan

Berichten: 1252
Geregistreerd: 10-10-04
Woonplaats: Opperdoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 12:54

Jus_dOrange schreef:
Zo was/ben ik ook Bloos . Echt erg, alleen ik durf het nooit te vragen, ik vind zelfs stallen uitmesten te gek (vaag he Bloos )

komt me bekend voor, ik vind stallen uitmeste ook zo leuk Lachen

nutiagek

Berichten: 2059
Geregistreerd: 15-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-05 22:26

Lief hoor!
Deed ik ook altijd hoor lekker met de paardje prutte!
En nog steeds vind ik dat heerlijk lekker poetsen vies laten worden en weer poetsen Tong uitsteken

Abaigeal

Berichten: 979
Geregistreerd: 03-06-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 20:48

Ja bij mij ook zo'n mini meisje zegt ze mag ik je poetsdoods dragen enz en mijn halster ze wou echt alles voor me dragen echt lief man alleen ging ze bijna zelf in het halster staan Knipoog

jessflame
Berichten: 7
Geregistreerd: 07-01-05
Woonplaats: arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-05 22:26

iik was vroeger ook z0wn meisje dat altijd op iedreens paard w0uw zitten om hem uit testappen enz0w ... van het een kwam het ander ... eerst wat het p0etse toen uitstappen en later ging ik rijden ... en t0en m0cht ik het paardje verz0rgen .. en nu nu is dat zelfde paardje mijn paardje

Nolicapri

Berichten: 1632
Geregistreerd: 24-12-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 23:12

o

xXGRIETJEXx

Berichten: 1829
Geregistreerd: 16-07-04
Woonplaats: Sexbierum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 23:47

Ik ken ook genoeg van die penny meisjes (jammer genoeg niet hier in de buurt maar op het eiland waar ik elke vakantie kom wel) ik moet dan 4 fjorden in 1x meenemen en ze willen nog welleens raar tegen elkaar doen dus dan hang je daar lekker uit elkaar getrokken tussen die beesten, komen dr van die kleine kindjes aan (lees 3/4/5 jaar) van mag ik jou paard wel vasthouden, nahja natuurlijk mag dat (overgens als ze alleen lopen zijn ze super lief) en dan loop je met een stoet van 9 van die kleuters in een rij hahaha, ze helpen ons ook altijd met voeren, poetsen stallen uitmesten en zadelen, daarvoor krijgen ze dan (word wel uitgerekend hoelang ze op stal zijn, meestal 7 dagen per week 4 a5 uur) en daarvoor mogen ze dan 1a2 keer mee op een buitenrit, vinden ze super, en ik vind het ook wel gezellig hoor, hahaha ze maken zelfs ruzie over welke pony ze mogen poetsen super Haha!

Daphna

Berichten: 3691
Geregistreerd: 19-08-03
Woonplaats: Aarde

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-05 13:54

nu ik mijn pony niet meer heb, ben ik langzamer hand aan het transvormeren tot een penny meisje!! gister heb ik een pony een half uur gepoets, hij was al bereden en gepoetst, maar ik werd er zo blij van!! ik moest namelijk twee paarden los gooien en had geen zin om niets te doen!! nu heb ik meteen een verzorgpony aangeboden gekregen alleen jammer dat dit zover weg is, dus weten jullie nog een paardje in de buurt van amsterdam, of amstelveen!! er staat hier een soort van pennymeisje te springen om een paardje te verzorgen!!

ponymeid1
Berichten: 11472
Geregistreerd: 16-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 19:45

Ik vind dat ook absoluut niet erg hoor, pennymeisjes. Alleen bij ons op stal doen ze nogal errug uit de hoogte af en toe, naja nogal vaak Rolleyes dus die komen er niet op. En ik help ook nog eens bij de beginnersles, dus al die blagen zijn super trots als ze me een keer mogen helpen Haha! Er is wel een zo'n meisje, en die vind ik toch o zo lief he Lovers

En de dochter van Michelle007 hier op bokt, zit ook geregeld op Mira uit te stappen (meisje is 7, heeft zelf een *af en toe* koppig-niet-willen-lopende pony), dus vind dat helemaal leuk Lachen Moeder zelf zat paar dagen terug ook voor 't eerst op Mira, groot pennymeisje Knipoog

El_vis

Berichten: 3994
Geregistreerd: 25-01-04
Woonplaats: Heesch

Re: LIEF Pennymeisje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 15:57

ah dat wel heel lief ja

nienmoon
Berichten: 318
Geregistreerd: 11-02-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 16:42

nonixjuh schreef:
:+: LOVE VOS drom doek dat.. Haha! en ik ben niej zielig orr....jij lekker in de kantine zitten...en ik met vos bezig...vink wel leuk!!!.....maar jammergenoeg kan het niej meer... Verdrietig


Ik heb op stal ook een paar meisjes (meestal zijn ze met z'n vijven) die alijd alles voor mij en mijn paardje wil doen.
Ik probeer altijd wel of ik ze iets kan laten doen, maar meestal kan ik ze niet laten rijden, zelfs niet uitstappen of poetsen. Ik heb namelijk een Fjordje dat vroeger mishandeld is, (arme Moonlight) en die geen vreemden om zich heen duldt. Het is bij Moon: Hij mag je of hij mag je niet. Als hij je aardig vindt, dan heb je er een supergoed en lief paard aan en dan gaat hij voor je door het vuur, maar als hij je niet mag: Berg je dan maar. Dan gooit ie je er zonder pardon af als hij het niet vertrouwd. Tot nu toe mag hij alleen mij, mijn ouders, mijn verzorgster en nog twee oudere meiden van stal. de rest bokt ie eraf. Jullie snappen wel dat ik er niet zomaar iedereen op durf te zetten.
Twee meisjes kunnen wel met hem opschieten,en die laat ik er af en toe op, als ze met z'n tween zijn. Meestal zijn die meiden echter met nog drie anderen, en dan laat ik gewoon niemand bij moon, anders vindt ik het rot voor die drie meisjes die ik er niet op durf te zetten, omdar moon ze al niet mag als ze naast hem staan.

Nienke

chiquee
Berichten: 367
Geregistreerd: 02-02-05

Re: LIEF Pennymeisje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-05 17:18

Volgens mij ben ik ook een soort pennymeisje Bloos
ik ben namelijk een soort van stalhulp dat houd in uit/instappen de paarden poetsen op/afzadelen paarden douche in uit molen in uit de wei longeren, opstrooien, voeren enzz En dat vind ik allemaal leuk om te doen dus eigenlijk ben ik ook een pennymeisje Clown ( of nie Tong uitsteken )
Toen ik net begon met paardrijden vond ik het ook geweldig om het paard van mijn instructrice te poetsen, en ermee te wandelen Tong uitsteken

Maxielover

Berichten: 2681
Geregistreerd: 15-04-04
Woonplaats: Noordwijk aan Zee

Re: LIEF Pennymeisje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 21:03

Ahh wat cute !! Bij mij op de manege loopt ook zo'n lief meisje rond. Ze is altijd paarden aan het aaien en heeft altijd een handje suikerkontjes in haar zak... Ze is helemaal dol op Max (mijn haffie) en wil altijd helpen met poetsen en lekker prutsen, zo af en toe uitstappen enzo. Zo heeft ze vanmiddag de hele tijd zitten kijken toen ik Max aan het opjagen was, prachtig vindt ze het !! Zo is ze ook helemaal gek van het shetje van de manege, Dinky. Altijd lekker poetsen, wandelen, soms ff erop, lekker verwennen !! Ook altijd helpen bij de manegepaardjes enzo... Ze is pas 9 jaar en rijdt nog maar een jaar of 3, maar ze is echt een paardenmeisje. Ze kan goed met ze omgaan en ze luisteren naar haar, zo'n ukkie !! Ik vindt het altijd erg leuk om met haar om te gaan en ze mag altijd lekker helpen poetsen enzo. Echt top !! Heerlijk toch, die meisjes....
Hoewel ik het volgens mij ook nog wel een beetje ben, hoor !! Ik ben ook altijd in de manege aan het helpen : poetsen, opzadelen, helpen opstappen, helpen afstappen, afzadelen, zadels invetten, voeren, vegen, uitmesten, noem maar op !! Ik vindt het altijd leuk om te doen en ik ben rustig een hele dag zoet op de manege. En tis nog leerzaam ook !! Ben ik er om 10 uur en om 6 uur weer thuis, en ik verveel me nooit !!

Mocca
Berichten: 17970
Geregistreerd: 10-01-04

Re: LIEF Pennymeisje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 21:16

Béétje oud topic

Ellebel
Berichten: 4202
Geregistreerd: 15-11-03

Re: LIEF Pennymeisje!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-05 21:18

Ehm ja, het paard in kwestie is inmiddels al een half jaar dood

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Re: LIEF Pennymeisje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-05 22:07

Omdat dit een oud topic is gaat dit op slot.