rechtse pols gebroken

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
piepelotje
Berichten: 454
Geregistreerd: 22-09-04
Woonplaats: zuid

rechtse pols gebroken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-04 12:13

door een stomme toevalligheden op het moment. wel geluk gehad moet ik zeggen.
had dus lekker gereden stap lekker naar de stal. normaal stap ik dus af in de bak. nu had ik het hek open geduwd en was erop naar de stal gestapt.
ik gooi m'n beugels uit, hou halt, gooi m'n been erover.
op dat moment zie ik een fietser voorbij het erf rijden. de twee slapende honden in het zonnetje springen op en stuiven luid blaffend weg.
dus m'n draakje schrikt z'n eigen het apelazeris en springt omlaag omhoog. ik wordt in m'n afstijgbeweging eraf gelanceert.......
op de rail van de schuifdeur. ik heb hem nog gewoon vast maar voel gelijk dat m'n rechtse arm niks meer wilt. na een Boos! .......grrrr. paard op z'n sukkeligst afgezadelt en de box in laten lopen.
op dat moment komt gelukkig de staleigenaar eraan en kan me verder helpen met de deken erop te leggen. ik nog gauw voer ingeschept en op naar het ziekenhuis. daar bewezen de foto's dus inderdaad gebroken.
chirurg kwam en wou hem even wat rechter zetten , hij was een beetje achterover gekantelt. ik zo van is dat nodig...
ik vind hem goed staan hoor.
hij zo van wat wil je dat ik doe dan... ikke hem terug tam maken hi hi
gipsje errond en klaar... hij zei oke dan, je speelt geen piano. ikke nee hoor. dan leggen we er een gips zo rond.
ik opgeluchttttttttt OK dan! ben ik blij dat ik geen piano speel.
dus nu zit ik hier........ te typen met 1 vinger links. baal als een stekker.
paard wordt goed verzorgt maar heeft wel vakantie van z'n werk.
hoop dat ik snel weer kan rijden.
tis dus een beetje een onberekenbaar draakje maar dan moet ik nu zo m'n pols breken met zo iets banketstaaf. *LOL*

gr

YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 12:37

Nou ik dnek dat ook al was je paard geen draakje, maar een schaapmakke pony. Dat ieder ander er nog zo hard afgegaan was. In zo'n situatie kan elk paard schrikken!

Heel veel beterschap!

Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 12:38

Das wel pech hebben, ik heb ook met mijn rechtse hand in het gips gelegen dus weet hoe vervelend dat kan zijn. Veel beterschap hoor!

minka

Berichten: 5689
Geregistreerd: 25-12-02
Woonplaats: Oost-Souburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 14:53

Sjee dat is balen, beterschap in elk geval. Ik weet hoe je je voelt, heb ook beide armen een keer gebroken Knipoog

gipsy_fame

Berichten: 140
Geregistreerd: 15-04-04
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 15:01

ik hoop voor je dat ej snel weer kan rijden en dat het gips er snel af mag beterschap

Brechtje

Berichten: 3698
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: fok.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 15:01

Dat is balen! Hoelang moet je er nu inliggen? Je paard kan er ook niks naa doen

piepelotje
Berichten: 454
Geregistreerd: 22-09-04
Woonplaats: zuid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-04 15:41

beetje misverstandje tuurlijk kan draakje hier iets aan doen. ieder weldenkend wezen was z'n eigen doodgeschrokken.
maar ik bedoelde met die zin. kan er normaal met z'n rare sprongen soms zo er afliggen maar dan gebeurt het niet en nu met afstijgen gebeurt er zo iets . Scheve mond

thanks voor de beterschappen.

en las twee armen gebroken........pffffffffdat is echt afzien. hoe deed je dat in het begin. weet van een ander keer m'n linkse gebroken te hebben dat je na de eerste week best weer wel veel kan omdat je dan je vingers weer kunt gebruiken. maar die eerste week pff

SdaphneS

Berichten: 11422
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Borger

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-04 19:47

Wat verveelend zeg ! Scheve mond
Heel veel sterkte ermee en hopen dat je weer snel kunt paardrijden Haha!

yoyoyo
Berichten: 28
Geregistreerd: 24-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 23:56

sterkte