2e keer alleen naar buiten!

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

_Tanja_

2e keer alleen naar buiten!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-04 18:22

Sinds een maand of 2 a 3 is mijn verzorgfriesje ingereden. We zijn er mee bezich om haar ook buiten te laten rijden ( alleen) zodat we niet elke keer op de fiets mee moeten of met een ander paard omdat zei niet durft en overal bang voor is.

De eerste keer helemaal alleen was ik naar fleur ( fleury) en ylona ( rowie_lover) toegereden en hebben we samen een rit gemaakt. Het stuk dat ik alleen moest rijden ging niet echt super om het zo maar te zeggen. Elk vlekje op de grond wat een andere kleur had ging ze niet overheen of voorbij

Sinds die rit ben ik een paar keer alleen met haar gaan wandelen ( zonder zadel enz) En telkens een verschillende weg gekozen.

Vandaag maar eens besloten om er weer eens op te gaan rijden. En nou het ging SUPER! Ze is nog maar 3½ maar ze loopt door plassen, schrikt zelden van iets! Ze is zooo veel veranderd sinds dat lopen. Had dat gewoon niet verwacht. Het is gewoon fijn dat ik nu niet meer afhankelijk ben van andere mensen om naar de manege te rijden! Dat kun je je eigen gewoon niet voorstellen!

Sorry maar dit moets er gewoon even uit ( eindelijk weer eens een pluspunten bij de paarden!)

Time flies when you're having fun!
Hij is eindelijk van mij :D
[RT-HAW] Brendon (fries) voor het eerst op HAW

Rowie_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 18:34

heej goed zo meid!
is ze nu je nieuwe liefde???:)

I love Ronald
Na 10 jaar Ronald te hebben verzorgd is hij nu eindelijk van mij!!!
We hebben er een maatje bij genaamd Bono!!!

_Tanja_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-04 18:35

Nou nee niet nieuwe liefde. Ik wil nog steeds dat Katja terug was, maarja ze is wel een leuk paardje waar ik weer van kan leren

Time flies when you're having fun!
Hij is eindelijk van mij :D
[RT-HAW] Brendon (fries) voor het eerst op HAW

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie