ik kan mijn verzorgpaard gratis krijgen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Celvin

Berichten: 888
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 12:56

[quote="Loeser"]
@ celvin: het is niet dat ik niet naar hem toewil omdat hij vervelend is, hij hinnikt zelfs naar me als ik aankom, dat is echt een super gevoel! Het is denk ik het idee dat ik mezelf een verantwoordelijkheid opleg die ik voor me zelf niet naar tevredenheid kan voltooien! Mijn zus heeft inmiddels gezegd het niet te weten of ze pirit wel wil/kan rijden en mijn vriendin is helaas na een harde val van haar paard erg bang geworden en als pirit dat merkt , ben je helaas het haasje. Er zijn vast ook wel andere mensen die hem willen en kunnen rijden, het is een geweldig paard, maar dat maakt de keuze ook moeilijker. Pirit is nou eenmaal niet een paard waar iedereen zomaar mee wegrijdt! Het klikt of het klikt niet, maar ik neem aan dat dat wel met meer paarden is!
quote]

Ik hoop dat je voor jezelf een juiste beslissing kan maken, denk er gewoon goed over na voor dat je definitief nee tegen het aanbod zegt !
Succes !!

Loutjelou
Berichten: 650
Geregistreerd: 06-01-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 14:35

Ik denk dat als je het niet doet je je over een tijdje wel voor je kop kunt slaan!!!

parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 14:41

Het is wel een prachtig paard.
Ik zou het gewoon doen.
Dit krijg je niet zomaar weer aangeboden.
Deze kans krijg je nu, die paar avonden stappen kan je toch wel missen Lachen
En verder op zoek naar stalling, ik zou gewoon alles afzoeken, bij boeren in de buurt etc.
En gewoon af en toe wat tijd vrij maken.
Het is ook niet de bedoeling dat je dag & nacht bij het paard om hangt, je hebt heus nog zat tijd over.
Maar je moet natuurlijk wel het geld en de verantwoordelijkheid voor hebben.

Succes met je beslissing.

Farah_

Berichten: 2510
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oudenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 14:49

Het is een super mooi paard, ik zou het gewoon doen! Als je toch tijdgebrek hebt kun je er toch ook een verzorger bijzoeken?

Dit is echt een kans die je nooit meer krijgt!!!

Succes en laat ff weten wat het geworden is.

Climax
Berichten: 4523
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 22:00

Loes dat moet je gewoon doen, als je hem gratis kunt krijgen, zo'n kans krijg je idd nooit weer!

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 22:07

DOEN DOEN DOEN DOEN DOEN, sorry als je het niet doet bne je eigenlijk gek. je kan altijd nog een bijrijder zoeken kijk hoemooi paarjde het is. dit is je kans!! marja je moet het zelf weten jij moet hem verzorgen.

Gringo_HS13

Berichten: 553
Geregistreerd: 11-11-03
Woonplaats: woerden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 22:32

Ik zou het wel weten: IN Laten pakken met een grote strik er omheen *LOL*

Gulpje

Berichten: 8074
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: In Uranus

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 22:34

Quellian schreef:
Dat jij 3 weken vervelend zijn te lang vindt, betekent niet dat je er voor de volle 100% voor zou gaan... Je wilt niet weten door wat voor hel ik gegaan ben (en gá), maar ik geef niet op.

Als het écht je vriendje is, dan ga je ervoor!!

Succes met je keus!


Eens!

soraya1998

Berichten: 210
Geregistreerd: 21-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 22:34

ik zal het wel weten ik zou het zeker doen !!!! je bent gek als je het niet doet. Haha!

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 22:39

ik vind ook dat je het moet doen,
je geeft zelf aan dat je het een geweldig paardje vind,je bent alleen bang dat je hele leven om hem gaat draaien,
dat is iets wat je zelf doet,
je kan inderdaad de keus maken om er een verzorger bij te nemen,
je ouders stemmen ermee in !
hoeveel meisjes dromen hier wel niet van???

supertygetje

Berichten: 2918
Geregistreerd: 24-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-04 23:03

Saskia9 schreef:
ik vind ook dat je het moet doen,
je geeft zelf aan dat je het een geweldig paardje vind,je bent alleen bang dat je hele leven om hem gaat draaien,
dat is iets wat je zelf doet,
je kan inderdaad de keus maken om er een verzorger bij te nemen,
je ouders stemmen ermee in !
hoeveel meisjes dromen hier wel niet van???


Helemaal mee eens!

Ik verzorg mijn verzorgpony als of het mijn eigen is, en dat is idd heel veel werk! Maar je kunt hem wel 1 dagje laten staan als je even geen zin/tijd hebt en anders zijn je vriendin en zus (was dat het?) er ook nog! Gewoon doen dus! Saskia zei al: Hoeveel meisjes dromen hier neit van!

Loeser

Berichten: 2578
Geregistreerd: 09-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-04 14:59

absoluut, deze verhaaltjes staan altijd in de penny! Toen dacht ik altijd: woooh! wat een mazzelkonten, sta ik zelf voor die geweldige keus, weet ik het niet Verward

Ik heb er ongelooflijk veel over nagedacht...ik zou het super rot vinden hem kwijt te raken, zonder hem is er ook geen mij! ( ik ben hem al eerdere een half jaar kwijt geweest, heb toen zo hard gehuild en me zo nutteloos gevoeld. Dat half jaar is in een waas voorbij gekomen, het was verschrikkelijk!

Ik heb al rondgevraagd en ik heb al twee stalletjes op het oog...goede stallen met een wei! Als ik het daar rond kan krijgen doe ik het zeker!

En idd....het is een kans uit duizenden, ik zou dom zijn als ik het niet zou doen! Ik ga dan wel goede afspraken met die mensen maken, dat als ik het niet zou halen wat er dan zou gebeuren enzo, dat gaat waarschijnlijk allemaal wel goed komen!

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 23:22

heej wat goed van je zeg !
dit is een kans uit duizenden,
en ik heb ook niet elke dag zin om naar mijn paarden te gaan,
dan doet mijn moeder ze,
als je alles goed regelt heb je er dubbel vee plezier van !

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 23:29

Ik zou het idd doen, hij kan toch misschien wel even hier blijven staan totdat je wat anders gevonden hebt??
Het is echt een kans, lukt het niet kun je latijd nog met die mensen overleggen van wie je hem hebt gekregen, van hoe nou verder. En ik weet zeker dat je daar wel uit kunt komen.

Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 23:40

Ik zou het doen! Anders krijg je er echt spijt van! Let maar op, strax zeg je nee en wordt ie verkocht dan huil je tranen met tuiten... Wat houdt je tegen! Je hebt alles voorelkaar zo'n beetje. Ik zou het met beide handen aannemen, je kunt hem altijd alsnog wegdoen als het je echt niet lukt! Maar ook daarvoor geldt; als je iets maar graag genoeg wilt, dan lukt het je ook!!

Mews

Berichten: 5501
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 00:26

Inderdaad, als je nu nee zegt en hij gaat weg dan heb je waarschijnlijk nog heeel lang spijt ervan!! Ik zou het doen!

Sjel

Berichten: 3542
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Zaandam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 16:16

Gewoon doen!

Dit is een kans die je bijna niet krijgt.. ik denk dat je er spijt van krijgt als je het niet doet.

En over je tijd en de verantwoording.
Ik ga dit jaar ook als het goed is naar 5 havo, doe ook leuke dingen met mijn vrienden en doe nog veel meer..
Maar ik ga ook gewoon nog elke dag naar mijn paardje.
Ik red het ook, en mijn leven draait ook niet om mijn paardje.

Mijn pony is nu verkocht door omstandigheden.
Maar ik heb nu "teveel" tijd over.
Als deze Black Beauty echt je vriendje is, moet je het doen!

En als je zus zo af en toe kan bijspringen is helemaal perfect toch?!

Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 21:59

Weet je, ik ben aan het afstuderen, dat is ook superdruk en hectisch, daarnaast heb ik twee bijbaantjes en een huishouding om te runnen. Toch houd ik genoeg tijd over voor Amber en Sikiley, het is ook gewoon een kwestie van handig plannen! Als ik het kan, kan jij het ook!

Bertus_Suzy

Berichten: 855
Geregistreerd: 25-05-04
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 22:14

ik zou hem ook nemen hoor echt een beauty
je zus en vriendin rijden hem bij wats tha problem??
juh kan hem altijd nog savonds doen..

ajbdhrtls138
Berichten: 1040
Geregistreerd: 26-08-01
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 16:04

Ik zou het niet doen, dit topic staat er al weer een tijdje, (ik heb ook al eerder gereageerd) en nogsteeds heb je zelf niet iets van: Ik ga ervoor. Ik lees in je berichten niet, ik heb er zin in, en probeer alles om te zorgen dat het lukt. (geen verwijt, maar misschien op dit moment een te grote verantwoordelijkheid)

Loeser

Berichten: 2578
Geregistreerd: 09-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-04 16:15

dana schreef:
Ik zou het niet doen, dit topic staat er al weer een tijdje, (ik heb ook al eerder gereageerd) en nogsteeds heb je zelf niet iets van: Ik ga ervoor. Ik lees in je berichten niet, ik heb er zin in, en probeer alles om te zorgen dat het lukt. (geen verwijt, maar misschien op dit moment een te grote verantwoordelijkheid)


begrijp heel goed dat je dit denkt!
tuurlijk heb ik er wel heel erg veel zin in, maar ik weet niet of het wel eerlijk is tegeover pirit. Ik ben gewoon bang te mislukken.

en over dat gevoel...ik begin al te glimmen als ik er alleen al aan denk dat die lieverd van mij is, lijkt me het mooiste wat me kan overkomen.

ik ga alleen emzelf nu nog niet gek maken, misschien dat ik het strax niet rond krijg ofzo!

iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 13:22

Zo'n kans krijg je waarschijnlijk nooit meer!
ik zou er echt voor gaan. Maar je moet er zelf natuurlijk echt voor 100% achter staan en het ook echt willen anders is het idd niet eerlijk tegenover Pirit.

Als ik de kans zou krijgen zou ik het doen. Je hebt een zus en een vriendin die hem evt willen bijrijden als jij geen tijd hebt. dat is ook al fijn en de kosten betalen je ouders zeg je. Zo als ik het nu hoor zou ik er voor gaan.

ikkemetwikke

Berichten: 4801
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: in 't Zeeuwse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 20:23

[quote="Loeser"]Ik ben gewoon bang te mislukken.

quote]\

dat gevoel ken ik heel goed!
ik had toen ook zoiets van;zo'n beestje is nu helemaal van mij afhankelijk,voor zijn welzijn en eten,etc!
best een hele verantwoording!

meid,gewoon doen,zo te horen heb je het verantwoordelijkheidsgevoel er wel voor!

geniet ervan!

Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 00:43

Laat nog even weten hoe het allemaal afgelopen is! Lachen

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-04 11:54

Gewoon doen!
Geweldig lijkt me dat *LOL*
Laat het idd even weten Haha!