vorige eigenaars van je paard

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-01 22:59

he hallo
vandaag is de fokker van mijn paard geweest eerst kreeg ik vorige week een brief en vandaag zijn ze alngs gekomen
mijn paard is nu 9 jaar en vandaag kreeg ik foto's van toen hij veulen en jaarling enz was
hij heeft daar tot 7 jaar gestaan
vanaf vandaag weet ik zoveel ervan leuk joh en binnenkort ga ik bij zijn moeder kijken want die hebben ze nog leuk he?
groetjes

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-01 15:46

Met de vorige eigenaren heb ik nog steeds contact, maar daar was ik dan ook 5 jaar verzorgster aan huis... Heel soms komen ze een keer kijken, en ik neem af en toe foto's mee. Ben wel benieuwd naar de eerste eigenaren. Misschien een keer kijken of het adres nog klopt en een briefje sturen...

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-01 16:01

ik spreek de vorige eigenaar van bram regelmatig, op mijn verjaardag wilden ze ook komen, maar waren verhindert. Ze zijn heel blij dat bram het goed heeft en komen regelmatig langs..Binnenkort weer Haha! . Ik heb trouwens ook contact met de eigenaar daarvoor, dat is een goeie kennis van ons, en door haar hebben we bram ook gevonden. Die heeft mij in het begin heel goed geholpen, en nu heeft ze er een beetje spijt van dat ze hem verkocht heeft }>

Groetjes Ymke

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-01 16:31

Met de vorige eigenaren van mijn cobs heb ik nog heel regelmatig contact. Maar dat komt omdat het cob-wereldje zo klein is en je elkaar op elke keuring wel tegen komt.

Met de eigenaren van de paarden/pony's die ik heb verkocht heb ik niet zoveel contact. Na wat nare ervaringen zoek ik zelf geen contact na de verkoop.
1 van mijn cobs heb ik aan een vriendin verkocht. Daar hoor ik uiteraard bijna iedere week wel wat van.
En laatst kreeg ik een telefoontje uit België dat het ruintje wat ik deze zomer heb verkocht het zo goed doet voor de wagen.

Dat is heel leuk om te horen, maar als ik eerlijk ben doet het me niet zoveel meer.
Op een gegeven moment weet je dat een pony verkocht gaat worden en hecht ik me er niet meer aan.
Heel anders dan bij mijn merrie's en mijn oude ruin.
Die zullen echt niet zo snel verkocht worden (opa helemaal nooit)

Mijn vader heeft altijd veel meer moeite met het verkopen van de pony's. Hij wil eigenlijk alles aanhouden en weet wel dat het eigenlijk niet kan.
Het lijkt wel de omgekeerde wereld. Ik kan me de drama's van vroeger nog wel herineren als er een werd verkocht. Dan was ik niet meer aanspreekbaar. Lachen

Dorien

Berichten: 1440
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: België 

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-01 16:37

Ik heb nog heel regelmatig contact met 2 ex-eigenaars van mijn paard. De ene is de slager bij ons in het dorp en de eigenaar waar ik haar van gekocht heb heeft een AVEVE-winkel, waar ik dus nog altijd eten, strooisel en andere spulletjes voor haar ga kopen!

Nouvel

Berichten: 28559
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-01 17:01

Fie is gefokt door mijn instructeur. Daar heb ik nog elke week les van, dus die weet precies hoe 't met 'r gaat!

Quieta is 'r hele leven al hier, dus dat is allemaal bekend!

Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-01 21:30

Ik kom er zowat elke dag HIER tegen, Lonneke!!!!! Haha!

MariekeR

Berichten: 1233
Geregistreerd: 09-09-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-01 00:40

Ik heb nog contact met de ex-verzorgster van Wietze via de email. Helaas kan ze hier niet komen omdat ze het druk heeft met haar dochtertje. Maar het zal er vast nog wel van komen!
Wel zijn we nog een keertje bij hun komen kijken.

guidolover

Berichten: 1642
Geregistreerd: 26-09-01
Woonplaats: St. Maartensdijk (zeeland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-01 00:45

nee, ik weet jammer genoeg niets van het verleden van mn paard. ik zou het wel graag willen weten!

Zip

Berichten: 1697
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-01 11:37

Ik heb een helepoos nog contact gehad met de vorige eigenaar en tevens fokker van Oscar, maar eigenlijk is dat nu al een hele lange tijd geleden. Met de vorige eigenaar (ook fokker) van Foxy hebben we nog best vaak contact, die woont namelijk heel dicht bij.

Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-01 12:32

Mijn vorig paardje heb ik van mijn vriendin gekocht omdat ze haar toch niet meer reed dus daar had ik veel contact mee. Met mijn nieuw paard is het een beetje ingewikkelder ik heb hem van de ex-vriendin van de baas van mijn verzorgpaarden gekocht, maar zij had hem van een handelaar gekocht dus weet ik eigenlijk niet wie de vorige eigenaars zijn.

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-01 17:02

De vorige eigenaren van Pinky (En Mysty) zijn de eigenaren van mijn verzorgpony's (Marjon en Rossy) Dus ja die zie ik nog regelmatig *LOL*