heerlijk tussen de hindernissen gehobbeld :D

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
c_alsemgeest

Berichten: 20665
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

heerlijk tussen de hindernissen gehobbeld :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-04 17:14

(eigg een verslag van gister Tong uitsteken )

Gister heb ik weer op mijn dressuur mutsje gereden Lachen
Odat het best warm wat heb ik lekker in de buitenbak tussen de hindernissen gereden, terwijl er ook iemand aan het springen was Haha!
Dat vond ze erg interesant Haha! kreeg ze zulke oogjes--> Wow!

Ze was wel erg stijf aangezien ze de dag ervoor alleen op de wei en even in de stapmolen had gestaan... maar na een paar minuutjes ging het lekker.
Wel trok ze steeds een onwijs verbaast hoofd als ik een figuur reed waarbij ik een stukje op een hindernis af moest, zo van:
"Daar laat je mij toch niet overheen gaan he? Bloos! ik ben een oude dressuurknol hoor! >;) "
Daarna heb ik lang haar uitgestapt, gepoetst, wat lekkers gegeven Vingers aflikken en even lekker met dr geknuffeld Lovers

Ben echt blij dat ik de kans van de manege eigenaar heb gehad dat ik deze lieve mutsefluts mag leasen tegen een leuk bedragje Knipoog want met mijn rug mag ik zowiezo nog niet erg veel... en van haar kan ik ook nog veel leren, alle knoppen zitten erop... nu moet ik ze nog vinden Clown

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 20:54

heerlijk daggie he, zo lekker kroele enzo Lachen

c_alsemgeest

Berichten: 20665
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-04 20:59

ja idd... en dan te bedenken dat als de manege eigenaar haar vroeger niet opgekocht had, ze allang in een kroketje oid was geeindigd... omdat de toenmalige eigenaar haar te oud vond worden voor de sport