Alweer werkloos!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 10:15

aaaah wat klote zeg Boos! ik hoop dat je snel weer iets hebt gevonden, snap dat je liever zelf voor sabiha betaald omdat ze van jou is en je niet wil dat mario dan voor de kosten op moet draaien

ik heb nu voor de 3e keer een halfjaar contract gekregen bij een supermarkt, vast contract stellen ze zo lang mogelijk uit Scheve mond en heb t idee dat ik er aleen maar mag blijven omdat bjorn bij een winkel van dezelfde eigenaar afdelingschef is....
ik heb ook alleen een havo diploma en verder werkervaring, waarvan t meeste in de paarden dus dat telt vaak al niet eens Scheve mond weet dus hoe lastig t is om werk te vinden, ik ben ook afgewezen omdat ik te oud was, en dat was op mn 21e dus ik snap dat je het voor jezelf even somber inziet Ach gut
maar toch overal op blijven reageren, hoop echt dat je snel wat vind!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-04 10:39

Ik heb ook de helft van mijn werkloopbaan in de paarden gezeten. Dat is dus niet interessant voor een administratieve functie... Ik zet het ook niet meer zo op mijn cv, het interesseert die mensen toch niet.

Mijn superpoown Laliesk winnaar op de 101km te Wanroij met 40 min voorsprong!!!
Ik heb nog een zenuw over en daar zit jij nu op te werken :=

Kelly_4
Berichten: 2
Geregistreerd: 06-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 14:55

Ik heb zelfs een vastcontract en ze flikkeren me buiten. Terwijl mijn directe collega een half jaar contract heeft. Boos!
En ookal mogen ze dit niet doen, ze bedenken wel iets waardoor ze wel een ontslagvergunning krijgen.

En dan praten ze mooi; ik krijg een vergoeding van 3x een maand salaris en ze zorgen dat ik in de ww kan. Pfffffffft WW 70% van mijn salaris wat heb ik daar nu aan.

Griebels wat moeten we nu?

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-04 16:36

Jij hebt tenminste nog 70% WW van je fulltime baan. Ik krijg dadelijk maar 70% WW van een parttime baan. Omdat ik het beu was om in de WW te blijven zitten, heb ik toen een parttime baan aangenomen... Nou daar ben ik nu mooi klaar mee...

Mijn superpoown Laliesk winnaar op de 101km te Wanroij met 40 min voorsprong!!!
Ik heb nog een zenuw over en daar zit jij nu op te werken :=


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Vagabondo en 105 bezoekers