'Wat hebben vrouwen met paarden?'

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 20:38

Citaat:
Op 2001-10-25 14:36, schreef Jurga:
Ik weet de opmerking van mijn moeder van een aantal weken terug helaas niet meer. Die had één of ander onderzoek gelezen, dat naar mate de leeftijd omhoog ging, het aantal mannen dat paardreed steeds meer gelijk kwam met het aantal vrouwen, oftewel....vrouwen houden er op een gegeven moment mee op..... Vond hem wel sterk. Leuk om te horen, maar waar ze het vandaan hebben??? Verward



Op een gegeven moment hebben de meeste vrouwen met paard, vriend of man lief zover dat ze te paard gaan *LOL* Mijn man is overigens ook gek met zijn paard Lachen

Suzanne F.

Berichten: 49236
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-01 11:44

Hallo!!!!!??????? Verward Klaarkomen in het zadel? Hoe doe je dat? Wil ik ook wel leren..... Lips are sealed sorry....Dat vind ik nou echt de grootste onzin. Als of doorzitten lekker is ofzo? Pfffffff.....en die mop van die nonnen...echt melig. En nog op de vraag hoe je een maandverband doorrijd, nou echt heel makkelijk, gewoon helemaal stuk. En dat die plakstrip naar onderen hoort is toch wel logisch of zijn we allemaal blond hier? Haha!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-01 13:31

Klaarkomen in t zadel... ja ja, dan heb je op straat (op de fiets) ook doorlopend orgasmes.... Dan is de fun er wel af denk ik...
Maarreh, ik denk dat paarden vrouwen begrijpen en andersom, en mannen, die begrijpen vrouwen en paarden niet echt (zeg nou zelf)...
Ach, ik heb gewoon een dosis lol, en daar gaat t om hoor.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-01 17:03

Dat van dat klaarkomen op je zadel heb ik ook weleens gehoord van een vriendin van mij..... Was HOT onderwerp op de ponyclub scheen het haha. Haha! Ik vraag me nog steeds af hoe ze dat dan doen...... Verward Verward Verward
Yor: helemaal gelijk Knipoog

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-01 17:04

ja ik kan het me ook niet voorstellen. Ik heb het wel eens gezien in een film : Cruel Intensions, maar dat was meer humor

Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-01 17:28

het is trouwens ook bijna een standaard vraag/opmerking van jongens als je zegt dat je paardrijd..

'Nou leuk zeg beetje rondjes hobbelen om zon beest zn rug, is toch geen sport, ben je wel eens klaargekomen op je paard?? het schijnt namelijk zo te zijn dat blablablabla'

GRRRR
ach ik lach dr wel om.... maar af entoe is het wel om gek van te worden...

je zou bijna standaard zeggen 'ik rijd paard, en nee ik kom niet klaar te paard' heheh

Frank

Berichten: 5239
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Andijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-01 00:19

Wat een verhalen zeg! Dat dat kan... Er zijn allemaal kleine meisjes hier hoor!

ikke

Berichten: 37571
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-01 21:52

Heb ik nog wel een leuke voor de psygologen onder ons. Wat moet een vent met auto's en paarden? En dan niet snelle auto's maar van die types met meer dan een versnellingsbak (terreinauto's dus). Geef daar dan maar eens een leuke verklaring voor.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-01 22:41

Tja, wat mannen betreft: het schijnt dat homo's nogal rechtop op hun paard zitten. Merilyn had daar laatst daar een heel aannemelijke verklaring voor... Haha!

Maar hetero-mannen met een paard? Mmm... interessant, want daarvoor gaan dus al die theorieën over zorgen en knuffelen niet echt op. Lachen

carola

Berichten: 8687
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-01 22:52

Citaat:
Op 2001-10-25 16:22, schreef Nimber:
nooit gezeur als ik mijn dag niet heb en als ik een keer wat doms doe geen verwijtende hoef die naar mij wijst. Ruzie maken is bijna onmogelijk



Nou... Ik moet met een pesthumeur echt niet bij mijn heethoofdjes aankomen hoor! Dan word ik hard weer even terug op m'n plek gezet.

Als ik per ongeluk in een pestbui 1 tikje teveel geef of iets verkeerd doe, dan kijken mijn paardjes me een week (of langer) niet meer aan. En dan krijg ik ook niets meer voor elkaar bij hun, tenzij ik heeel lief ga doen om het goed te maken.

ikke

Berichten: 37571
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-01 22:53

En als ik nou braaf elke week m'n auto zou wassen, dan zou dat misschien nog wat verklaren, maar nee, de enige keren dat ie gewassen wordt is als ik in de zandbak heb gespeeld. Ik rijdt ook geen wedstrijden, daar heb ik een hekel aan en het kost me te veel tijd en vooral geld. *LOL*

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-01 22:59

Eindelijk heb ik mijn manneke zo ver:
IK MAG EEN PAARD!
Nu moet ik hem nog overtuigen dat hij niet zoveel uitgeeft omdat ik graag al in april een beestje wil kopen, en niet wil wachten tot augustus... Haha!
Maar hij vroeg me al wel waar hij goedkoop z'n E-rijbewijs kon doen, of ik dat even wilde navragen.
JOECHEI!
Het eerste begin is er, en dus....
Hij was altijd al dol op dieren, vooral de dieren 'met een hoog aaibaarheidsgehalte', zoals honden, katten, en dus ook paarden!
Leuk ook om te zien hoe hij zonder angst, zonder voorzichtig te doen, gewoon een paard vertrouwt en gewoon aait, paard had al lang kunnen happen maar bij Peter...
Bij Peter worden alle paarden ineens lieve knuffelberen, en elk steigerend kreng gaat voor hem door het vuur.
Want Peter veroordeelt niet, vertrouwt meteen, gaat er vanuit dat het paard lief is, en straalt maar één zin uit:
"Hallo, ik ben jouw nieuwe vriendje en ik kom met jou spelen leuk he?"
En ja. Dat vinden ze allemaal zó verfrissend.
Gewoon simpel, direct, niet moeilijk doen.
Niet naar Horsemanship graaien...
Gewoon: aaien!
Heerlijk zo'n man....

ikke

Berichten: 37571
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-01 23:08

Hee Dorien, zuinig zijn op zo'n kerel, maar dat ben je wel dacht ik. Dat E-rijbewijs (stokpaardje *LOL* )moet je anders doen. Eerst je C-rijbewijs halen, daarna C-E en dan heb je automatisch B-E. vrachtwagenlessen zijn welliswaar duurder, maar het rijden is veel gemakkelijker, zodat je het sneller hebt. Bovendien kun je dan altijd nog besluiten om een vrachtwagentje te kopen i.p.v. een trailer. Het is namelijk veel goedkoper om een kleine vrachtwagen te rijden dan een zware personenwagen, bus of terreinauto. Bovendien rijdt het veel meer relaxed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-01 23:55

Nou ikke, over mannen en auto's zijn stapels theorieen, omdat dit bokt is kan ik er helaas niet al te veel op ingaan. Het schijnt dat de keuze voor een bepaald type auto met een bepaald voorkomen iets zegt over hoe de man over zichzelf denkt.

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-01 00:46

Dan heeft mijn man vast en zeker last van persoonlijkheids-storingen, hij wisselt om de haverklap van auto, hij is begonnen met een Lada (jawel *LOL* ) van 500,- en daarna hebben we alle soorten en maten al gehad Party!! . (Daardoor rijd ik wel altijd hele leuke auto´s Knipoog !)