Steun BROOKE HOSPITAL FOR ANIMALS.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marieke
Berichten: 1343
Geregistreerd: 31-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 09:45

Wij hebben met Pony Express op Fox Kids toen over 13 afleveringen samen met de kinderen geld in verzameld voor Brooke.
De laatste aflevering zijn we toen naar Pakistan vertrokken om te kijken wat Brooke allemaal met dat geld kan doen. Pffff dat was best heftig moet ik zeggen. Vera (ook hier op bokt) heeft toen een verslag geschreven.
http://www.brooke.nl/juniorclub/index.html

Na die uitzending zijn er echt ongelofelijk veel kinderen lid geworden van Brooke. Ook hebben echt veel kids spreekbeurten gehouden. Ik ben toen ook uitgenodigd op een school (na aanleiding van een spreekbeurt) om te komen vertellen.

Het is een soort van olievlek. Steeds meer en meer mensen worden lid.
Brooke is geweldig OK dan!

Ik sta trouwens op de site bij de Vips over Brooke Bloos

Linda86

Berichten: 532
Geregistreerd: 18-05-04
Woonplaats: Altforst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-04 16:11

Brookies is speciaal voor de jeugd. Donateur word je als je lid wilt worden van Brooke en dus niet aangeeft dat je jeugdlid wilt worden.

Ja, marieke. Voor mij was het toen ook best schrikken, toen ik in Luxor was. Het is echt verschrikkelijk om die beestjes daar zo te zien lijden. Ik ben ook echt ontzettend blij dat er zoveel mensen zijn die geld geven. Dat is echt fantastisch OK dan!


Ik zou zeggen, als je een keer in Egypte komt, neem een kijkje bij Brooke.. Het is echt de moeite waard om te zien aan wat voor een diertjes je je geld geeft! Ze hebben ons hartstikke hard nodig.

Stekeltje

Berichten: 310
Geregistreerd: 27-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 17:37

Ik ben vorige week terug gekomen uit Egypte en ik moet zeggen dat het al de goeie kant op gaat. Ze lopen nog steeds in de hitte, maar goed, die mensen hebben verder ook niets. Afgezien van een paar magere paarden en ezels vielen de wonden mee. De katten waren er slechter aan toe en de mensen daar stoppen ze gewoon levend in vuilnisszakken met vuil erin en knopen ze dicht. Ik ben weggegaan met pijn in mijn hart, omdat ik weet dat ik toch niets kan doen. Je zal ze immers voor 5 minuten helpen, mee naar huis nemen was ook geen optie, omdat ik al een beestenboel heb thuis. Dus ik hoop dat ze voor nog meer beesten gaan inzetten of dat ze leerlingen van diergeneeskunde daar naartoe sturen om te castreren. Maar goed, doordat er al veel mensen lid zijn, wordt er al een aardig deel geholpen OK dan!

Annem84

Berichten: 3049
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-04 23:11

ik heb me ook aangemeld. ik was dit al langer van plan. ik heb vorig jaar die documentaire op tv gezien van maritn gaus, en toen wilde ik het al, en nu heb ik me dan toch maar eens opgegeven.

Toekie

Berichten: 8042
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 12:58

Ik vind Brooke geweldig!! OK dan! Ben nu zo'n 2,5 jaar lid en heb pas geleden weer gedoneerd.

LittleKathy

Berichten: 3262
Geregistreerd: 05-11-03
Woonplaats: Weert-Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 13:21

Je moet je dus eerst lid maken en dan kun je geld storten? En er staan 2 rekeningnummers op de site: een girorekening en een banknummer, maakt zeker niet uit waar je op stort?Sorry voor deze domme vragen Bloos

Salinicky

Berichten: 190
Geregistreerd: 26-10-04
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 05:02

Ook ik ben 2 jaar geleden in Egypte geweest en heb daar de paarden en ezeltjes gezien. Ook ik heb staan huilen daar in het brooke hospital. en bij thuiskomst mijn donatie verhoogd!

Ik wilde dit topic nog even onder de aandacht brengen. Ik zal proberen snel wat foto's van de dieren daar in te scannen en hierbij te plakken.

Wie er nog geen lid is: snel doen!!! www. brooke.nl

Voor slechts €15.88/jaar kan je al een hoop (letterlijk en figuurlijk voor die beestjes daar) betekenen. Meer mág altijd, graag zelfs.

Liefs, Salinicky

starsky

Berichten: 95
Geregistreerd: 02-11-04
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 13:18

ik ben ook al een oaar maanden geleden lid gesworden. kzag het op tv en ik schrok me dood. weet je hoe zielig al die paarden daaqr. ik vind dat brooke t goed doet en dat veel meer mensen deze organisatie zouden moeten steunen!!!!!!

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 18:04

Salinicky, ik ben erg benieuwd naar je foto's.
Misschien is het makkelijker om die even in een nieuw topic te zetten? Lachen

Salinicky

Berichten: 190
Geregistreerd: 26-10-04
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 19:40

Ik zal het snel proberen... En dan in paardenpraat een nieuw topic. Goed idee!

Salinicky

Berichten: 190
Geregistreerd: 26-10-04
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 21:37


Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-04 21:38

Leuk, ik zal even kijken! Lachen

Ojajoh
Berichten: 20543
Geregistreerd: 22-01-04
Woonplaats: In m'n velletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 18:51

ik ben lid geweest Scheve mond
en ik zeg dan ook geweest omdat ik netjes betaald had maar daarna nooit meer wat van hun gehoord heb

terwijl ze je met een krantje op de hoogte zouden houden Verward

niet meer voor mij dus

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 19:14

Dan moet er gewoon iets fout gegaan zijn, want ik en iedereen krijgt altijd de krantjes.
Als je je aanmeldt heb je zelfs de volgende dag al bericht.

Ragne
Berichten: 1931
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 19:14


Ojajoh
Berichten: 20543
Geregistreerd: 22-01-04
Woonplaats: In m'n velletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 19:26

Lindy schreef:
Dan moet er gewoon iets fout gegaan zijn, want ik en iedereen krijgt altijd de krantjes.
Als je je aanmeldt heb je zelfs de volgende dag al bericht.

oh ja na mijn aanmelding kreeg ik ook bericht...

maar na mijn betaling niet meer Boos!

Salinicky

Berichten: 190
Geregistreerd: 26-10-04
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 19:58

@naadje: het blad voor Brooke verschijnt maar een keer of 2 per jaar. Het kan natuurlijk zijn dat er iet mis is gegaan. het is eht een hele goede organisatie hoor! En je geld is echt goed terecht gekomen. Geef ze nog een kans en mail ze dat je dit niet zo leuk vond, met je adres naar info@brooke.nl
Iedere donateur is er één en ze zijn hard nodig! (zie foto's )

Salinicky

Mist

Berichten: 9492
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 21:10

Ik steun ze al jaren ! toch goed dat er af en toe een topic over is op bokt, kunnen de nieuwe leden ook er op gewezen worden !

Ojajoh
Berichten: 20543
Geregistreerd: 22-01-04
Woonplaats: In m'n velletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 21:21

Salinicky schreef:
@naadje: het blad voor Brooke verschijnt maar een keer of 2 per jaar. Het kan natuurlijk zijn dat er iet mis is gegaan. het is eht een hele goede organisatie hoor! En je geld is echt goed terecht gekomen. Geef ze nog een kans en mail ze dat je dit niet zo leuk vond, met je adres naar info@brooke.nl
Iedere donateur is er één en ze zijn hard nodig! (zie foto's )

Salinicky


kan best dat ze goed zijn
maar ik betaal niet meer

heb betere doelen Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-04 21:25

Ik heb dezelfde ervaring als Naadje helaas. Ik ben lid geweest maar heb nooit een teken van waardering of info gehad.

daantjuhhh

Berichten: 26873
Geregistreerd: 23-11-04
Woonplaats: The Netherlands

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-04 17:17

ja en ik ben geen lid geweest en kreeg alleen maar info opgestuurd...
erg vreemd...

Linda86

Berichten: 532
Geregistreerd: 18-05-04
Woonplaats: Altforst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-04 21:45

naadje24 schreef:
kan best dat ze goed zijn
maar ik betaal niet meer

heb betere doelen Tong uitsteken



Jammer, de paardjes daar hebben het zo hard nodig..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-04 09:25

Dat is mischien wel zo. Maar als je zo moet denken over alle goede doelen dat heb je aan het eind van de maand zelf zo'n doel nodig om te voorkomen dat jij uitsterft.
Mischien heel hard maar ik geef mijn geld liever aan een organisatie die wel een blijk van waardering geeft.