alweer gejat!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

alweer gejat!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 12:05

grrrrr.... mijn trouwe, stalen ros is alweer gejat! (Ja mijn fiets dus Tong uitsteken ) En dat is NIET KOEL!!!!! Boos!

Een half jaar geleden fietste ik even naar het Amsterdam Centraal (hier vlakbij) omdat een vriendin van me in de Peek&C in de stad werkte. Mijn fiets heeft toen een uurtje gestaan, voor ik terug was... En ja hoor, gejat. Hij stond op 2 sloten plus nog een gewoon ringslot, en hij stond echt goed vast. Ik boos dus Boos! Boos!

Eergisteren kwam ik uit m'n werk. Ik werk op het Amsterdam Centraal (bij de Swirls) dus ik nam de pont, en jawel hoor... alweer mn fiets weg!! Stoom uit je oren is het nou werkelijk zo moeilijk om met je tengels van andermans spullen af te blijven?!?!?!
Gelukkig ben ik goed verzekerd en krijg ik m dus 100% vergoed (vorige keer ook) maar ja, ze zien me aankomen nog geen 6 maanden na de vorige diefstal...

oooh ik kan hier zoooo moedeloos van worden! Vooral omdat ik nu tienduizend andere zaken aan mn hoofd heb in verband met mijn vertrek naar de Verenigde Staten donderdag. En dan moet ik dit ook nog even gaan regelen. Echt he... bedankt hoor fietsendieven >;) Stoom uit je oren

silleke
Berichten: 1165
Geregistreerd: 27-08-02
Woonplaats: Hasselt België

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 12:24

dat is inderdaad niet leuk. Ach gut
probeer je nu maar volledig klaar te maken voor je vertrek.
toen ik naar Florida ging werd 2 dagen voor mijn vertrek mijn identiteitskaart gestolen dus hou die nu maar stevig bij. (maar goed dat ik mijn reispas nog had)
veel plezier daar

Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 13:39

Ja, dat gebeurt vaak, ik heb er ook last van, en dan woon in nog wel in Veldhoven

SheDevil28

Berichten: 226
Geregistreerd: 10-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 14:58

Ja dat gebeurt echt overal....heb ik net een (voor mij) nieuwe auto en binnen een half jaar al 2 keer ingebroken. De eerste keer had ik ook mijn tas onder de stoel laten liggen...stom ik weet het...dus ook mijn bankpasjes weg en mijn radio cd speler (had ik nog van mijn ex).
Krijg van mijn nieuwe vriend een nieuwe radio cd speler en die is er de tweede keer uitgejat grrrrrr.

Vriendjes....de volgende keer ringen of zo *LOL* OK dan! (grapje hoor)

SheDevil28

Berichten: 226
Geregistreerd: 10-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 14:59

Oh en dan vergeet ik nog te zeggen dat mijn auto in een overdekte garage staat....in een wat groot uitgevallen dorp..(mag geen stad zeggen) Ach gut

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 16:51

Bah wat vervelend.

Ik heb er ook een hekel aan dat mensen niet van andermans spullen kunnen afblijven. Boos!
Gelukkig krijg je hem wel vergoed

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 17:39

Ach gut Rustig fleur, denk om je bloeddruk

Knipoog

Ilsiie

Berichten: 8224
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Oostenrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 18:39

ooh, wat stom! gemeen!!! maar veel plezier in de VS!!!!

in de 3 musketiers, die musical (draait nu niet meer, maargoed) was ook een paard gejat, zei die eigenaar zo: hee, hé?! mijn paard is gestolen~!!!!!
Zegt iemand anders: jah, had je hem maar op slot moeten zetten Verward Verward

SheDevil28

Berichten: 226
Geregistreerd: 10-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 19:43

hahahahahahaah

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 22:58

Yellowfish schreef:
:(:) Rustig fleur, denk om je bloeddruk

Knipoog



Haha!