Warientje mutsefluts :D

Moderators: Murosch, A_nouk

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

c_alsemgeest

Warientje mutsefluts :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-04 18:46

Zoals veel van jullie weten heb ik mijn fjordie Rocky moeten wegdoen wegens rugklachten.
Ik zou na een herstel periode van +/- 2 maanden wel langzaam weer mogen beginnen met rijden... maar absoluut niet meer op mijn Rock alias Tankje
Daarom heb ik toen voor hem een super goed tehuis gezocht waar die lekker op de wei kon en veel kon rijden.
Omdat het willen rijden toch weer begon te kriebelen... rijd ik nu 3 daagjes in de week een lieve oudere dame Haha! Genaamd Warina.

Vandaag heb ik voor het eerst op d'r gezeten en een uurtje gereden, ze was in het begin een beetje stram omdat ze in het weekend niet veel meer had gedaan dan in de wei jagen op grasjes Vingers aflikken Clown
Maar na een half uurtje ging het heel lekker.
Dus Rientje en ik gaan voortaan gezellig samen rondhobbelen Lachen
Lekker buiten hobbelen, beetje lessen en lekker rijden.

Foto's komen nog wel op bokt te staan Cheese!

Warina (Commandeur x Krawall) 05-05-'80 - 08-09-'09
United (Havidoff x Jazz) B +13, L1 +17, L2 +25, M1 +25, M2 +12 Z1+8

Mrijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 09:24

Leuk dat het een succes is geworden! Volgens mij kan je nog een hele hoop van die oude dressuurmuts leren hoor, alle knoppen zitten erop en ze heeft meerdere mensen naar het Z2 gebracht. Blijven we toch nog stalganggenootjes...

Live is what happens to you while you are making plans....
Te koop: verschillende wedstrijdjasjes: Anky mt38, Equipage cognac mt38 en HKM Donkerbruin mt40

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-04 10:00

haha jaja ging idd wel lekker gister... zit nog best veel pit in dr Lachen

rona

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 17:55

Leuk dat je toch nog een paardje hebt gevonden om op te rijden.
Veel plezier ermee OK dan!
en ik ben benieuwd naar de Cheese!

Rona, Linanda en Oackly

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-04 18:35

heb net met dr even in de les mee gehobbeld... dat vond ze erg leuk om te doen Haha!

ChixSalim

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-04 20:03

hallo Gvd
liegen ben je zo goed in he je belaard ons gewoon je ben gewoon van rocky gevallen en durfde er niet meer op en je pleurt heb zonder slag of stoot in de verkoop als je nou ff na een week had gezegt de klik is er niet , maar het is je eigen stomme schuld je had gewoon nog meer langs moeten komen , maar ja zeg ze tegen iedereen dat ze een jaar niet mag rijden en na 2 maanden hobbelt mevrouw weer vrolijk rond k vind het ook vaag dat je niet eens contact opneemt met machteld om te vragen hoe het met rocky gaat maar het kan je niks schelen je bent gewoon een zielig verwend nest k hoop je niet tegen te komen k ben egt zwaar pist , maar goed k wens je het beste met die knol waar je op rij en ik hoop dat je er zzzooooo mega hard af knal dat je nooit van je leven meer kan rijden dag chantal het gaat je goed Schijnheilig

Rocky ik zal je nooit vergeten

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten