stoere friese hengst gereden...

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Mocca

stoere friese hengst gereden...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-04 12:38

vandaag met een vriendin van mij mee naar haar paard: een fries...

ik kwam aan, en was gelijk verliefd Lovers had m alleen nog maar op foto's gezien, maar het is een plaatje Cheese! geen echte hengst meer, ballen zijn er net af, maar nog wel de hormonen en gedrag van een fries

eerst de zus van mn vriendin erop, balkjes draven. maar de fries vond het eng, hij is ook pas 4. ook had hij erg veel interesse in de merries die naast de bak stonden.
afijn, dat meisje was klaar, vraagt ze: wil jij er even op? ik: ja tuurlijk! dus eerst even cap opgezet (paard schrikt wel eens) en toen erop. dat is een hele hoogte als je pony's gewent bent Haha! paard had veel energie dus eerst lekker met lange teugel gestapt om aan hem te wennen, en toen een drafje...wat zat ik er beroerd op Bloos! mijn hemel, wat gooit dat paard hoog op mijn bijrijdpaard loopt heel 'vlak' dus ik moest vreselijk wennen. maar na een paar rondjes ging het beter, paard keurig aan de teugel OK dan!

en heb dus op een echte friese gereden...en het smaakt naar meer Haha!

When you dream there's a chance you'll find
                          a little laughter, or happy ever after...

lexluxeflex

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 12:57

leuk joh

ben je gek van paarden en wil je er over kletsen mail dan naar howdoyoudo_yes@hotmail.com zeg ik altijd.

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 22:37

Gefeliciteerd! Ik begrijp wat je bedoelt met: wat zat ik er beroerd op mijn hemel, wat gooit dat paard hoog op mijn bijrijdpaard loopt heel 'vlak' dus ik moest vreselijk wennen.

Na jarenlang lesloos rijdt ik nu dressuur op een Fries (privedresuur les, echt super!). De eerste paar lessen dacht ik: Mijn God, ik KAN het lichtrijden NIET meer! Maar toen me was uitgelegd dat je op een Fries iets verder naar voren moet zitten (voor je gevoel) in draf, zodat je nooit ACHTER de beweging komt, ging het wel goed. Maar ik voelde me even weer helemaal beginner:D...

Echt heel herkanbaar! Leuk!!

rona

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 18:03

Haha leuk he die friezen.
Maar alles went.
het is altijd leuk om zoiets te ervaren Haha!

Rona, Linanda en Oackly

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 18:06

Friezen zijn geweldig!
Leuk dat je zo fijn op hem hebt gereden Lachen

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie