Zon!!!!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-01 06:59

Afgelopen dinsdag kwam hij een beetje onzeker kijken hoe Nederland er ook al weer uitzag na al die tijd: de zon!! Wat onwennig nog, want tja, het was al weer wat weekjes geleden, maar hij was er! Ik reed in de buitenbak met Pie en heb echt genoten van de dunne 'babystraaltjes' Party!! .
Pie was heerlijk aan het suffen in die straaltjes en zijn draf was er dan ook naar Boos! , dus ik heb maar ff de zweep erbij gepakt. Niks geen tikje nodig, hij liep ineens als een antilope! Alleen nog niet zo lichtvoetig *LOL* . Maar dat werd al snel beter toen hij ook nog mocht springen. Ik had het zweepje al weggelegd en na de eerste sprong galoppeerde hij weer als een veulentje, terwijl hij eerder nogal op de teugels probeerde te hangen. Dus ging ik het meer afwisselen, sprongetjes tussen de dressuur door dus. Al met al was het uur vrij snel voorbij en heb ik nog even heerlijk uitgestapt in het zonnetje.
De laatste tijd praat ik veel meer tegen Pie. Tijdens het rijden met stem aanmoedigen, belonen of streng zijn naam zeggen... Best moeilijk want ik heb een concentratie- en motoriekstoornisje en ben soms al in de war door al die hulpen die ik moet geven Verward , maar goed. Tijdens het poetsen en later het uitstappen heb ik dus hele verhalen tegen hem geluld, wat ik de laatste twee weken pas doe. Nog twee kopjes heet water en we zijn aan het theeleuten Clown !! Ik merk dat Pie het heel leuk vindt en veel beter gehumeurd is tijdens het poetsen en rijden. Dinsdag bij het uit de wei halen kwam hij me gewoon tegemoet lopen. Ik heb nog nooit zo'n raar gezicht opgezet als toen Verward , hoewel... Echt ik vond het zooooo lief van dat knulletje van 1.64... Lovers
Groetjes van een Dorinepien met lol en de zomer in de bol!


Ellen

Berichten: 337
Geregistreerd: 05-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-01 10:09

Hihihihih Als ik tijdens de galop tegen Paco zegt dat hij braaf is of dat hij een knappe vent is valt hij er gelijk uit. Heeft die echt zoiets van: Zo ik ben braaf dus kan ik weer gaan draven. Party!! Dus als ik nu in de galop zit zeg ik maar niks Lips are sealed en beloon hem pas als ik terug ben in de draf. Hahahahaha Pling het is echt zo'n liefie. Lovers

Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren!

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-01 11:53

Ik praat ook best veel tegen mijn paardje. Maakt hem rustig. En als er kippen in de bak lopen gan ik hem aanmoedigen om ze weg te jagen, regelmatig dat ie dan in een drafje achter de kippen aangaat! *LOL* *LOL* *LOL*
Op buitenrit wil ze wel eens stiekem een hapje gras snaaien Knipoog maar dan mopper ik op haar, en zeg dat ze op de BBQ terechtkomt Vork . Je ziet dan ook aan de oren dat ze goed naar je luistert! Party!!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-01 11:56

Jaahh!!! Fijn he, die zon, ik ben er blij mee hoor. Het is hier nu ook heerlijk, de paarden, geit en hond liggen languit in de zon! Ik zou er wel naast willen, maar ja, ik moet werken! Frusty

Ik verheug me op vanavond, hoop dat het dan nog zo mooi is, dan ga ik even lekker knuffelen in de laatste zonnestraaltjes... Pling

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-01 12:20

Ik heb altijd hele banketstaaf verhalen tegen Lot moet er goed aan denken dat ik dus stil ben in de proef want dan mag ik niet praten al zeg ik dan toch wel vaak netjes of braaf Lips are sealed

Tijdens het poetsen banketstaaf ik ook altijd een eind weg zelf heb ik het niet eens meer door dan zegt Anopuk in de box naast me wat zeg je? *huh* zei ik wat en even later weer ooh zit je weer tegen dat beest aan te banketstaaf euh ja dus .
wel grappig want hij reageerd echt heel goed op m'n stem

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-01 12:26

Mooi weer....?!?!?!?! hier in gouda regent het nog net niet.... grrrrrrrrrrr

:evaw:

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-01 16:45

Johooo!! Hier in het hoge noorden is het dus prachtig he? Maar ja, de eilanden hebben niets voor niets de meeste zonuren van NL!! *LOL*
Ze staan heeerlijk in het zonnetje te genieten, dus ik laat ze nog maar een tijdje in de wei.

Ik klets ook heel wat af met IS en Berber. Maar ook heel vaak in gedachten. Ik denk dan maar dat ze alles begrijpen enzo en als ikiets moeilijks heb wat ik Isolda wil vertellen, dan denk ik dat. Zodat niemand anders mee kan luisteren. Isolda kijkt me dan altijd heel wijs aan, zo van, Ja hoor, je hebt gelijk.
Niet dat ze mijn gedaschten kan lezen, ze wil gewoon nog wat lekkers. Maar ach, dat boeit niet, ik ben mijn verhaal kwijt!

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-01 16:59

Wie zegt dat paarden onze gedachten niet kunnen lezen? Meeste mensen zeggen: bewijs maar eens dat ze dat kunnen. Wij zeggen gewoon: bewijs maar eens dat ze het NIET kunnen Tong uitsteken ! Tja je weet maar nooit. Onze lichaamstaal lezen ze ook, en die zegt al zo ontzettend veel...
Ik ga maar eens haring met uitjes eten, en dromen van een prachtige strandrit te paard samen met iedereen van Bokt.nl... Dromen ! Doei! Dorine.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Change3x, Diortje_vds, KirstenHorse, MairiMacBran, Padoertje, Rubio en 47 bezoekers