Ik kan het ik doe het en het gevoel is terug!!!!!

Moderators: Murosch, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Gitta

Ik kan het ik doe het en het gevoel is terug!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-04 18:37

Had poosje terug topic geopend in RP en kwam erachter dat ik toch echt een met wat meer power moest gaan rijden..
Ik zat er wel op en deed mijn oefeningen maar echt bezig met mijn paard verbeteren nopes!!!
Ze heeft al sinds ik haar heb een probleem met hoeken omkeren hippen staken voor een hoek enz...
Dat had ik aardig voor elkaar en de laatste weken was het weer pet weer zeuren zeiken en vervelen.
Kreeg haar ook niet meer scherp aan mijn been (vandaar dus ook dat terugkerende probleem met de hoeken).
Al bij al een aardige dip en ik werd er flink onzeker van.
Tot ongeveer anderhalve week geleden stond s'morgens op en dacht nu kan ik weer passief gaan paardrijden en daarna weer gaan zitten chagerijnen over het feit dat het niet lukt.
Nee dus ben nu anderhalve week verder en heb mezelf een schop voor me hol verkocht en gezegd je rijdt nu ruim 20 jaar paard heb diverse paarden gehad je kan het.
En het lukt weinig tot maar kort gezeik in de hoeken een vlot actief paard been is weg zitten is terug kortom het gevoel dat ik met haar had is terug en het voelt heerlijk... zo moest het even kwijt Lachen

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd !!

Eindelijk mijn profiel weer up to date!!

marjoleinie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 19:02

Mooie zo, je moet je zelf af en toe gewoon ff goed aanspreken *LOL* OK dan!

Gitta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-04 19:35

marjoleinie schreef:
Mooie zo, je moet je zelf af en toe gewoon ff goed aanspreken *LOL* OK dan!

had ik dat in dit geval nou maar een paar maanden eerder gedaan had een hoop gescheeld Lachen

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd !!

Eindelijk mijn profiel weer up to date!!

Jolanda_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 20:54

Gitta schreef:
had ik dat in dit geval nou maar een paar maanden eerder gedaan had een hoop gescheeld Lachen

ja dat zeg je nu maar misschien heb je hier nu wel erg veel van geleerd en ga je niet meer passief op je paard zitten ... om dit probleem weer te voorkomen ...

Deze aarde is onze speelplaats, om te mogen voelen, huilen, lachen en leven.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie