Ze is afgekeurd (snik)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Miran

Berichten: 4449
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-01 18:09

Witney is dus voorlopig afgekeurd op haar longen (zie ook medisch). Volgende week wordt ze nogmaals gekeurd, als het dan niet veel beter is gaat ze terug. Helaas, ik had er toch wel op gerekend dat het wel goed zou zijn. Ben dus ook erg verdrietig. Willen jullie ook even bij medisch kijken en eventueel je mening of tips geven (anders zet ik dubbele topics neer)?
Sonja, ik benm bang dat een buitenrit er niet in zit met haar. Ik ga toch maar van het slechtste uit. Natuurlijk ga ik eventueel wel op zoek naar een ander.


chrico

Berichten: 791
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: IJmuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 18:25

Wacht het nu eerst even af. Zij is zeiknat uit de trailer gekomen, andere omgeving en dan ook nog eens net bij haar veulen vandaan. Al deze dingen samen kunnen er toe dragen dat zij even wat zwakker is dan zij normaal zou zijn. Gister ben ikw eg geweest met Christy en haar zweetdeken vergeten. zij maakt zich altijd heel druk in de wagen. Vanochtend stond zij met een snotneus.
Ik hoop voor jou, dat het net zoiets is.
Heel veel succes ermme en blijf het goede ervan hopen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 20:42

oliebol meid wat erg..... Je hebt zo naar haar toegeleefd..... Getver, ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen om je op te beuren....
Maar er is toch nog hoop? Anders had de VA wel meteen gezegd dat het niet goed was, toch? Misschien is het echt alleen maar een koutje..... Ik duim voor je dat het volgende week wel goed gaat hoor!
Knuf voor Whitney, en neem er zelf ook eentje.

Cowgirl

Berichten: 23736
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 20:50

Probeer eens HMP horse dat is voor vele paarden een wondermiddel.
verkrijgbaar bij de goede ruiterzaak en anders bij Divoza en ik geloof ook bij de paardendrogisd maar dat weet ik niet zeker

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

Miran

Berichten: 4449
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-10-01 22:13

Tja, de dierenarts heeft gezegd dat ik niet met medicijnen enzo moet rommelen, omdat hij volgende week wil zien hoe ze echt is en niet hoe ze opgelapt is. Zit wel wat in. Ik hoop er maar het beste van. Net een half uurtje gereden, ging perfect. Het zou echt balen zijn als ze weer weg moet, dit is echt mijn droompaardje.

Cowgirl

Berichten: 23736
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 22:23

HMP horse is geloof ik homeopatisch. Kijk anders ff in de divoza gids of bel ze ff. Ik ken paarden die er echt baat bij hadden.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, Jorissie, Letje01, miekjuh3, onpaard, Saartjuh_b en 85 bezoekers