lijk wel een penny puber

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 11:15

Klinkt als een heftig dagje, wel vervelend dat je net een oorontsteking hebt gekregen Scheve mond lekker net voor zo'n belangrijk dagje! (ga ik van uit dan *LOL*

Heel veel beterschap, en natuurlijk veel plezier met je nieuwe aanwinst !
Wanneer krijgen we foto's ?

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 11:19

Dat jij het durfde om hem mee te nemen, daar moet je nog veel tijd en werk in gaan steken.
Ik hoop dat het een goede match is, en ja, een Fjord is toch wel over het algemeen wat ongevoeliger dan een Anda....

moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 11:26

Idd, dat is toch wel heel wat. Lachen Heel veel succes! *LOL*

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 11:42

Nou gefeliciteerd met je fjord.
Heel veel succes samen.

nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-04 14:13

Vanmorgen eerst alles gevoerd (3 shetten 1 anda de kippen de konijnen en natuurlijk Kennep) daarna gemest en alles van vers water voorzien.

Toen ben ik met Kennep begonnen
Hij kwam netjes maar wantouwend naar me toe.

Eerst n geaaid en een stukje aan de hand gelopen , toen begonnen met groundwork. Ze hadden al gezegd dat hij dat netjes deed en zeer gevoelig was voor het vingertje .
Nou dat klopt hij deed het fantastisch , Hij probeerde me nu en dan wel ff uit , maar uiteindelijk heeft tie prima geluisterd en gelopen.

Toen m weer naar me toe laten komen , ging ook goed , m gepakt halster en halster touwtje om gedaan, en weer aaien ,.
Na tien minuten mocht ik ook aan zijn achterbenen komen , heheh.
En rustig voetje lichten etc etc als ik m aanraak tussen bil en bovenbeen
blijft dat nog eng .Lekker onder zijn buikie gekrabbeld , dat vond ie raar maar toch ook wel heel lekker , hij ging er op een gegeven moment zelfs voor staan .(en op rust OK dan! ) Hij snuffelde ondertussen aan mijn haar en mijn kont .

Met andere woorden het ging al veeeeeeeeeeel beter dan gister .

ER IS HOOP!!! ik heb er een goed gevoel over
het is ook geen gemeen paardje maar een bang paardje alles is nog vreemd en eng . Hij heeft vandaag ook niet een keer gedreigd met trappen oid en toen ik weer weg ging kreeg hij een half appeltje dat was toch ook wel erg lekker al vond tie de emmer waar ik m ingedaan had wel n beetje eng .

raven

Berichten: 1897
Geregistreerd: 31-10-03
Woonplaats: Bellingwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 16:21

Dat had ik gister toch ook al gezegd als die klap met opzet was geweest had ik nu niet op mijn stoel gezeten en dan had je nog in dat gat gezeten bij mij naast me ziekenhuisbed.

Net wel de dokter gebeld en die was niet blij dat ik niet naar een dokter was geweest en nu moet ik het maar 2 dagen aan kijken of de pijn en de misselijkheid over gaat zo niet dan gaan ze verder kijken want je kan een nier beschadiging er aan over houden.

Dus zoals ik gister al zei ik ga niet meer met jou mee een paard kijken of ik blijf heel ver uit de buurt. Ik zie hem vanavond wel weer en dan kijk ik wel even hoe die op me reageerd. Ik denk dat ik met boy even langs kom. Kan die bij jou even in de bak of in de stal staan????

Bel me anders even

nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-04 18:28

En wat als ik een paard verkoop Joyce? durf je dan wel in de buurt te zijn ?

Joyce je mag best langskomen vanavond maar liever zonder Boy
de shetten staan in de stallen want ER KOMT IEMAND VOOR PABLO KIJKEN weet je nog snuggere
en dan heb ik de bak nodig voor die mensen en Pablo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ben toch al nerveus en wil dan liever geen drukte op stal

Dat Kennep geen kwaaie was en dat die trap gister per ongeluk was wist ik al (hij probeerde mij te missen en raakte toen jou!hihi)
Als je trouwens een scheur in je nieren had gehad had je dat al geweten
dan plas je namelijk bloed al dan niet puur . (zelf meerdere malen gehad)
en daarbij was de trap NIET in je nierstreek daar zitten wel nog t bovenste randje baarmoeder en darmen misschien onderste randje maag maar daar waar hij trapte zitten je nieren NIET, je zou toch langs de HA gaan als je er nog last van had vandaag???


ennuh natuurllijk had ik je opgezocht.....

Freggel

Berichten: 3232
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: Freggelgrot

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 18:26

Veel plezier met Kennep.

Zo te horen gaat het helmaal goedkomen OK dan! .