Bij Mijn (toekomstige) Paardjuh Geweest :D

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Zamora
Berichten: 8255
Geregistreerd: 22-11-03
Woonplaats: Kampen

Bij Mijn (toekomstige) Paardjuh Geweest :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-04 17:40

Haha! Ben Egt Super Blij!! Party!! K Krijg Bijna Een Eigen Paard(fjordjuh)!! En Omdat Hij Dichtbij Staat En Nog Moet Worden Ingereden, Ga Ik Daar Bij Helpen :d En Dan Leer Ik Hem Meteen Kennen Voor Hij Word Gekocht. Hy Is Nog Wel Jong(3) Schijnheilig En Hij Heeft Moeite Met het Stil Staan haha Maar Dat Gaat Wel Weer Over Tong uitsteken

Ik heb er vandaag voor de tweede keer opgezeten en gereden, alleen stappen enzo. We gaan elke keer een stapje verder met het rijden. Vandaag al wat zelf gestuurd en halt gehouden enzovoort....... Hy is egt heel lief Vingers aflikken En ik ga morgen weer Cool

Ik vind het gewoon raar dat hy dus eigenlijk van my word haha *LOL* Pling Haha! Vingers aflikken

Cool -xxxxxxx- Frida

Nog meer mensen die bijna een eigen paard hebben Rock-on, dudes! ??? haha


LovingTweety

Berichten: 10435
Geregistreerd: 25-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 17:42

Gefeliciteerd, is hij precies 3? of bijna 4?

Het is trouwens heel irritant om dit te lezen Met Al Die Hoofdletters. Mag hier ook niet trouwens

luna1
Berichten: 1069
Geregistreerd: 05-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 17:42

ja ik heb 2 bonte paardjes een ruin van6 en een merrie van 3,5 jaar oud ben iook net bezig met inrijden
veel plezier met je fjord

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 17:50

Nu kun je hem iig leren kennen Lachen

    Pressure is what differentiates a piece of coal from a diamond

Zamora
Berichten: 8255
Geregistreerd: 22-11-03
Woonplaats: Kampen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-04 17:55

LovingTweety schreef:
Gefeliciteerd, is hij precies 3? of bijna 4?

Het is trouwens heel irritant om dit te lezen Met Al Die Hoofdletters. Mag hier ook niet trouwens



Hy is byna 3 Bloos! maar nou weet ik wel adt dat jong is maar ze waren al bezig met het inrijden en hij is byna 3 hoor nog een paar maandjes OK dan!

Cheese! Ik zal binnenkort wel een foto plaatsen als ik weet hoe dat moet haha Clown

Zamora
Berichten: 8255
Geregistreerd: 22-11-03
Woonplaats: Kampen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-04 17:57

luna1 schreef:
ja ik heb 2 bonte paardjes een ruin van6 en een merrie van 3,5 jaar oud ben iook net bezig met inrijden
veel plezier met je fjord


Cool Veel succes, dit is voor mij de eerste keer(inrijden) maar ik krijg gelukkig wel hulp

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 18:05

Rij je niet meer op Pebbles dan? of woont Sietske nu te ver weg voor je?

Officieel veterinair homeopaat, http://www.dierenhomeopaat.com
Jip is klasse 4, CEI** en heeft 2477,7 km op de teller!!! Latoy geniet van haar pensioen (na 1148,5 goedgekeurde wedstrijdkilometers!!!)

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-04 22:07

leuk hoor een fjordje!
veel plezier er mee!
wat is zijn afstamming?

Dag lieve mama...

Zamora
Berichten: 8255
Geregistreerd: 22-11-03
Woonplaats: Kampen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-03-04 18:46

Zyn afstamming weet ik niet. maar binnenkort is hij officieel van mij en dan weet ik het wel haha.........

Zamora
Berichten: 8255
Geregistreerd: 22-11-03
Woonplaats: Kampen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-03-04 18:48

mazzeltje schreef:
Rij je niet meer op Pebbles dan? of woont Sietske nu te ver weg voor je?


Ik rijd al een hele tijd niet meer bij Sietske. Ik zou gaan stoppen vanwege mijn examens omdat ik dan weinig tijd heb en het was toen al bijna 30 minuten fietsen voor mij. Maar toen ging ze ook verhuizen...... Als het goed is is er al een tijdje weer iemand met pebbles aan de gang....

siccootje
Berichten: 1205
Geregistreerd: 16-01-04
Woonplaats: noord-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 19:02

Echt leuk voor je joh!! het maakt niet zo veel uit dath ij zo jong is hoorrr ik heb ook een jonge pony en et is net zo leuk. En is helemaal super om hem dingen te leren die als maar beter gaan. dan kan je later zeggen hij is steeds beter geworden en eigleijk heb ik dat zelf gedaan. Nou heel erg leuk voor je en veel plezier er mee!!!! successssss

Sicco, de liefste!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Natasja_, Celebi, FCSA, Gitana, Lalladidoo, laura22, RedRoses, tienus63, Vagabondo en 50 bezoekers