Mijn Jorisje is dood- en doodziek....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 20:07

Jeetje Pauline!
Ik herinner me al die verhalen nog van kleine Joris en dat we bij 'm lang gingen (da's echt heel erg lang geleden). Ik kan me dus ook helemaal niet voorstellen dat hij er nu zó aan toe is. Ben er echt stil van.
Heel veel liefs & sterkte!

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 20:08

Hey Pauline, dat is niet zo'n goed nieuws. Ik wens jullie allebei heel veel sterkte de komende tijd. Je weet wanneer je welke beslissing moet nemen lees ik. Ik zal voor jullie duimen!

peach2001

Berichten: 4254
Geregistreerd: 02-08-03
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 21:51

Ook van deze kant heel veel sterkte! Ik ken misschien slechts een fractie van de pijn die hij moet hebben gehad (bij mij sprong maandag een cyste in mijn buik kapot) en geloof me, dat doet pijn! Gelukkig hebben de pijnstillers de ergste pijn kunnen wegnemen bij hem! Nogmaals heel veel sterkte!

BelleFleur

Berichten: 1854
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 01:18

't Is schitterend dat er ook mensen zijn die nog aan hun dier denken...

Heel veel sterkte, ik weet wat je voelt !!!

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 06:39

Hey Pauline....

Sjips he.... Kan me goed indenken hoe je je nu voelt..
Ik vind dat je een goede keus hebt gemaakt! Het is een moeilijke keuze maar wel een rechtvaardige en zeker naar Joris zelf, erg moedig van je!

Sterkte de komende tijd Ach gut

Suusiej
Berichten: 2755
Geregistreerd: 14-05-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 12:57

Superveel Sterkte Ach gut

iloveperry

Berichten: 1604
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: Ommen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 13:09

wow!

jeetje zit hier te trillen. mn veulen heeft ook al is koliek gehad en ook wel ernstig. maar als ik zit zo zie..............

heel veel sterkte! en geluk..... dathij het nog maar een tijdje uithoud en zonder al te veel pijn naar de grote weide mag vertrekken..........

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-04 20:34

Hoi allemaal,
krijg gewoon traantjes van jullie lieve reacties...

Hij is deze week vooralsnog goed doorgekomen, ik was op kamp en gelukkig is er niks gebeurd, en nu ben ik weer lekker in de buurt.

Ach ja, we zullen het wel zien, nu gaat het goed, maar het is wel een %^&^**tijd... Idd je denkt steeds: heej, het gaat goed, en dan is het weer mis.
Geloof ook niet altijd wat ik zie....dat het goed gaat enzo.

Soph12

Berichten: 4076
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 22:05

fijn dat het nu goed gaat, hopen dat dat nog een hele tijd duurt. Ik wens jullie beide super veel sterkte in deze tijd!

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-04 23:37

Gelukkig dat het nu even goedgaat, maar het lijkt me idd slopend om steeds maar met die angst te zitten, dat je niet weet hoelang hij het vol gaat houden .
Sterkte Ach gut

Eva_
Berichten: 6698
Geregistreerd: 23-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 10:11

Het zal je een over komen zeg..
Ik wens je heel veel sterkte

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 11:09

Oh Pauline, Ships zeg. Ik wist er natuurlijk van, maar hier wordt ik helemaal stil van en een traan stroomt over mijn wangen.

Ik weet niets te zeggen om je te troosten, maar weet dat ik er altijd voor je bent. Je hebt mij door moeilijke periode's gesleept. Maar ik heb het gevoel nu machteloos te moeten staan.

Heel veel sterkte en in gedachten ben ik bij je.

beerbun

Berichten: 317
Geregistreerd: 07-06-04
Woonplaats: rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 19:45

sow veel sterkte hoor!

Ninla_

Berichten: 9006
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Op de rug van een fjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 20:55

Fijn dat het weer iets beter gaat hopelijk blijft het zo!
en veel sterkte nog he!

MyBonfire
Berichten: 1318
Geregistreerd: 29-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 11:50

wat erg zeg, ik krijg er kippevel van.. ik ken joris nog van ponykamp, zo'n leuk dier. heel veel sterkte, ik zal voor je duimen!

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-04 18:53

Vanmiddag heb ik hem even laten lopen aan de longe, maar eigenlijk zag ik het al toen ik hem uit de wei haalde: zijn ogen stonden weer niet goed en hij was sloom.

Eenmaal rondjes aan het rennen was hij erg jolig de eerste 5 rondjes, daarna mocht ik zijn buikje niet aanraken en was die keihard.
Weet je wat ik moeilijk vind? Dan hoor ik steeds: hij ziet er goed uit. En dan denk ik: kijk nou eens goed, let op die kleine signalen, dan weet je dat het gewoon echt niet goed gaat met hem..Verdrietig
Hij heeft nog wel lol in de wei, daar hou ik me dan dapper aan vast, maar het gaat echt niet goed. Soms lijkt het alsof ik de enige ben die dat wil zien....naja, Saskia ziet het ook, dus dat klopt niet helemaal.

Ellebel
Berichten: 4202
Geregistreerd: 15-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 19:27

Jij bent degene die hem het beste kent, als jij het gevoel hebt dat het voor hem genoeg is geweest, dan is het zo, en wat de rest van de wereld daar van denkt moet je maar even proberen naast je neer te leggen. Als ik het zo lees ben je er heel erg mee bezig om het juiste te doen voor je paard (wat ik trouwens een knapperd vind) en ik weet zeker dat je de juiste beslissing zult nemen als de tijd daar is. Heel veel sterkte ermee in ieder geval.

timilon
Berichten: 3594
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 19:34

hoi pauline,iig heel veel sterkte!
ik vind het heel knap dat jij goed blijft letten op de kleine signalen...
tja,jij kent hem,en jij weet wanneer hij niet meer verder wil/kan.
met mijn oude pony had ik precies hetzelfde:eerst gaat iedereen tegen je aanzeuren dat t zo zileig is om haar(in jou geval hem)te laten leven en als je het besluit heb genomen dat er vrij snel een einde komt aan de ellende dan gaat men zeggen dat ze er nog zo goed uit ziet etc...jah,dat helpt ook echt;(
veel sterkte nogmaals

Loeser

Berichten: 2578
Geregistreerd: 09-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 19:42

ppfffff......ik krijg er gewoon tranen in mijn ogen van!
.....vreselijk....

Heel erg veel sterkte!

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-04 23:09

Toen ik het slechte bericht had gehoord en de week erop naar Utrecht moest was er aan Julius ook niets te zien.

Iemand van stal zei dat ik me niet druk moest maken. Hij zag er toch goed uit?

Maar ik wist beter. Achteraf gezien wist ik dat dit Julius' zijn laatste week was. En heb ik rustig en alleen afscheid kunnen nemen.

Er waren mensen die erg verbaast waren en het niets aan hem gezien hadden. Maar ik wist het wel. Niet dat het een week later later afgelopen zou zijn. Maar dat er iets goed mis was wel.

Je kent je paard als geen ander. Luister maar naar je gevoel. Ook al hoop je natuurlijk iets heel anders. Ik denk dat jij zoiets heel goed kan aanvoelen.

Sterkte nogmaals.

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-04 09:11

Ja met Julius, dat klopt! Die heb ik nog een dag vantevoren een proefje zien lopen, hij was wel wat ziekig, maar echt dat je dacht wow...nee. En toch....
Naja, we zullen wel zien. Krijg opeens berichten via de gewone mail met allerlei medicijntips Verward Naja we zien wel.

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-04 10:20

Ja maar je ziet vaak aan je eigen groos of er iets mis is. Ik denk dat je dat als eigenaar zijnde het beste ziet! Ik zou aan een ander paard ook niet zo snel zien als aan mn eigen paarden!

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-04 21:17

Een nieuwe update maar weer, kan er niet vrolijk van worden...
Na een hele goede week gaat het weer heel langzaam achteruit, morgen moet ik stoppen met de antibiotica en wederom rijst de vraag: hoelang nog? De ene dag fit, de dag erna weer wat minder maar altijd even vrolijk als je hem aanhaalt. Lovers

Maar moet ik wachten tot de volgende aanval? Zal ik hem dat niet besparen? Maar hij speelt nog, dus imo is het te vroeg om er een einde aan te maken. Wat een klotesituatie zeg!

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 21:32

Meis, nogmaals heel veel sterkte Ach gut

Mews

Berichten: 5500
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 21:33

Ik krijg er gewoon kippenvel van... Heel erg veel sterkte toegewenst, voor jou en voor Joris. Scheve mond