Fikse deuk in mijn auto!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Charmaine
Berichten: 1414
Geregistreerd: 28-12-03
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Fikse deuk in mijn auto!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-04 00:05

Ben vandaag op wedstrijd geweest op de Zilfia's Hoeve. Ging niet helemaal naar wens, ik had 3 balken. De bak was zo zwaar dat ze op bepaald moment gewoon niet meer goed van de grond kwam.... Maar ja, dat kan iedereen wel eens overkomen, dus geen probleem.

Na terugkomst op stal, heb ik mijn auto met trailer op de weg gezet, naast de auto van de pensioneigenaar. Hij was bezig om een paard uit het land te halen, die op stal moest. Dus ik was in de trailer bezig, hoor ik opeens allemaal grind van het pad opspatten en een harde Gedoenk!!!!

Snel om het hoekje gekeken en daar zag ik nog net hoe Piet ( de pensioneigenaar ) languit op het grind werd gegooid en hoe het paard over hem heen walste!! Piet moest dus tussen mijn en zijn auto door om dat beest op stal te zetten, toen dat paard opeens zonder aanleiding, een fikse trap naar achter gaf, precies tegen mijn auto aan!!! Nu zit er dus een hele "mooie" grote deuk boven mijn voorwiel en in de motorkap. Zal een flinke duit gaan kosten, voor de verzekering dan.

Nu nog even afwachten hoe het met Piet gaat, want die zat behoorlijk onder de schaafplekken plus dat het paard nog even flink op z'n enkel had staan dansen...

noot: Er zit echt een steekje los bij dat paard. Piet moet hem verkopen voor de eigenaresse die eraf gegooid was, en daarbij nog net geen dwarsleasie heeft opgelopen....Maar wel twee jaar niet mag rijden.

Shettiefan
Berichten: 304
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: Papendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 08:25

Zodan!!
Ik hoop ook dat de staleigenaar niks ernstigs heeft, want als er een paard over je heen walst. Verward
Die auto kan uitgedeukt worden,het is alleen een lelijk gezicht.

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 08:32

Zielig voor je staleigenaar!!Hoop dat het met hem goedkomt, Hoop voor je dat de verzekering er wat van maakt Knipoog

SplashIsLief

Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 09:12

wees blij hij zal nu bijna verkocht zijn, piet kennnende
maar was idd wel balen

SplashIsLief

Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 18:39

Paard die de deuk erin traptje:
(de rechter)
Afbeelding

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 17:31

Wie wil deze rotzak kopen Lachen hahah niemand denk ik na dit verhaal.
Piet loopt weer en gelukkig is het zo gelopen en kreeg de auto de trap en niet Piet. brrrr ik moet er niet aan denken.
Succes met de schade charmaine!

sharonaollie

Berichten: 6442
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 19:41

hahah ik ken dat paard Haha!
die heeft echt een kronkel in zijn kop Haha!
wel zonde van je auto en zeker balen!!