Eindelijk.......het huis is verkocht!!!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 11:43

fijn gevoel he !! Ik heb ook jaren achteraf nog contact met m'n ex moeten hebben omdat we een koophuis hadden, er komen toch nog dingen die geregeld moeten worden, heel vervelend ja !

ik heb je verhaal niet gevolgd hoor, maar was jij nou degeen die een huis in een kerk had gekocht ?

Maruschja
Berichten: 116
Geregistreerd: 02-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 12:47

Prisca schreef:
Wanneer is de overdracht?. Want als het voorlopig verkocht is kan er nog een hoop misgaan helaas.


Altijd lekker negatief!!! Past goed bij je, maar helaas heb je dit keer gedeeltelijk gelijk. Gelukkig staat er bepaalde tijd voor het voorlopig koopcontract en duurt dit niet tot de overdracht! Vaak is dit een periode van 2 weken, maar omdat de overdracht al zo snel is zal dit waarschijnlijk aangepast worden. En mocht het niet doorgaan krijg je wel een percentage van het koopbedrag. En in dit specefieke geval denk ik dat het goed gaat komen. En Tes, volgende keer als je champagne meeneemt dan zorg ik dat iemand me naar huis rijdt! En tuurlijk staan we voor je klaar, daarom is het zo gezellig op stal!!!

Stumpertje

Berichten: 371
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Bussum (NH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 13:34

Gefeliciteerd!! En veel plezier in je nieuwe huis!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 13:39

Maruschja schreef:
Altijd lekker negatief!!! Past goed bij je, maar helaas heb je dit keer gedeeltelijk gelijk. Gelukkig staat er bepaalde tijd voor het voorlopig koopcontract en duurt dit niet tot de overdracht! Vaak is dit een periode van 2 weken, maar omdat de overdracht al zo snel is zal dit waarschijnlijk aangepast worden. En mocht het niet doorgaan krijg je wel een percentage van het koopbedrag. En in dit specefieke geval denk ik dat het goed gaat komen. En Tes, volgende keer als je champagne meeneemt dan zorg ik dat iemand me naar huis rijdt! En tuurlijk staan we voor je klaar, daarom is het zo gezellig op stal!!!

je hebt als koper 3 dagen om je terug te trekken na het tekenen van de voorlopige koopcontract. Om wat voor reden dan ook.
Dan heb je nog de ontbindende voorwaarden die zijn opgenomen.
meestal is dat je kunt kijken of je je bank zaken rond kunt krijgen.
Staat vaak op 3 weken, lukt het je niet om het financieel rond te krijgen mag je er in de afgesproken tijd kosteloos onder uit.

En dan mag je er nog onderuit na die tijd, maar dat kost je wel 10 % van de aankooprijs.

dus voorlopig koopcontract is zo heel erg voorlopig ook weer niet Lachen

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-04 20:57

Botervlieg"]
Gefeliciteerd, Napoleon!! (ik denk ook niet doem, hoor. Knipoog )

Fijn om zo met een Nieuw Leven verder te kunnen. Lachen

Maarre..., Napoleon, blijft die hier of ben je hem al Engels aan het leren? Haha!
[/quote]

Thanx Botervlieg Knipoog Tja wat Nap betreft........... hangt een beetje van de situatie straks af. Taco vind hem geweldig en vind dat ik hem gewoon moet meenemen Lovers Denk dat ik hem het eerste 1/2 jaar hier laat staan en als alles goed gaat word ie overgebracht Heb wel besloten dat ik hem niet zomaar weg doe Knipoog

[quote="IngridM schreef:
ik heb je verhaal niet gevolgd hoor, maar was jij nou degeen die een huis in een kerk had gekocht ?


Ja dat was ik, samen dan met Prima hier op bokt..........

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 23:28

Gefeliciteerd!!! Waar heb je die koper gevonden???? Wij zoeken er ook nog 1

Maruschja
Berichten: 116
Geregistreerd: 02-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 00:36

runningkawa schreef:
je hebt als koper 3 dagen om je terug te trekken na het tekenen van de voorlopige koopcontract. Om wat voor reden dan ook.
Dan heb je nog de ontbindende voorwaarden die zijn opgenomen.
meestal is dat je kunt kijken of je je bank zaken rond kunt krijgen.
Staat vaak op 3 weken, lukt het je niet om het financieel rond te krijgen mag je er in de afgesproken tijd kosteloos onder uit.

En dan mag je er nog onderuit na die tijd, maar dat kost je wel 10 % van de aankooprijs.

dus voorlopig koopcontract is zo heel erg voorlopig ook weer niet Lachen


Kijk, dit is nou iemand die er verstand van heeft! Toppie!!