Een eigen paard.....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Careano

Berichten: 5414
Geregistreerd: 09-05-04
Woonplaats: Wales

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 21:05

Ik sta ook volledig achter je! Jessie komt er zeker weer bovenop!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 08:29

Jee wat lief van je!
Hoop dat ze er snel weer bovenop is.

marjoleinie

Berichten: 1521
Geregistreerd: 20-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 08:38

tuurlijk komt ze er bovenop, met zo'n lieverd als jantine moet het wel, en hulp van heleen dan kan het niet meer stuk *LOL* OK dan! (ik doe net of het engelen zijn Haha! )

Quarterh0rse

Berichten: 8491
Geregistreerd: 22-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 12:03

veel succes met het paardje en ik vind het heel goed wat je gedaan heb! OK dan! ik hoop dat ze er gauw weer bovenop komt!!!

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 19:19

Geef haar Phoene griek( kan ook anders gespelt worden) dat help echt tegen hoesten en bronchitis( en ruikt nog lekker ook)

Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-04 19:24

ik heb hoestmix gekocht met een heel herbarium aan kruiden erin Lachen
we gaan kijken of het werkt

_marielle_
Berichten: 83
Geregistreerd: 23-11-03
Woonplaats: middenmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 21:22

t zijn ook engelen!!!:P

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 21:51

Jantine2 schreef:
Ik heb de papieren (dwz haar paspoort) al hier liggen...


Paspoort alleen is niet goed genoeg, je moet ECHT de eigedomspapieren hebben, anders heb je geen poot om op te staan! Misschien toch nog maar eens goed navragen voor de zekerheid?

Veel succes in ieder geval!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 21:58

bij de meeste paarden zit geen eigendoms papier hoor.Het IHW geeft eigendoms papier uit maar zoals mijn shet zonder papier daar zitten geen eigendoms papieren bij en het groningerpaard geeft een registratiekaartuit naast het paspoort waarbij word vermeld dat het geen eigendoms bewijs is.

Ik vind het super van je dat je een poging gaat doen om het paard op te knappen hopelijk kun je haar van die nare hoest afhelpen.

frieske

Berichten: 1265
Geregistreerd: 05-10-03
Woonplaats: limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 22:34

super dat je dit hebt geregeld.. OK dan!
wat kijkt het paard ontzettend treurig op de fotos zeg.. Ach gut
ik hoop dat je er wat van kunt maken...klasse meid..
succes
gr esther

Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-04 00:59

Ze is erg lief, tuurlijk heeft ze haar eigen assortiment met streken ~~}> , maar over het algemeen is ze erg gezellig. Lachen
Ik hoop dat het allemaal gaat lukken Nagelbijten / Gniffelen , maar ik krijg gelukkig heel veel raad via pbtjes OK dan!
Het is wel ff wennen een eigen paard, altijd alleen maar verzorgpaarden gehad en daar was ik heel tevreden mee. Het voelt ook nog alsof ik haar verzorgster ben en niet de eigenaar. Al heb ik wel meteen de manen geknipt Extreme duivel , die zaten hekserig zie avatar. En nu hoefde ik aan niemand toestemming te vragen Haha! .

Anke

Berichten: 19779
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: DL - Havert

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 10:38

Ben geloof ik de enige die het zegt..., maar vind je het niet vreemd: jij betaald de DA en de HS en het paard is van jou? (niet echt realistisch...)
Ik zou toch maar zorgen dat je dat allemaal op papier krijgt te staan met handtekeningen. lijkt mij niet dat ze zomaar haar paard weggeeft?!

c_alsemgeest

Berichten: 20665
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 11:16

Anke schreef:
Ben geloof ik de enige die het zegt..., maar vind je het niet vreemd: jij betaald de DA en de HS en het paard is van jou? (niet echt realistisch...)
Ik zou toch maar zorgen dat je dat allemaal op papier krijgt te staan met handtekeningen. lijkt mij niet dat ze zomaar haar paard weggeeft?!


idd want straks heb jij het paardje weer helemaal goed, waar je dan onwijs veel geld en tijd in hebt gestoken...
en dan wil opeens de eigenaar haar weer terug.
zou iig als ik jou was de eigenaar alles laten overschrijven op jou naam, ook stamboek etc... zodat je je daar iig niet druk over hoefd te maken.

en ik vind het echt heel goed van je dat je dit doet OK dan!

marina

Berichten: 5151
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 14:45

Woe wat super goed van je!
Niet veel mensen zouden je na doen, nu nog hopen dat ze een beetje opknapt

Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-04 14:50

Stamboek? Ze is een vuilnisbak ze staat er niet eens in denk ik. Ik heb het paspoort en het inentingsboekje gekregen van de vorige eigenaar. Ze hoefde niet eens een halve seconde na te denken over mijn voorstel.... Maar wat voor eigendomspapieren heb je nog meer behalve paardenpaspoort?

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 16:04

papiertje,erop laten zetten dat ze paard aan jouw heeft gegeven,met handtekening.
dadelijk zit jij met de gebakken peren....


wel super dat je dit doet Lachen

Carolinef

Berichten: 4939
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Sleeuwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 16:40

petje af goed gedaan maar idd haar laten ondertekenen dat ze het paard aan jou heeft gegeven.

Foene griek help prima bij luchtweg problemen, bij die van mijt oen iig wel.
kijk anders s op de site van de paardendrogist!

succes

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 19:09

Ik zou zeker een contrctje laten op stellen waarin alles zwart op wit staat.. Ik ben blij dat je nu voor dr zorgt.. Ik hoop alleen zo voor je dat eva dr niet terug wil,mits ze eenmaal opgeknapt is..

S'winters zou je dr buiten kunnen laten toch? Goeie dikke winterdeken met een regendeken erover of een waterdichte deken kopen!

Succes ermee..En hou ons op de hoogte met foto's he?

marjoleinie

Berichten: 1521
Geregistreerd: 20-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 19:10

Ik zou inderdaad dan zelf even een contract maken *LOL* OK dan!
Ik kom zo snel mogelijk wel weer eens met heleen mee, en dan hoop ik dat je er ook eens bent Haha! Knipoog

gretoes
Berichten: 1057
Geregistreerd: 25-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 19:58

obelix schreef:
Ik zou zeker een contrctje laten op stellen waarin alles zwart op wit staat.. Ik ben blij dat je nu voor dr zorgt.. Ik hoop alleen zo voor je dat eva dr niet terug wil,mits ze eenmaal opgeknapt is..

S'winters zou je dr buiten kunnen laten toch? Goeie dikke winterdeken met een regendeken erover of een waterdichte deken kopen!

Succes ermee..En hou ons op de hoogte met foto's he?


ik geloof dat ze vroeg of niemand de naam wou noemen van de vorige eigenaar! Of is dat dr niet?!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 20:31

Als ventipulmin niet helpt, misschien kun je een sterker middel geven?
En als ik de foto's zo bekijk, kijkt ze al wat vrolijker uit haar ogen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 23:13

Je kunt haar als bewijs van eigendom ook laten chippen ,Dan staat ze onbetwistbaar op je naam.Heb ik bij mijn paard ok gedaan want de papieren waren dubieus en ik wist dat er van haar zelfs valse in omloop waren.EN ..... na 3jaar is die chip nog steeds niet gaan wandellen .Ik heb bij een andere dieren arts de chip laten controleren in Februari. Haha!

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 23:38

ze is gechipt
en verder zijn er geen papieren bij
daarnaast gaat de vorige eigenaresse studeren, en moet waarschijnlijk uit huis
haar vader is er iig 100% voor. ik was zelf bij het gesprek, en een mondelinge overeenkomst is toch ook bindend voor zover ik weet. en er zaten 2 getuigen bij, ik en haar vriend.
en voor zover ik weet heeft haar vader haar paard betaald. en die bood hem mij ook al aan. dus die zal niet terug krabbelen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 23:43

Dan als de duvel de chip op haar naam laten zetten.Mensen ,..ik vertrouw ze zover als ik ze zie. maar ik vind het geweldig dat iemand zich zo belangeloos voor een paardje inzet .sjapoo OK dan!

Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-04 00:29