Hinke als Rodeopaard

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kitten
Berichten: 1717
Geregistreerd: 12-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 11:49

Kan nog komen!!!!!!!!!!!!!!

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 18:25

Mieke schreef:
Ik wil je niet bang maken hoor, maar meestal gaan paarden die in het begin zo braaf zijn, later volkomen uit hun dak? Haha! Tong uitsteken


Daar dacht ik ook al aan, Razin was behoorlijk bokkerig toen er een zadel op ging, maar toen ik er op ging zitten...geen stap verkeerd! Maar misschien blijft Hinke wel zo braaf! Haha!

Tigger
Berichten: 3903
Geregistreerd: 27-06-02
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 18:30

Ik hield mijn hart al vast... Ik dacht dat je een schuiver gemaakt had.. Ach gut

Gelukkig is ze braaf! Super voor je!

Nadhir

Berichten: 1293
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 21:43

Dat is dan flink balen!! Tong uitsteken Maar wel super toch dat ze zo braaf is..

Veel succes nog verder met het inrijden

Nimber

Berichten: 26555
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-04 21:54

Kitten schreef:
Wacht maar, die trekt heus binnen nu en een week of drie de kast nog wel een keertje helemaal leeg. Net op het moment dat jij je helemaal happy voelt. En dan hoop ik voor jou dat je een parachute bij je hebt, want geloof me, die zul je nodig hebben. Ik ken ze, dit soort makkelijke paardjes. Heel veel geluk alvast.


Ik heb een grunninger Haha! haar moeder was ookal zadelmak geboren en met haar broer reed ik de 3de keer dat ik erop zat mijn eerste buitenrit al,wel achter een braaf ouderpaard maar ach OK dan!

Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 21:56

Voor een Groninger is ze dus ECHT een rodeopaard Haha!

("Tja baas, ik kan nu op zich best wel gek gaan doen, maar dat kost energie en dat is nu ook weer niet de bedoeling")

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 23:29

jantina schreef:
Zal ik de boot alvast bespreken? Tong uitsteken




Goed idee!!!

Wanneer spreken we af? Ik heb er nu 1x op gereden, en iets gedraafd. Draven ging nog niet echt van harte, dus ik heb nog minstens een weekie nodig *LOL* En jij, Jantina?

Enne, als je het netjes doet, krijg je echt geen problemen met makmaken hoor. Ik heb er het afgelopen jaar weer een heel aantal gehad, en met niet een problemen (behalve dan met de paarden die al door een ander zijn geprobeerd...). Als je het rustig doet, en netjes, niet volgende week ineens je benen erin smijten, dan valt het vast wel mee. De eerste weken zijn heel belangrijk.

ingeo
Berichten: 2137
Geregistreerd: 05-07-03
Woonplaats: lokeren,belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 18:14

Ilindra schreef:
Ik las de titel en dacht direct YESSS Haha!


foei, lia!! zoiets zou ik nu nooooit denken Schijnheilig Schijnheilig Haha! Haha! Haha!

assie

Berichten: 9492
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 11:14

Hmm, volgens mij heeft Hinke gewoon nooit naar Orbaldo gekeken en nooit geleerd hoe ze moet bokken Knipoog

Wel fijn natuurlijk dat het zo lekker gaat. Je zult er wel snel op kunnen kruipen, of niet?

Nimber

Berichten: 26555
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-04 18:35

heb er gister al opgezeten Haha!