AAAAA Ik ben nu heel erg blij!!!! Ik had mn Anky rijbroek die versleten was op het zitvlak teruggestuurd naar de fabriek... en nou krijg ik een NIEUWE BROEK GRATIS!!!!!!
Wauw ik ben zooooo blij Ik ben dingen aan het claimen van de verzekering van de vakantie en daar kreeg ik bijna niks van terug... en nu krig ik mn broek gewoon terug!!! WAUW ANKY wat een service!!!!!
Beste mevrouw,
Vrijdag jl. hebben wij uw broek retour ontvangen. Mijn excuses voor de naamsverwisseling.
Wij hebben de broek beoordeeld en zijn erg verbaasd over de klacht. Wij hebben echt nog nooit een broek terug gehad die zo erg versleten is, daarbij bedoelen wij vooral de gaten op het zitvlak. Het materiaal dat door ons gebruikt wordt voor de broeken komt oorspronkelijk uit de bergsport en is uiterst slijtvast. Het doorstaat zelfs de strengste kwaliteitscontroles. Toch hebben wij besloten u een nieuwe broek toe te sturen, omdat deze buiten het probleem op het zitvlak er niet zo fraai meer uitziet. Wel wijzen wij u graag op enkele aandachtspunten voor het onderhoud van het technische materiaal waarvan de broek gemaakt is, zodat u aan de nieuwe broek optimaal plezier kunt beleven: - De broek mag gewassen worden op 30 graden - Gebruik GEEN wasverzachters, wasmiddelen met ingebouwde wasverzachters of wolwasmiddellen. Deze middelen kunnen het technisch materiaal aantasten - De broek mag niet in aanraking komen met scherpe voorwerpen, klitteband of iets vergelijkbaars
De broek die u gestuurd heeft is in de kleur antraciet. Deze kleur is op het moment niet op voorraad in uw maat, maar we hebben wel een prima alternatief: de donkerblauwe rijbroek uit de nieuwe collectie. Deze kleur wijkt bijna niet af van de kleur die u nu heeft, het is heel donker blauw grijs te noemen. In principe is het verschil alleen te zien als ze naast elkaar gehouden worden Tevens is de stof van deze broek iets dikker.
Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geinformeerd en horen graag van u of wij de broek naar u toe kunnen sturen.
Met vriendelijke groeten, ANKY
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Laura op 2001-10-29 17:32 ]</font>
[quote] Op 2001-10-29 17:32, schreef Laura: Wij hebben de broek beoordeeld en zijn erg verbaasd over de klacht. Wij hebben echt nog nooit een broek terug gehad die zo erg versleten is, daarbij bedoelen wij vooral de gaten op het zitvlak.
Dan vraag ik me toch af hoe die gaten daar komen??? Heel veel plezier met je nieuwe broek
nou heel netjes van anky zeg! daarvoor mag je ze wel opgeven bij de consumentenbond dat programma radar dat ze een warme douche krijgen omdat ze het zo netjes oplossen. echt keurig!
ik had hem 8 maanden ofzo, en de gaten bij het zitvlak kwamen door het schuren oid. Ik snap zelf ook niet hoe het kwam, maar het was niet zo dat er ineens een gat zat ofzo, de stof ging een beetje pillen en werd dunner en dunner en toen kon je er op een bepaald moment bijna doorheen kijken
Dat van Radar is een goed idee ja!! Ik zal even wachten tot ik de broek daadwerkelijk krijg (en dat het model/maat goed zijn.. jaja ik ben een raspessimist met dat soort dingen ) en dan zal ik me daar eens in verdiepen ja. Wat een service!!
Zo dat noem ik nog eens service. maar ja dat mag ook wel met die naam en toch ook wel de behoorlijke prijs kaartjes van de artikelen. Ik was overigens van het weekend bij divoza en heb daar ook ff de spullen bekeken. Mooi licht matriaal is het.
' On bended knee is no way to be free' Peter R de Vries.
woow echt fantasties wat goed zeg!! heel veel plezier en het komt allemaal vast wel goed aan goede maat dgoede kleur we zien snel foto's he met je nieuwe broek en natuurlijk je paardjes
Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!
Hee cool, dat is nog eens service! Of eigenlijk niet meer dan logisch, ze moeten gewoon goed spul leveren en doen ze dat niet, dan moeten ze een alternatief bieden. Maar helaas gebeurt dat niet altijd en wordt het probleem bij de consument neergelegd. Maar jij hebt dus mazzel met je nieuwe broek!
Nu maar hopen dat m'n zusje het ook zo treft bij Eurostar, al vrees ik het ergste want de betreffende ruitersportzaak werkt voor geen meter mee...
. If you want to go fast,go alone.If you want to go far,go together.<African proverb>
Jij bent niet de enigste met problemen met de ankybroek, iedereen loopt erzo mee weg maar geeft mij de pikeur janet maar bandplooi, ik rijd er al jaren mee en heb er 6 ofzo en ik heb er nog nooit 1tje weg moeten gooien. zijn nog als nieuw en ik was WEL met wasverzachter en al die meuk. Ik hoor alleen maar klachten over die anky broeken, slijtage plekken, drukkers die loslaten, ritsen die stuk gaan etc..
Hoofd AMF. ik heb er 1, een chocolad met wit katertje, Gizmo !! Mijn icon is zijn vader.
tsja ritsen ed kan altijd gebeuren he. Die slijtage is wel een beetje slordig maar het klopt wel dat het materiaal van de bergsport afkomstig is en ik vind het op zich heel fijn spul (vanavond bv helemaal natgeregend, binnen 5 min weas mn broek weer droog!!) Maar meestal is het ook zo dat mensen eerder klagen dan dat ze roepen dat ze een goede broek hebben. I love ANKY hehehehe vooral nu. Dus mytens: gewoon proberen als je wilt weten hoe ze zijn. En by the way dat die meisjes bij jou op stal hun broek al na een week (?!) kapot hadden en niks terugkregen, dan hebben ze zeker wel iets heel raars gedaan??
Hopen dat ik dat ook voor elkaar krijg. Ik verwacht toch wel een beetje service. Al is het alleen maar van die ruitersportzaak! Als ze niet meewerken, denk ik er serieus over om ook maar contact op te nemen met de fabrikant..
We zullen zien... \
TARA (Amulet X Julio Mariner xx)--> Springen B + 31, Dressuur L2 + 9, SGW L + 10
Hmm ze doen niet veel geks met die broeken hoor allleen paardrijden. Nee dank je ik hou het bij Pikeur Janet, nog nooit slechte ervaring mee gehad dus waarom overstappen naar iets waarover je alleen maar negatieve dingen hoort....
Hoofd AMF. ik heb er 1, een chocolad met wit katertje, Gizmo !! Mijn icon is zijn vader.