met pepeijn in de plomp! :(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 09:04

zo je hebt best geluk gehad zeg!
gelukkig maar!

wees je engeltje maar dankbaar Knipoog

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 09:05

Tong uitsteken moet je ook maar met betrouwbare paarden op pad gaan en niet in je eentje. Schijnheilig

Maar fijn dat het goed afgelopen is, het is nu een leuke story voor je memoires *LOL*

Ik heb ook 2 slootverhalen dus het hoort een beetje bij de paardensport, vrees ik Knipoog

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 09:20

Dorée schreef:
Jammer dat er geen foto's van zijn!


ja was ook het eerste wat ik dacht hahaha.......sorry pepeijn.............. Hyper!

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 09:40

Tjoh... dat is nog goed afgelopen! Dat zo'n sloot verschrikkelijk stinkt ken ik ja...

Ik heb jaren geleden mijn vriendin op mijn volbloed te water zien vallen, ook in zo'n gore sloot. Gelukkig mankeerden die ook allebei niets en konden ze beiden op eigen kracht uit de sloot komen, maar jezus, wat stonken ze zeg....

Achteraf de slappe lach natuurlijk....

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-04 09:43

vandaag gaat wel goed eigenlijk, maar wel flinke spierpijn. een aantal stalgenoten kijken ook af en toe bij pepeijn, maar volgens mij is hij het allemaal al lang en breed vergeten. morgen eens kijken of ik weer samen met een paard een buitenrit kan maken.

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 10:04

He gatver, lijkt me doodeng om in de sloot te vallen. Scheve mond
Je ziet het aankomen, maar je kan er niks aan doen.

Gelukkig zijn jullie weer op de been.

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 18:23

Dat lijkt me zeker geen fijne ervaring, gelukkig zijn jullie er alle 2 goed vanaf gekomen!

Gek dat paarden zomaar van schrik de sloot in rennen/springen, die van mij hebben er ook een handje van!

Pascha

Berichten: 4289
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 20:49

Oh wat een pech!! Mijn paard is ook soms zo. dan ziet ze iets, en dan lekker achterwaarts richting sloot, of nog erger, prikkeldraad!!
Gelukkig is het goed afgelopen.
Volgende keer maar zwembandjes meenemen he? Knipoog

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-04 10:59

wederom allemaal bedankt voor de reacties! Lachen gisterenavond nog even gestapt en gedraaft, niks aan de hand lijkt. vandaag zelf geen spierpijn en ik probeer weer een nieuwe buitenrit (dit keer met onverschrokken opa avon).

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 13:24

Eng is dat hè? Ik ben een keertje door een vrij droge sloot heengekomen, toen mijn beest niet langs een visser met paraplu wilde. Wij gingen er alleen gewoon een soort van door/overheen, was alleen een beetje jammer dat daarachter een prikkeldraadafrastering zat (daar ben ik dus ook doorheen gekomen...). Ik ben nog steeds iedere keer als ik alleen aan het buitenrijden ben en ze schiet in de stress, bang dat ze de sloot in zal duiken.
Ik dacht voorheen altijd dat een paard wel zo slim was dat ie dat niet in z'n kop haalde...

Maargoed, fijn dat Pepeijn er zonder al te grote kleerscheuren vanaf is gekomen!

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-04 13:47

Bekijk het postief. Je hebt nu idd gezwommen met je paard.

Maar waarom zijn er nu geen foto's?

Fijn dat alles nu zo goed is.

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 13:11

Wat had ik dát graag willen zien..... Pling

Cool

Stumpertje

Berichten: 371
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Bussum (NH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 13:23

Ja, haha ik ook wel!! Alleen je zal vast wel geschrokken zijn of niet?? Maar t is toch fijn dat jullie er zo goed vanaf zijn gekomen!! Bij sommige mensen(en/of paarden) zijn zulke dingen wel heel anders gelopen... Scheve mond

LinnieLin
Berichten: 182
Geregistreerd: 13-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 15:37

Wees blij dat het goed is afgelopen, je weet wat er met mij en Floortje is gebeurd! Sterkte!

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 16:33

Poeh, dat is wel een van mijn angsten hoor, om dat met een paard mee te maken, brrrrr.

Hoe ging het buitenrijden nu? Is verder alles weer in orde met jullie?

sandra1977

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Dedemsvaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 18:20

Anoukie schreef:
Poeh, dat is wel een van mijn angsten hoor, om dat met een paard mee te maken, brrrrr.


Nou, dat is ook iets waarmee mijn buitenrij carriére voorbij zou zijn geweest hoor!!!
Ik ben nu al heel trots op mijzelf dat ik 3 meter van het erf afdurf Bloos .....vindt het dus ook erg knap dat je gelijk weer naar buiten gaat!!!
Hoe is het verder met jullie beiden??

minkieboy

Berichten: 1722
Geregistreerd: 19-10-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-04 18:43

Hmm je had wel kunnen verzuipen als je onder je paard lag,was ie diep die sloot? Verward
Je hebt mazzel gehad hoor,zeker weten.
Maar je hebt hulp genoeg gehad hoor ik wel,super hoor OK dan!
Ik heb het ooit voorelkaar gekregen om met mijn knol voor de wagen in een slootrje van zo'n kleine 2 meter diep te vallen,ook omdat ie ergens bang voor was,nou ik kan je vertellen dat dat geen leuke ervaring was maar ik was wel heel erg blij dat er geen water in stond Haha!
Maar je blijft er een slotentik aan over houden Verward Haha!

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-04 20:28

ik ben er gisteren en vandaag alweer langs gegaan en niks aan de hand (wel liep een ander paard voorop). verder heb ik pepeijn vanochtend wat doorgereden en hij loopt als een kievit, dus niets aan de hand!

ik hoop het ook niet meer mee te maken hoor, zeker als ik besef hoeveel mazzel ik gehad heb!

bedankt weer voor jullie reacties (op de foto's in ITP kun je zien hoe het nu met ons is Haha! ).