Ongesteld zijn & Paardrijden

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 20:05

Hihi, niemand snapt mijn akelige humor.... Wat is het toch gezellig in m'n eigen kleine wereldje *LOL*


Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 20:32

Sonja, ik had misschien wat smileys moeten plaatsen, ik had jouw opmerking wel begrepen Haha! Haha! Haha! Lag de ironie er niet dik genoeg op?

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-01 20:59

aah pijnlijk als je je eraan openrijdt
Haha!

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Uniek

Berichten: 404
Geregistreerd: 03-06-01
Woonplaats: nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 09:32

Ja jij wel steef! Maar jullie hebben vast wel weer last van andere dingen! Haha! Haha!
Ach ik heb eigenlijk ook nooit ergens last van, alleen van mijn rug, maar dat heb ik wel vaker Frusty
Gewoon ob en niets aan de hand!

Uniek

Berichten: 404
Geregistreerd: 03-06-01
Woonplaats: nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 09:36

O, ik ben nu ook een beetje vaag, die opmerking was nog voor steef bedoelt maar ik had niet gezien dat er al 3 paginas waren, snappen jullie het nog? nou ik dus wel.
Springen lijkt me ook niet echt zo riant voor een jongen, zeg steef hoe doe jij dat????? Haha! Haha!

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 10:03

Gewoon een ob'tje en lang leve de pil! Toen ik die nog niet gebruikte reed ik wel eens een rit met 3(!) maandverbandjes in... gewoon tegen het doorlekken... Zit overigens bijna net zo confortabel als een bontje!!!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 11:30

ja maar riette, ik denk dat een ob-tje het probleem van STeef niet op zal lossen, grinnik!

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 12:28

kee je hebt eigenlijks wel gelijk heb je topic ff gelezen en je bedoelt idd een ander soort probleem, i'm so sorry!!

nou ikke:
ik gebruik nix als ik ga paardrijden, ja hoogstens een inlegkruisje maar meer niet.
Maar ik heb er zo'n hekel aan dat het altijd zo blijft plakken, brrr

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3

Nikita

Berichten: 950
Geregistreerd: 07-09-01
Woonplaats: Velp

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 12:55

Heb niet zozeer last van de middelen die je tijdens de ongesteldheid gebruikt, maar vooral van de buien die ik dan heb en die dus spontaan overslaan op het paard. Net vóór het begint en de eerste dagen ben ik zo gespannen als de pieten en dat pikt Nikita dus direct op, hummmm..

Wie met beide benen op de grond blijft staan, komt niet ver..

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 13:11

nou ikke:
ik gebruik nix als ik ga paardrijden, ja hoogstens een inlegkruisje maar meer niet.
Maar ik heb er zo'n hekel aan dat het altijd zo blijft plakken, brrr

ja maar je moet het plakstrookje aan de onderkant doen he, niet aan de bovenkant, grinnik!

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 13:19

hahahahahahahahahahah jep die hoort aan de onderkant hoor die plakstreep Haha!

Hoofd AMF.
ik heb er 1, een chocolad met wit katertje,
Gizmo !! Mijn icon is zijn vader.

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 14:25

ohw ja, nouw eet ik dat ook weer, hehehehehe

ik heb btw helemaal geen last van buikpijn ofsu, jullie wel?

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 14:39

ja ik heb wel last van buikpijn!

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 14:41

Ja gisteren nog, maar dat was om andere redenen.... niet omdat ik ongesteld ben sinds ik de pil slik. sinds de pil minder pijn en minder bloedverlies. en dan zeggen ze dat de pil slecht is......

joyce B

Berichten: 16372
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 15:04

Vroeger was ik altijd giga ongesteld, geen succes dus, ob alleen was niet genoeg (mijn moeder was bang dat ik boedarmoede kreeg) ook veel buikpijn!
Ten tijde van de pil was ik weinig ongesteld OB is the solution! Maar doordat ik vaak enorm hoofdpijn krijg voordat ik ongesteld wordt, sla ik dan toch vaak een dagje over, of maak een stapbuitenrit ofzo (bonk bonk...)
Nu ben ik al tijden van de pil af (scheelde toch wel een aantal kilo's, Andrew blij *LOL* ) en verschilt het eigenlijk enorm. Soms gebruik ik maandverband, vooral als ik heel erg ongesteld ben en buikpijn heb, maar rijden gaat dan meestal heel beroerd. En ik vind het raar zitten en ben steeds bang dat anderen het zien door die strakke broek!

Smaxie

Berichten: 1266
Geregistreerd: 21-05-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 15:07

Ik vind de Pil een werelduitvinding... Ik "regel" mijn rooie week zo dattie midden in de week valt, dus nooit in het weekend (Lekker makkelijk he Mytens..)

En verder gebruik ik tamponnies.. ik heb altijd ruzie met die surfplanken...en ik krijg er ook nog uitslag van..(Ik kon vroeger ook al niet tegen van die "plastic" luiers... had echt katoene luiers met die mooie spelden..hahaha)

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 15:16

Een milieuvriendelijk babietje was jij vroeger smax! en je zult ook wel sneller zindelijk zijn geworden zonder die comfortabele pampers.
maar ik snap niet hoe mensen zich doorrijden op een maandverbandje! mensen wat doen jullie toch allemaal als je in het zadel zit?!?!?!? grinnik.

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 15:21

Bij mij is het gelukkig niet zo heel erg en ik heb er ook nooit last van.

Wat ik op het paard doe hou ik liever voor mezelf Knipoog *LOL*

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 20:06

Mijn paard doet niet anders als ik het weer een sheb. Misschien omdat het een ruintje heb. Hebben die daar geen oog voor? Verward Kan ik me goed voorstellen Haha! ... tsss... mannen Knipoog

Maarre... mag ik niet even nog wat reclame maken voor 'tampax' i.p.v. OB? Knipoog

Lieke

Berichten: 11347
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-01 20:11

Als ik me poedersuiker voel ga ik niet rijden want dan vlieg ik om alles uit mijn pan hij kijkt naar links en krijgt 3 tikken, zeer onredelijk dus. Of ik ga rijden zonder zweep. Maar ik rijd na de eerste 1/2 dagen gewoon met een maandverbandje

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-01 18:17

ik eb da nog ni zolang maar wel veel te veel
en dan nog voll onregelmatig: een keer 24 dagen dan es 35 erug zenne!! tampons vin k ni leuk zitten dus maandverband maar die eerste dagen zou et durven doorlekken helup dus zo weinig mogelijk doen. maar zelfs dan lukt et paardrijden nog redelijk maarja dan doe'k ook ni zoveel natuurlijk. Alleen jammer dat et volle 3 dagen heel erug is... ik weet ni waarom k nog ni ad pil ben misschien omdat k er ni zo goed over kan praten met mn moeder. maar jullie zetten me toch ook op de goeie weg mercikes.
Maar mn paard voelt het ook, al zijn et maar manegepaarden! trouwens ik snap ook niet echt hoe je je an die maandverbandjes kunt openrijen bij mij is da ni zo erg nu ja ok pil is de solution k zal nog es nadenken Lachen

Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-01 22:39

of-topic: heey ponyzotje, wat leuk schrijf jij zeg hahaha *LOL* Volgens mij schrijf jij zo op als dat je praat of niet *LOL* Party!! Ik vind het wel heel grappig om te lezen, soms wel moeilijk te begrijpen hoor Verward Clown

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-01 07:43

Hahaha, Manda, mag je jezelf ook al verklaren bij off-toppic gaan, door het er gewoon voor te schrijven? Clown

Ach die Belgen Knipoog : jao, ieder veugeltje zingt zoeals't gebekt is't, eih! Clown

gna gna, dit is wel erg off toppic Knipoog

De enige zekerheid is dat men van niets zeker is...

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-01 20:08

Lichtrijden met maandverband:
sop-sop sop-sop sop-sop
Haha!

Ik ben hartstikke gek met mn OBeetjes!

Meisje bij mij uit de les zat eens te vertellen dat r alwaysje dubelging ofsow Verward Wij onwijs dubbel van t lachen. Meisje 10 minuten later: "Kun je mn paard even vasthouden dan kan ik naar de wc". Dus ikke: "goh zit je alwaysje dubbel ofzow? *LOL* " Was het nog zo ook Koe Koe Koe
Haha! Haha! Haha!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, Ineke2, kinel, Nannetje7, rover_, Umeo, Wopkebrok en 25 bezoekers