gister les gehad.....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Klaasje

Berichten: 8413
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: CuraƧao

gister les gehad.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-04 18:49

hallo

Ik heb gister weer (western)les gehad. ik moest op een paint die nieuw op stal was (voor een maand) en die in training was. het paard is van een 11-jarig jongentje die niet kan rijden . ze was wel bereden maar kon nog bijna niks. ze kon alleen maar stappen, draven, sturen, stoppen en een beetjuh achteruit. tijdens het rechtsom galopperen was ze braaf en sprong ook steeds goed aan. toen moesten we linksom en wou ze nooit in de galop, had ik haar (eindelijk) in de galop, zat ze verkeerd.
ze werd steeds luier dus ik moest maar sporen om doen. eerst ging het goed, later kreeg ze pas echt door dat ik sporen om had.
nu komt het Haha! ........
k gaf een beetje been en toen begon ze me toch een partij te flippen! Bloos! Bloos ;bokken, steigeren, 4 benen in de luch en ga zo maar door! op zo'n moment krijg je zo'n pony ook niet meer rustig. ik raakte mn beugels kwijt en zat half op haar kont Cool
toen sprong ik er maar af Bloos ik kwam heel zacht terecht en k had geen pijn Pling Clown ik dus gelijk de pony maar weer snel gepakt want die stond inmiddels in de deuropening (van zo'n hele grote schuifdeur waar de tractor naar binnen kan). maar ze blijf mooi daar staan (gelukkig maar! Bloos ) ik ben er meteen weer opgestegen met natuurlijk de sporen af! achteraf hoorde ik dat het paard vroeger (2 jaar terug Schijnheilig ) met sporen is bereden en daar mee verprutst is.

sory voor het lange verhaal maar ik moest het gewoon even kwijt

gr. klaas

Chica

Berichten: 12272
Geregistreerd: 04-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 18:58

dubbelpost