Voor het eerst sinds 10 weken weer op het paard...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laantje

Berichten: 2515
Geregistreerd: 09-08-03

Voor het eerst sinds 10 weken weer op het paard...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-04 16:41

Voet operatie (lang)

Hierboven mijn verhaal....
Gisteren avond mocht ik voor het eerst sinds 10 weken weer rijden.
Ik was nog best bang dat er iets mis zou gaan, dus heb ik mijn zusje eerst maar een uur op Sense gezet. Bloos Het eerste uur was hij, zoals gewoonlijk, aan het irriteren. Gelukkig was dat dit keer niet mijn probleem!
Het twee uur, toen ik er dus ging, brak aan......
Nou, ik op Sense en hij stapte aan. Dit voelde allemaal zeer vertrouwd, en het gaf me dan ook meteen een goed gevoel Lachen De eerste tien minuten van de les gingen ook erg goed. Toen kwam het.... DRAF!!! Nou... dat lukte dus echt niet Bij het lichtrijden voelde ik mijn hele hak pijn doen. Bij het doorzitten ging het even goed, maar ook nu ging het na een half rondje echt pijn doen Scheve mond ..... Toen ben ik dus maar weer gaan stappen. Later in de les heb ik nog even een galopje geprobeerd, maar dat ging gelukkig wel goed. Cool De rest van de les heb ik dus gewoon gestapt en gegaloppeerd.

Zelf was ik niet zo tevreden. Ik had verwacht dat het allemaal wel makkelijker zou gaan, maar dat was dus niet zo.....
Aan het einde van de les nog een hoop complimentjes gekregen;
Nou, het zag er erg netjes uit hoor!
Wat knap dat je gewoon weer meereed in de les!
(oeh... wat was dit weer geweldig voor mijn ego Schijnheilig )

Volgende week nemen we de camera mee, dus dan volgen er foto's Cheese!

Pascha

Berichten: 4289
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 20:20

Binnenkort zal het allemaal wel veel beter gaan! Fijn dat het zo goed ging!
Ik ga waarschijnlijk zaterdag weer voor het eerst op mijn merrie. Ze heeft 11 mei haar veulen gekregen, en ik heb sinds 3 april niet meer gereden....
dus, spannend!!!