Roteb is aardig :j

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ineke2

Berichten: 33041
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Roteb is aardig :j

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-04 16:33

Regelmatig komt de roteb de containers bij ons op stal legen, die zijn altijd wel aardig, ze komen immers op 'ons' terrein en wachten netjes tot we eventueel buitenstaande paarden verplaatst hebben zodat ze het terrein veilig opkunnen.

Vandaag echter was ik Arti gaan ophalen uit de wei. Dat is best een eindje lopen, door het park en dan nog over de weg. Ik kom het park uit en dan kom je op een kruisingsweg waar auto's meerdere kanten opkunnen. Zie ik een Rotebvrachtwagen aankomen, dus ik houd halt. Zo kan ik eerst zien welke kant hij opwil, zodat ik veilig kan passeren.

De chauffeur ziet mij met mijn pony staan en stopt...Ik dacht huh, rijd nou door, ik wacht toch Verward Hij zet zijn motor af en gebaart mij dat ik mag passeren Haha!
Oke ik vriendelijk bedankt natuurlijk en nadat ik ruim gepasseert was start ie zijn motor en rijd weg (andere weg in dan dat ik ging).

Vond ik wel superaardig OK dan!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 16:38

dat zijn nog is aardige chaufeurs!!
Wel leuk dat hij netjes zijn moter uit zet enzo Haha!!

zo, en dan nu tijd voor een wijntje..

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 17:22

Dat is zeker netjes van die man!!

:D

Tindra
Berichten: 2226
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 17:28

Waren alle chaufeurs maar zo..! Echt heel aardig OK dan!

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 17:55

Wow, wat een vent! Haha!
Kan je er ook een paar van die hier de weg op sturen? Dan gaat het vast super in het vervolg om die dingen te passeren!

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 18:42

idd heel erg aardig!
Zo zijn er toch nog mensen die ergens rekening mee houden....

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48201
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 18:53

jeetje wat netjes zeg!! Dat maak je niet vaak mee...

Dinsdag waren Elke en ik dus aan het wandelen met Banjer, komen we op de Groeneweg een verhuiswagen tegen.. die weigerde dus achteruit te gaan... gelukkig is Banjer vrij koel. anders hadden we in de plomp gelegen...

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 20:45

Dat is idd netjes.
Zo'n chauffeurs kom ik nooit tegen. Meestal rijden ze gewoon vol gas langs en soms toeteren ze ook nog eens erbij Verward

Rona, Linanda en Oackly

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 22:33

Goh dat is netjes, wou dat ze bij ons zo netjes waren
Hier stopt niemand en remt niemand, ze geven eerder nog meer gas.

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 07:29

Zo moeten ze allemaal zijn! OK dan!

:D M2 + 8 :D

Wienna

Berichten: 3870
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Aan de kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 07:30

idd als ze zo eens allemaal waren!!!!

Wienna-M - ZZZwaar
Djarin - L1
Alie Z

jihoe
Berichten: 1124
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 08:25

heel veel mensen en chauffeurs weten niet dat paarden kunnen schikken, dus doen dat niet bewust. Tuurlijk zijn er altijd een paar vervelen bij die expres gaan toeteren ofzo.
maar petje af voor deze chauffeur

Z1+1

Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 08:30

Citaat:
heel veel mensen en chauffeurs weten niet dat paarden kunnen schikken, dus doen dat niet bewust

Nou boeren weten dit dondergoed, maar mooi dat ik regelmatig zo'n mega Tractor 4 wielen dik achter mijn paard heb, waarbij ze ons zo'n beetje van de weg afdrukken om er snel langs te kunnen.
Deze luitjes weten echt wel dat paarden schrikken. 1X had ik mijn arabiertje ook mee, toen zo'n l*l langskwam en extra gas gaf, pony schrikt,en gallopeert vanaf de parralelweg (waar wij opzaten) zo de (80 km) weg op waar net een zootje auto's aankwamen. Die boer vond het alleen maar mooi, en toen ik tegen hem begon te schreeuwen of hij wel welemaal lekker was, schreeuwde hij dat we dan maar niet buiten moesten gaan rijden. Heb hem toen maar eens flink "de vinger" gegeven Lachen de eik*l

Tinker Lowara; M1+2 eindstand, Tinker Arwen; M1+15 eindstand, Tinker Elke; M2+6/M1+11,Tinker Maeve L2+2 eindstand, Tinker Sansa te klein gebleven :+

DANIenVLIEG

Berichten: 2512
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 12:50

wat aardig van die man!!!
ik liep laatst voor het eerst met vlieg op de weg en begon er één of andere debiel te toeteren!!
ik konhem wel schieten Boos! Boos!
maar vliegje was alleen bang voor de geitjes..

leeg zonder Vliegje... 26-03-2001 -- 29-12-2008.. Ik mis je zooo
Mijn arme Vliegje moest veel te snel gaan..

identitytje
Berichten: 76
Geregistreerd: 30-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 13:00

aardige man hoor! ik wou dat ze hier rond reden. sommige bij ons vooral de jongeren mensen die toeteren altijd even flink als ze langs me komen of zetten de radio nog even iets harder aan. vreselijk irritant. laat maar ophouden over vrachtwagens. dan heb jij voorang en mag je oversteken gaan hun gassen en remmen tegelijk of ze geven even een toetertje zo vervelend..

Pennymeisjes zouden verboden moeten worden!

prompter

Berichten: 10915
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 13:03

Ik kwam een keer onder een smal spoortunneltje door naast een overweg op een smal boerenweggetje, sta ik met mijn nerveuze dravermerrie oog in oog met een kraan Clown ! Er was nog ong. een metertje ruimte. Ik kon kiezen: proberen er langs te gaan (maar dat zou niet best afgelopen zijn denk ik), of omkeren, weer het spoor over en onder het tunneltje door, met een kraan op mijn hielen... Scheve mond

De lieve kraanmachinist zette gelijk de kraan stil en de motor uit Lovers ! Kon ik er toch langs Lachen. Echt geweldig zulke mensen als die kraanmachinist en nu dus deze Roteb-chauffeur, hartelijk bedanken is dan wel het minste wat je kan doen .

Extremely rare and Beyond Compare

nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 13:40

wij zitten ook bij nabij een afval bedrijf en als ik de ene kant op ga vanuit mijn stal kom ik de heren met allerhande vrachtauto's tegen
deze houden ook altijd super rekening met de paarden!

in tegen stelling tot veel particulieren ben vd week ook weer waanzinnig afgesneden terwijl ik met pablo bekant in de sloot reed
gelukkig is hij verkeersmak en trekt hij zich er niks van aan

en als we met de shet voor de wagen rijden is afsnijden ook meer schering dan inslag, lekker hoor

zakelijke mail nickyskeet@gmail.com -- http://www.nickyskeet.nl
pbs worden niet beantwoord

GEZOCHT westdorpe- verzorger/bijrijder
of te koop/ruil (tegen 1 / 2 span shet wagen) aangeboden E (ca.153cm) pony
reacties aub per mail keetelaar@gmail.com

Ineke2

Berichten: 33041
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-04 16:30

promptertje schreef:
Echt geweldig zulke mensen als die kraanmachinist en nu dus deze Roteb-chauffeur, hartelijk bedanken is dan wel het minste wat je kan doen .

Doe ik altijd Ook bij mensen die hun hond aanlijnen en/of langs de kant laten zitten. Is niet nodig bij mijn pony's (tenzij de hondjes paardenbenen leuk vinden) maar toch bedank ik ze altijd, zodat de mensjes weten dat het gewaardeert word Lachen

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 16:37

jee dat maak je echt niet vaak mee, top!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Otti1977, Pommier en 38 bezoekers