Wesp vermijden op de scooter? Trek een jas aan!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Annash
Blogger

Berichten: 26477
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Wesp vermijden op de scooter? Trek een jas aan!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-04 12:33

Juist ja. Lekker weer he? Vond ik ook. Geen jas aan op de scooter, warm zat. Kom terug van school, vliegt er een wesp tegen me aan, net onder mijn keel. Die valt naar beneden, juist. Onder mijn *strakke* truitje, vliegt door naar mijn bh Scheve mond Ai ai, steek 1. Volgens mij heb ik nu 2 ongelijke tieten Clown

Toen net onder mn bh *geen idee hoe hij eruit kwam Haha!* Nog 3 steken erbij
Dat is echt een megabult, 3 stuks bij elkaar..
En ja hoor, ook net boven mijn broekrand nog 1.
Ik wist niet waar ik het had. Gauw in mn spiegels gekeken, in 1 rem geknepen en met de andere hand mn truitje omhoog getrokken. Hielp weinig, had wel bekijks van de chauffeur Clown

Na goed, ik heb mn stoom ff afgeblazen nu... haha!
Fijn, waarom heb ik dit? Tong uitsteken

_Madelon

Berichten: 4758
Geregistreerd: 25-12-03
Woonplaats: Westervoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 12:34

jeetje.. mooie st0ry.. Tong uitsteken
whaha.. jah doet ut erg pijn?? bij mij toen wel.. zattie ook in me truitje en ging er ook gesellie nie meer uit Boos! AUW..

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 12:35

Whahahaa prettig he scooters Knipoog

Ik heb het zelf jaren gelden gehad, wesp onder mijn helm op de brommer.
Schrok me wild....brommer aan de kant, helm van mijn kop af gerukt en een rotzwaai gegeven zo ergens de weg op.
Mensen keken ook een beetje vreemd Haha!

Maar ben toen niet gestoken, heb wel extra controle op mijn helm gedaan voordat ik hem weer opstapte.

Ben je er niet allergisch voor?
4 steken vind ik best wel pittig.

Annash
Blogger

Berichten: 26477
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-04 12:40

Sily schreef:
Whahahaa prettig he scooters Knipoog

Ik heb het zelf jaren gelden gehad, wesp onder mijn helm op de brommer.
Schrok me wild....brommer aan de kant, helm van mijn kop af gerukt en een rotzwaai gegeven zo ergens de weg op.
Mensen keken ook een beetje vreemd Haha!

Maar ben toen niet gestoken, heb wel extra controle op mijn helm gedaan voordat ik hem weer opstapte.

Ben je er niet allergisch voor?
4 steken vind ik best wel pittig.


5 Tong uitsteken Nee, ik ben niet allergisch. Het zijn wel flinke bulten, vooral die 3 bij elkaar. Maar ze worden niet groter dan ze nu zijn, en ik kan nog ademhalen enzo Tong uitsteken

Maar pijn doet het wel .. pfff..

Voordat ik wegreed heb ik eerst ook mijn klep van de helm maar dichtgedaan. Ik moet er niet aan denken dat ik in mn gezicht gestoken word

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 12:42

Ieeuuuhhwww nee dan heb je straks een mega bult op je neus ofzo Haha!

5 keer....bbrrr....zou denk gillend gek geworden zijn, ben als de dood voor die dieren.

Pasha

Berichten: 7111
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Winterswijk/ harreveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 12:42

Wahaa shan Haha!
Wij gingen gisteren ook toeren naar de Mac op de scooter maar nergens last van gehad Tong uitsteken

Maaruh.. sterkte met je bulten Tong uitsteken Ach gut

Kieffertje

Berichten: 1743
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 12:43

aiaiai... De laatste keer dat ik gestoken ben is een al wel een paar jaartjes geleden, maar ik weet nog wel dat ik het zeker niet leuk vond! Hopen dat je 'borstbult' weer bijtrekt Tong uitsteken

INkie

Berichten: 4651
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 13:04

Arme Shanna Tong uitsteken
Het voelt waarschijnlijk niet leuk maar je brengt t wel leuk Tong uitsteken
Ik ben een keer samen met mn pony in een wespen nest beland en dat was ook niet fijn Tong uitsteken Ik had 3 steken op mn hoofd Haha!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 13:21

whaaaa enge wespen! ik heb een keer gehad dat ie mn helm in vloog! ik ben meteen gestopt en heb mn helm afgedaan, toch had ie me nog 2x gestoken Scheve mond

rij nu bijna altijd met mn vizier bijna helemaal dicht Knipoog

Annash
Blogger

Berichten: 26477
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-04 13:32

Renske20 schreef:
whaaaa enge wespen! ik heb een keer gehad dat ie mn helm in vloog! ik ben meteen gestopt en heb mn helm afgedaan, toch had ie me nog 2x gestoken Scheve mond

rij nu bijna altijd met mn vizier bijna helemaal dicht Knipoog


Goh, aangenaam. Sinds ik een mega vlieg in mn oog had durf ik het ook al niet meer. Alleen 's avonds, of met minder weer, dan zijn er niet zoveel vliegen Tong uitsteken

Maar nu? Brr.. echt niet! Na vandaag zeker niet meer Scheve mond

Ziolette

Berichten: 17741
Geregistreerd: 06-03-02
Woonplaats: Onder de zon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 14:01

Auw, erg pijnlijk, hoop dat ze snel wegtrekken Ach gut .

Ben zelf panisch voor wespen en ben wel eens over de kop geslagen met mijn Puch toen er een "wesp" in mijn shirtje vloog. Bleek een vlieg te zijn, maar daar kwam ik pas achter toen ik al in de berm gras aan het happen was Schijnheilig .

lindatje

Berichten: 5856
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 14:40

Aaaah shan! Wat een pech. Heel veel sterkte Ach gut

nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 15:08

AU , moet er niet aan denken , ben nog allergies ook voor die krengen

Heb jaren oldtimer zundapp's gereden altijd met lange broek (1 x korte en toen brande ik me aan de uitlaat, nooit meer dus he)jas dicht en helm dicht , mensen verklaarden me voor gek met dat warme weer.
Snappen jullie t nu ??

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 16:15

Tiffy schreef:
Auw, erg pijnlijk, hoop dat ze snel wegtrekken Ach gut .

Ben zelf panisch voor wespen en ben wel eens over de kop geslagen met mijn Puch toen er een "wesp" in mijn shirtje vloog. Bleek een vlieg te zijn, maar daar kwam ik pas achter toen ik al in de berm gras aan het happen was Schijnheilig .


Zoiets zie ik mezelf ook nog eens gebeuren....
Ikbel nu even mijn fietsmaker, voor nieuwe dopjes(mijn dopjes om je vizier vast te zetten zijn kapot) voor mijn vizier vor ik idd ook ga grashappen Scheve mond
Als er een vlieg in mijn helm zit veroorzaak ikal bijna ongelukken....

Hmm misschien van de zomer toch maar stiekem op het fietspad rijden...kun je iig remmen as het nodig is, ik heb liever een fietser in mn nek als een auto Haha!

ikkuh15

Berichten: 1139
Geregistreerd: 13-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 16:37

Sinds mijn vriendin een scooter ongeluk heeft gehad ga ik niet eens meer zonder jas op mijn scooter zitten.
Zij had een gewone jas aan maar zat toch helemaal onder de schaafwonden (buik en rug)had haar arm en teen gebroken en 24 hectingen. Ik zie nu veel mensen met van die blote armpjes rondracen en die kijken mij ook allemaal vreemd aan met mijn jasje aan met 30 graden. Maar ik risceer het niet.

Preddy

Berichten: 2627
Geregistreerd: 23-05-04
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 16:47

Ik rij met een potje op mn hoofd (half helmpie) en ik ben altijd aan het insecthappen! En iid ook mn decolletee is erg aantrekkelijk voor vliegebeestjes, kriebel kriebel!! Ik ben gelukkig nog nooit gestoken..

marleen_88

Berichten: 14045
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Onder het kanaal.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 17:07

zelfs op de fiets heb ik dat al Scheve mond die beesten vliegen dan echt knijterhard tegen je hoofd Scheve mond
en ik ben ook echt heel erg allergisch voor wespen!! gelukkig voor jouw jij niet!! in ieder geval sterkte met die kriebel bulten Ach gut

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 17:29

Aaauwww ik ben nog nooit gestoken (wel door bij, niet door wesp) maar ik word zooo bang als ik er een zie. Clown Scheve mond
Volgens mij had ik een ongeluk gemaakt als mij dit gebeurde... Nagelbijten / Gniffelen Vind het maar eng. Sterkte met je bulten...

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 17:42

Bij wespen, zit die angel toch meteen in je??
of was dta bij Bijen??
Maare, vind het wel zielig voor je, veel sterkte met je bultjes Ach gut

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 17:48

Bij bijen is dat... Knipoog
Wespen kunnen zo vaak steken als ze willen volgens mij... Verdrietig Nagelbijten / Gniffelen

YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 18:16

Ik heb er gelukkig nooit last van gehad! Maar heb t wel is gehoord jah!

Kikka

Berichten: 4687
Geregistreerd: 18-12-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 19:25

Rotbeesten Scheve mond

Ik ben ooit eens een keer in m'n tong gestoken, gelukkig verder geen last van gehad.

Maar veel sterkte ! Ik geloof dat je er azijn op moet doen *of was dat nou weer voor andere bulten ? Clown*

TeamSpirit
Berichten: 5818
Geregistreerd: 05-05-04
Woonplaats: De meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 19:32

eg waar? in je tong. hoe krijg je dat voor elkaar? Azijn helpt inderdaad wel goed, dat maakt het ook een beetje aan het prikken.

Annash
Blogger

Berichten: 26477
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-04 20:30

Het ergste is nu wel weer weg. Waarschijnlijk heeft hij niet "goed" kunnen prikken, juist doordat ik zo'n strak truitje aan had.

De angel is bij een Bij. Bij wespen kan het ook hoor, als ze op een bepaalde manier steken. Dat deed de mijne duidelijk niet, gezien het feit dat ik 5 x de pineut was Tong uitsteken