stukje van mn tand! door slagharen

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
djangogirl

Berichten: 2486
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Amstelveen

stukje van mn tand! door slagharen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-04 20:29

Ik was gister leuk een dagje naar slagharen met mijn vader en zijn vriendin en zoontje. Tenminste leuk.. dachten we.
totdat we in west wild adventure gingen. dat is een soort fatamorgana in de efteling alleen dan met indianen enzo. Nou we kwamen bij een dorpje en aan de andere kant stond een pop (dacht ik) maar hij bewoog niet dus ik denk dat gaat hij ook niet doen. het was ook een beetje donker daar. Dus ik zit met mijn rug naar hem toe en ik denk hij doet niks. ik kijk nog even achterom om naar hem te kijken. Ik zat maar een paar cm van hem af en ik kijk om en ik zie hem zo'n beweging maken alsof hij me wil grijpen dus ik schrik me helemaal rot en ik duik voorover om hem te ontwijken en knal tegen de ijzeren stang in het midden op met mijn voortanden. ik voel en er is een stuk af. echt zo erg! eerst zat ik er echt verbijsterd bij maar toen begon het tot me door te dringen en begon ik te huilen.. Verdrietig ik was zo geschrokken.
Nou toen gingen we naar de receptie. er werd iemand gehaald. diegen kwam: ja hallo kom maar mee (die vent had nog nooit gehoord van emotioneliteit of hoe je het noemt)
Hij begon gelijl over de financiele dingen en blabla . nou toen werd die man erbij gehaald (waarvan ik dacht dat het een pop was) ja die was zelf ook heel erg geschrokken, hij kon het natuurlijk niet goedmaken maar hij vond het wel heel erg (in tegenstelling door die e*kel)
nou toen het was afgehandelt en ik weer een beetje was bijgekomen waren we nog in 1 attractie gegaan en toen weg..

ik vond die man wel heel l*llig doen. er was gewoon een stukje van mn uiterlijk kapot Huilen
ik heb het er nu minder moeilijk mee. vandaag naar de tandarts geweest en het kan pas over 3 weken gerestaureert worden Verdrietig
nouja ik wou het even kwijt..


boomer
Berichten: 148
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 20:32

Vervelend zeg! Komt allemaal wel goed!!! Sterkte ermee...

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 20:35

Dat verwacht je niet op een dagje uit. Wat een vent zeg die zou je toch. kan mij voorstellen dat je er heel erg van baalt het valt wel heel erg op je voortand. Over 3 weken lach je vast weer.

Qweeny

Berichten: 558
Geregistreerd: 24-04-04
Woonplaats: (leidschenveen) Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 20:38

Nou je denkt het wordt een leuke dag en dan krijg je dit vervelend voor je. Ik kan me voorstellen dat je bang bent geweest heel normaal.

_______.·:*´¨`*:·.YaLNiZKuRT.·:*´¨`*:·._________

djangogirl

Berichten: 2486
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-04 20:39

bedankt voor de reacties Lachen ja ik hoop dat het goedkomt.. zo niet danne

Annem84

Berichten: 3049
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 21:55

het komt wel goed hoor. en ik heb dr ervaring mee ik heb al drie keer mijn voortanden afgebroken en een stukje van mijn kies. de tandarts heeft het elke keer weer gemaakt en je ziet er werkelijk niets van. als je wil kan ik je wel een foto pb'en om je gerust te stellen hoor. maar je schrikt wel in ieder geval daar weet ik alles van. sterkte in ieder geval!

Mensen met paarden hebben hemel op aarde, maar wanneer ze sterven valt er niets te erven![o]

Jellie

Berichten: 10283
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 22:01

God wat een verhaal. Je schrikt je echt het ongans. Hopelijk komt t helemaal goed en kan je binnenkort weer stralend lachen!

*\o/* Life is Flantastic *\o/*

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 22:03

O was dat zon stuk met levende mensen verkleed?
Vreselijk is dat!!!
Ik heb ooit Happy horse een hele kermistent mee doorgetrokken naar de uitgang, helemaal in paniek! Bloos

Bekijk Stal Doorstap bij De Hollandse nieuwe :
https://youtu.be/OD6m-gWbMvk

djangogirl

Berichten: 2486
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-04 15:35

Amvbeek schreef:
het komt wel goed hoor. en ik heb dr ervaring mee ik heb al drie keer mijn voortanden afgebroken en een stukje van mijn kies. de tandarts heeft het elke keer weer gemaakt en je ziet er werkelijk niets van. als je wil kan ik je wel een foto pb'en om je gerust te stellen hoor. maar je schrikt wel in ieder geval daar weet ik alles van. sterkte in ieder geval!

heel erg bedankt Lachen nee ik hoef geen foto hoor ik geloof je wel Knipoog ja tegewnoordig kunnen ze heel veel..

en ja ik schrok heel erg!! zowel van die tand als van die man Tong uitsteken

nee het waren eigenlijk allemaal poppen alleen die man leefde dus echt Scheve mond

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 16:28

whaha die man was dus de enige echte pop?
Hmm raar haha
Balen van je tand zeg, maar als je bij de tandarts geweest bent zie je er niks meer van Knipoog mijn zus heeft namelijk ook 1 halve voortand dankzij onze oude hond....
maar dat was dr eigen schuld.....een steentje weggooien en koekje roepen gaat niet samen Haha! en toen ging ie rennen natuurlijk dus ja dan heb je je tanden door je lip en afgebroken...

paardjuh

Berichten: 3987
Geregistreerd: 26-12-03
Woonplaats: Vasse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 17:09

Sterkte!!

Trotse Mama van Mendy 09-03-2011

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 17:11

beide voortanden zijn er bij mij uit en ik heb daar twee kronen en ben er eigenlijk heel blij mee Haha!

happyhorse

Berichten: 4383
Geregistreerd: 27-12-02
Woonplaats: Gastel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 18:03

Natasha schreef:
O was dat zon stuk met levende mensen verkleed?
Vreselijk is dat!!!
Ik heb ooit Happy horse een hele kermistent mee doorgetrokken naar de uitgang, helemaal in paniek! Bloos

Ja dat weet nog goed. Was een 3-d ding. Je moest een brilletje op anders zag je het niet in 3-d ik kende het al van een andere kermis dus wist wat me te wachten stond. Ik moest van Mel langzaam lopen anders was het zonde van ons geld. Komt er opeens een man aan die verkleed was. Mel schrok daar zo erg van Tong uitsteken dat ze me door heel het ding mee sleurde naar de uitgang Haha!

http://mderooij-fotografie.nl/
https://www.facebook.com/mderooijfotografie

Stumpertje

Berichten: 371
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Bussum (NH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 18:48

Wat vervelend!! En wat een nerdo dat hij gevoelloos een beetje over de financieen begint te ijlen!!

Haha! Nationale Jumper Sportdag, Ermelo Haha!
^^Hobbelende Vosjes Pester #27^^
Party!! Bokkende New Forest rijder #2 Party!! Jumper & Dion Lovers

Stumpertje

Berichten: 371
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Bussum (NH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 18:48

Sterkte 't komt vast wel weer goed ermee!!

Haha! Nationale Jumper Sportdag, Ermelo Haha!
^^Hobbelende Vosjes Pester #27^^
Party!! Bokkende New Forest rijder #2 Party!! Jumper & Dion Lovers

Isleen

Berichten: 481
Geregistreerd: 10-04-04
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 18:56

Ik ben bij een stom ongeluk met een scooter een stukje van mijn linker voortand kwijt geraakt.
Maar ze zeggen dat het gepolijst kan worden maar tot die tijd zit ik met een stuk uit voortand. Boos!
Dus veel sterkte Ach gut

iedereen vind mij raar omdat ik anders ben,
ik vind anderen raar omdat ze hetzelfde zijn.

LotteAnna
Berichten: 990
Geregistreerd: 21-05-04
Woonplaats: Nmg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 19:09

ja zo'n stukje zetten ze er heel makkelijk weer aan! hebben ze bij mij ook gedaan en je ziet er niks van!

Blaat

djangogirl

Berichten: 2486
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Amstelveen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-04 19:11

bakkie schreef:
whaha die man was dus de enige echte pop?
Hmm raar haha

ja Knipoog
en stumpertje hij was indd een nerdo Tong uitsteken

en isleen jij ook sterkte Ach gut ik zit nu ook 3 weken met een halve voortand Verdrietig

Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 19:57

Inderdaad, niet fijn! Ik hoop dat ze het mooi kunnen 'repareren'!

:D M2 + 8 :D

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 22:20

happyhorse schreef:
Ja dat weet nog goed. Was een 3-d ding. Je moest een brilletje op anders zag je het niet in 3-d ik kende het al van een andere kermis dus wist wat me te wachten stond. Ik moest van Mel langzaam lopen anders was het zonde van ons geld. Komt er opeens een man aan die verkleed was. Mel schrok daar zo erg van Tong uitsteken dat ze me door heel het ding mee sleurde naar de uitgang Haha!

Whahahahaha! Haha!
Ps Succes bij de tandarts.

Bekijk Stal Doorstap bij De Hollandse nieuwe :
https://youtu.be/OD6m-gWbMvk


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Blacky94, charootje, Gigixponys, Macs, Mark0919, Nienkje_H, sterregoud, Vlindy, wend2009, xChoco en 54 bezoekers